LoginPassword
Forum - Bugreport and Feature-request - Virax's opmerkingen - 1  2  >
GreyFox
System Administrator
Hier even zodat ik het onthoud, Piet's opmerkingen over de site.

• messages moet werken (dus met die streep in IE)
  • request unban moet werken
  • inbox/outbox in 1 keer kunnen legen
  • kan messageboard niet beter forum heten en documentation faq
  • searchfunctie op de site
  • zorgen dat echt ALLE topics op 1 regel passen (bij het voorsteltopic is dit niet het geval... url: http://gaming.pandemic.nl/index.php?page=forum&doo=showtopic&topic=467 (in IE iig...),
  • edited by terug
  • url's goed fixen
  • url tags niet meer nodig achten voor een klikbare link
  • ondertitels bij forummensen
  • en er was nog 1 dingetje die ik niet meer weet

maare het meeste zal jij ook ongetwijfeld wel gezien hebben
maar dit waren mijn puntjes die mij opvallen aan de site waardoor het nog geen versie 1.0 is
dus ik denk misschien heb je ze nog niet alemaal gezien ofzo maar dat zal vast wel en niet als negatieve kritiek opvatten maar ik wil gewoon meedenken aan punten die je misschien nog over het hoofd hebt gezien (want ik kan niet designen en shoppen enzo dus probeer ik jullie zo maar te helpen)
posted: 09-03-04 22:47  
GreyFox
System Administrator
  • edited by terug

Staat op todo

Hmz, ff kijken wat IE anders rendert dan Moz, want Moz doet et wel goed inpassen. Komt denk ik door dat sticky symbooltje. Ik kan iig de "posted by" kolom kleiner maken, dus dat komt wel goed.

• kan messageboard niet beter forum heten en documentation faq
Aan het begin is gekozen voor die andere termen omdat dat professioneler stond. Als niemand bezwaar heeft gooi ik ze wel om.

• url's goed fixen
  • url tags niet meer nodig achten voor een klikbare link
Mja, de bb parsers (js en php allebei) zijn nog niet helemaal optimaal. Wordt nog aan gewerkt.

• en er was nog 1 dingetje die ik niet meer weet

Daar kan ik je niet mee helpen

quote:
dus ik denk misschien heb je ze nog niet alemaal gezien ofzo maar dat zal vast wel en niet als negatieve kritiek opvatten maar ik wil gewoon meedenken aan punten die je misschien nog over het hoofd hebt gezien (want ik kan niet designen en shoppen enzo dus probeer ik jullie zo maar te helpen)

Ik vat opbouwende kritiek bijna altijd positief op hoor. Zelfs al is die kritiek negatief. Ik leer ervan, en das het belangrijkste. En dat het steeds beter wordt hier, is natuurlijk ook een groot voordeel.

(PS. vaag btw, dat ik tot nu toe nog geen commentaar heb gehad over de quotes. Ik vind ze ram lelijk, en ga ze binnenkort ook ff modden. )
posted: 09-03-04 22:56edited: 09-03-2004 23:18, by GreyFox  
ViRaX
Member
Ik vind die quotes normaal hoor... Zie ze op de meeste fora waar ik ben zo, en anders met een heel gekleurd vakje eromheen en DAS pas lelijk

- Messages ga ik even testen (oke getest en het werkt niet)

- Request unban wordt gelinkt naar rA dus denk niet dat het klopt...

- Die 4 dingen op todo 1337

- Mja IE blijft wel kut, maar ja toch wordt het door de meeste mensen gebruikt dus zulke dingen zou in principe evengoed goed moeten zij

- Mja messageboard en documentation klinkt zeer profi, maar onze doelgroep veranderd toch, die werd gekozen op de oudere gamer maar er komen evengoed meer 14/15 jarigen op de site, en zij kennen de term FAQ en Forum beter lijkt me (niet dat het nu onvindbaar is hoor). (als jullie het zo willen houden vind ik het ook prima).

- Mja die url zooi is lastig komt vast goed

- Dat laatste dingetje ontdek ik morgen wel als ik aan het werk ben... is altijd zo

posted: 09-03-04 23:15edited: 09-03-2004 23:17, by ViRaX  
ViRaX
Member
[23:19:54] [gP|ViRaX`ut2k4]: ow ja nog 2 dingen
[23:19:57] [gP|ViRaX`ut2k4]: mod breaks
[23:20:07] [gP|ViRaX`ut2k4]: en vash en ik snappen niet waarom een boos mannetje is
[23:20:10] [gP|ViRaX`ut2k4]: waarom doe je niet :@ ofzo
[23:20:16] [gP|ViRaX`ut2k4]: hoort geen boos gezichtje te zijn
[23:20:16] [gP|ViRaX`ut2k4]:
posted: 09-03-04 23:20  
GreyFox
System Administrator
Je hebt et over : x dus.

Daarvoor moet je bij Ate zijn, hij heeft dat gedaan.
Maar, er is wel wat voor te zeggen hoor. Als je de smiley zn mondhoken bekijkt, zie je dat zn wenkbrouwen in het verlengde liggen daarvan, en een soort kruis maken. Mja, eigenlijk is dat kruis de mond in de smiley, dus die redenatie is misschien een beetje krom.
posted: 09-03-04 23:23  
GreyFox
System Administrator
modbreaks gaan op de todo.
posted: 09-03-04 23:23  
ViRaX
Member
Dit icoontje ziet er eerder uit als een : x maar die past niet binnen de site qua kleuren en groote etc:

En chunk: hoerrrrrrrrrrrr (maar ja boeie, tis gewoon puur mierenneuken wat ik nu doe, maar ja als je perfect wilt zijn moet je op alles letten )
posted: 09-03-04 23:30  
Chunk
Advisor
BTW, over die ondertitels, daar ben ik het niet mee eens... vind ze vrij nutteloos, eigenlijk. Krijg je ook weer gezeik wie welke ondertitel heeft etc, ik zou het niet doen.
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 09-03-04 23:40  
ViRaX
Member
Thad wel wat vond ik altijd iets gezelligs/grappig

Zeg het maar en anders gaan we weer pollen in development bord
posted: 09-03-04 23:44  
Chunk
Advisor
VETO !

(heb ik niet natuurlijk, maar toch )
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 09-03-04 23:45  
GreyFox
System Administrator
Euhm, Piet. Hier even een screenie, FireFox op de achtergrond, MSIE 6.0 op de voorgrond.

Dus voor zover ik weet werkt dit gewoon.
posted: 10-03-04 01:54edited: 10-03-2004 01:54, by GreyFox  
GreyFox
System Administrator
  • edited by terug

Edited by half af...
Hij doet het in de DB wel goed nu.

Hij doet het nu helemaal goed. Kan zijn dat je oude topics ziet die er nog zo uitzien als vroeger. Maar nieuwe topics zien eruit als deze.
posted: 10-03-04 03:55edited: 10-03-2004 05:55, by GreyFox  
ViRaX
Member
Vet van die inbox en oudbox eindelijk zijn ze leeg... En die messages werkt echt niet hier... PM jij me es dan en zeg ff wanneer je dat hebt gedaan...

Ow en de 2 dingen die me nog te binnen schoten:

- Naam laatste member aangemeld laten zien
- Meteen een nieuw forumtopic maken van het nieuws ipv na een reply
posted: 10-03-04 07:57  
Ronzz
Member
(Niet echt een bug, maar wel irritant)

Ik wou ff testen of mijn streepje onder messages wel deed, maar toen ik naar mezelf een PM wou sturen zag ik 2x "xaSer" staan.
Dus ik weet nou niet welke 'de echte is'...

(Is gebeurd toen ik vroeg of kontkonijntje (mijn oude naam dus) naar xaSer veranderd kon worden. Is dus gelukt, maar nu had ik volgens mij weer een nieuwe account aangemaakt en is die andere niet meer verwijderd.

Volgens mij kom ik ook niet eens meer op die oude )
posted: 10-03-04 15:32  
GreyFox
System Administrator
Hmz, dan doet ie bij het wijzigen van een account niet checken op dubbele namen. Thx, dat bouw ik straks wel ff in.

Kmoet nu weg, straks meer info.

Oh, en Piet, ik heb nix aan messages-streep gewijzigd. Plem ff je exacte IE-versie hier neer, kan ik kijken of het daar aan ligt.
posted: 10-03-04 16:03  
GreyFox
System Administrator
xaser, je verkeerde account heb ik iig hernoemd naar xaser-deleted.
posted: 10-03-04 16:07  
ViRaX
Member
6.0 up 2 date (als er al sp1 voor is draai ik die er dus ook bij), en als die er niet voor is niet... Maar gewoon nieuwste van het nieuwste.
posted: 10-03-04 16:07  
require
Member
Die urls lijkt me toch makkelijk te coden? Als de url langer is dan een aantal characters, dan breek je hem toch af met "...". En dan tag je hem, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Dan krijg je zoiets van: "hxxp://gaming.pandemic.nl/index.php?pag...topic=467"

Dan laat je gewoon de eerste 50 characters en de laatste 10 zien van de url.
Een mooie 3d tv aanbieding? Zoek en vind een samsung 3d tv.
posted: 10-03-04 16:13  
ViRaX
Member
http://gaming.pandemic.nl/index.php?page=forum&doo=showtopic&topic=895

nieuw topic met een edit erin maar het staat er niet onder. Dus edited by werkt nog niet helemaal vlekkeloos.
posted: 10-03-04 17:01  
Ronzz
Member
quote:
GreyFox Wrote:
xaser, je verkeerde account heb ik iig hernoemd naar xaser-deleted.

Dank u
posted: 10-03-04 17:23  
Forum - Bugreport and Feature-request - Virax's opmerkingen - 1  2  >
locked