| Forum - Public Board - Nieuwe gaming-community? - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Dag heren,
Om te beginnen; ik mis jullie. Toen ik in 2002 begon met CS was ik nog niet zo druk met het community gebeuren. Ik speelde echter wel vaak op een aantal vaste servers, toendertijd was dat nog ZVDK. Zaten altijd gezellige mensen op de servers en ik was wel benieuwd naar het hele gebeuren eromheen. Zo ben ik dus een beetje in de scene beland en mocht ik na een tijdje zelfs de servers schoonhouden! Later heb ik een geweldige tijd bij Pandemic gehad, en ook nog enkele dagen bij Crew-Nexus, maar was toen te druk met andere dingen. Één man zal ik nooit meer vergeten; ViRaX! Wat een topgozer dat. Tot en met 2007 heb ik me dus al die tijd optimaal vermaakt. En omdat ik nu verslaafd ben aan BFBC2 lijkt het me mooi om weer een soort van community te hebben! Dus.. mijn idee was om een nieuwe community op te zetten als hier genoeg animo voor is. Uiteraard kan ik dit niet alleen en ben ik op zoek naar mensen met ervaring en de motivatie om een goedlopende community op te bouwen. Met als doel het oude gevoel te doen herleven (danwel in een "nieuw" jasje), gezelligheid met mensen overal uit Nederland, etc. etc. En last but not least; plezier te hebben. Ik heb ondertussen al een aantal plannen op papier gezet, maar deze hou ik nog even voor mezelf. Wil eerst even kijken of er nog animo voor is. Ben je geïnteresseerd? Laat het hieronder weten of stuur een mailtje naar ronzz @ ziggo.nl! |
|||
| posted: 08-01-11 00:51edited: 08-01-2011 00:52, by Ronzz | ||||
|
En is dit alleen met BC2 ? | |||
|
||||
| posted: 08-01-11 16:26 | ||||
|
Nah, denk dat er voornamelijk CSers geïnteresseerd zijn.. weet niet wat iedereen tegenwoordig speelt.. | |||
| posted: 08-01-11 16:56 | ||||
|
Leuk idee, wens je heel veel succes.
(Helaas zelf geen tijd meer om te gamen, laat staan meer.) |
|||
| posted: 09-01-11 22:00 | ||||
|
Nee ik heb zelf ook niet veel tijd meer om te cs'en, draai wel een server die niet goed bezocht word, dus laat maar wat weten. | |||
|
||||
| posted: 10-01-11 14:54 | ||||
|
Hi all,
Alles goed? Was toevallig bezig om m'n favorieten/bladwijzers uit te spitten, en zo kwam ik Pandemic weer eens tegen. Maar goed, lang verhaal kort: thnx voor je compliment Ron. Ben diep geroerd (nee hoor, maar vind het echt heel leuk om te lezen). Ik vond jou ook altijd een ontzettend gezellige kerel. Leden zoals jij waren leden waarom je je vrije tijd in zo'n community wilde steken imo. Ik vraag me echter af of het zin heeft om in deze tijd nog een community op te zetten. Het kost ontzettend veel tijd en je bent afhankelijk van veel mensen. Omdat het allemaal vrijwillig is en die mensen dus ook andere prioriteiten hebben, zul je tegen een hoop hobbels en irritaties aanlopen. Inmiddels snap ik het, want ook ik word gelukkig steeds weer een jaartje ouder, maar tien jaar terug kon ik me echt opvreten als bleek dat iemand anders z'n prioriteit voor ZVDK/Pandemic niet zo hoog lag als die van mij. Ik heb een aantal jaren op freelancebasis geschreven voor Sanoma, onder andere voor gamewebsite InsideGamer. Eigenlijk kun je dat zien als ontzettend grote community. Ze hebben een forum dat leeft als een gek. Waar je op ZVDK/Pandemic als fanatieke gebruiker nog wel elke forumpost kon lezen (ook op drukke dagen), daar is dat bij InsideGamer bijvoorbeeld niet mogelijk. Het is veel groter en veel veelzijdiger. Ze hebben geen eigen servers, maar als jij een groepje mensen op het forum hebt gevonden met dezelfde interesses dan denk ik niet dat het uitmaakt op welke server je speelt. Als je maar afspreekt waar je vaak speelt zodat je regelmatig bekende gezichten tegenkomt. Wat ook een voordeel is, is dat er gamers zitten die allen eigen favoriete games hebben. Je zult dus niet zien dat een community uitsterft omdat mensen CS ontgroeid zijn. Alle plannen om andere games te hosten zijn in het water gevallen, gewoonweg omdat 'we' niet groot genoeg waren. Daar heb je bij zo'n grote community geen last van. Enig nadeel wat ik me kan bedenken is dat je niet zelf kan adminnen op servers. Maar geloof me, die reden alleen is het niet waard om een eigen community op te zetten. Bovendien word jij ook ouder Ron. Je loopt al heel wat jaartjes mee, dus voor jou komt ook de tijd om te werken, op jezelf te gaan etc etc (als dat al niet zo is op dit moment). Dan wil je geen gaming community met pubertjes meer runnen. En een gaming community met 25 plussers zie ik eigenlijk ook niet van de grond komen want die mensen hebben zoals gezegd andere prioriteiten. Dusss, zo denk ik erover. Mocht je toch je plan doorzetten wens ik je wel heel veel succes. Heb er respect voor en hoop echt dat het je gaat lukken. P.S. Overigens haal ik InsideGamer er nu wel bij als community, maar die mensen zijn over het algemeen ook wat jonger. Zit een beetje tussen de 14 en de 22 jaar. Als je iets volwasseners en serieuzer wilt, dan zou je ook bij de gamesectie van Tweakers.net kunnen kijken. Daar lopen ook topics over games die door groepen mensen worden gespeeld. P.P.S. Wellicht leuk: ik kwam weer op Pandemic doordat de 'nieuwe' website nog in m'n favorieten stond. KLIK. Het is nu alweer verouderd, maar toen was het echt ontzettend vet! Maar helaas, de prioriteiten verschoven en het is er nooit meer van gekomen. Toch leuk om weer eens terug te zien (of voor het eerst te zien natuurlijk). Edit: Wow, we gebruiken nauwelijks smilies weer. Zie je? We worden oud |
|||
| posted: 19-02-11 18:27edited: 19-02-2011 19:26, by ViRaX | ||||
|
We kunnen nog best wat jaartjes mee hoor |
|||
| posted: 21-02-11 07:58 | ||||
|
woot woot nu wil ik weer assault spelen...... |
|||
| posted: 01-03-11 22:13 | ||||
|
we worden oud idd | |||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 02-03-11 11:03 | ||||
|
ik was al oud |
|||
|
||||
| posted: 03-03-11 13:56 | ||||
|
Assault? Nee man, geef mij maar... shit ik ben de naam kwijt. De map voor awp whores. Uhm... | |||
| posted: 03-03-11 22:35 | ||||
|
bycastor ? |
|||
|
||||
| posted: 04-03-11 14:34 | ||||
|
Hallo daar allemaal.
Vroeg me af of je bc2 vietnam ook moet hebben. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 10-03-11 18:28 | ||||
|
quote: Nee Aztec! |
|||
| posted: 12-03-11 08:00 | ||||
|
Aztec was episch ja, maar doe mij maar de_dust !
p.s. Tim(rayden) en ik spelen weer af en toe cs ! |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 17-03-11 02:02 | ||||
|
quote: Ik ook af en toe, wat zijn jullie steam nicks ? Want mn steam account is 2x gehackt dus al mn friends zijn weg. |
|||
|
||||
| posted: 20-03-11 13:32 | ||||
|
Ik heb Battlefield 2 bad company bla bla ook aangeschaft en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de gameplay.
Mijn Play Name is Orbidity dus als julle me toe willen voegen (de gene die het ook spelen natuurlijk) dan kunnen we samen eens een potje oldskool rammen onder de naam "gP|" |
|||
| posted: 25-03-11 23:21 | ||||
|
quote: Drie keer raden waar mijn nick bij Black Ops (PS3) mee begint |
|||
|
||||
| posted: 30-03-11 23:26 | ||||
|
quote: gP| ?? |
|||
| posted: 31-03-11 14:29 | ||||
|
spelen jullie source of 1.6? | |||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 02-04-11 01:24 | ||||
| Forum - Public Board - Nieuwe gaming-community? - 1 2 > | ||||
locked

nu wil ik weer assault spelen......