LoginPassword
Forum - Public Board - Van harte gefeliciteerd Greyfox!
Lionh2
Community Moderator
Vandaag stapt onze oude man in het huwelijksbootje!
Vanavond mag ondergetekende er ook bijzijn, dus een uitgebreid verslag mogen jullie nog verwachten

Nogmaals: van harte allebei!
posted: 04-06-10 10:52  
Ronzz
Member
Van harte gefeliciteerd en maak er een prachtige dag van!

Gelukkig incl. mooi weer
En ben benieuwd naar het verslag.
posted: 04-06-10 12:28  
KNz
Rconner
gratz !
posted: 04-06-10 23:17  
Real1ty
DevTeam
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!
posted: 06-06-10 12:54  
Lionh2
Community Moderator
Tja kort verslag. Onze Engelse vrienden hadden nogal vertraging bij hun diner in Van der Valk waardoor we wat later aankwamen. Plus je kon daar helemaal nergens parkeren, dus ik moest nog een eind lopen ook!
Anyway, de twee uur die we hebben meegemaakt was erg gezellig. Guus Meeuwis in de opening, daarna veel soulmuziek, echt oldschool maar GF wordt ook al wat ouder. En lekkere gehaktballen als snack, daar kun je mee aankomen zou ik zeggen!
Om 11 uur moesten we helaas weer weg omdat Ilona toch wel wat zwangerschapsklachten heeft en het nog 2 uur rijden is naar Winterswijk.
Leuk bedankje gehad nog en de Engelse clan een stukje taart dat door GF's vriendin vrouw zelf was gemaakt. Altijd goed.
Overigens nog half uur langer over de terugweg gedaan omdat de verkeerssituatie bij Eindhoven gewijzigd was en ik dat net iets te laat door had...
posted: 06-06-10 20:50  
GreyFox
System Administrator
Dankjewel allemaal! Ik zal nog een uitgebreider dagverslagje posten, maar dat komt na de huwelijksreis. Dinsdag vertrekken we eerst voor 10 daagjes naar Gran Canaria!
posted: 07-06-10 03:31  
Lionh2
Community Moderator
Je kunt net zo goed in een hutje op de hei gaan zitten, je komt toch niet buiten
posted: 07-06-10 06:51  
Supergans
Rconner
Alsnog gefeliciteerd!
Hoe was de huwelijksreis ?

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 23-06-10 11:49  
Lionh2
Community Moderator
Hij had 3 dagen nodig om terug te smsen, dus ik denk dat 'ie uitgeput was.
posted: 23-06-10 15:38  
GreyFox
System Administrator
De huwelijksreis was heel relaxed. We zijn zelfs nog buiten de hotelkamer geweest (al gelooft Frank dat niet).

Bagger dat ik nu weer elbow-deep in het werk zit. :/
posted: 24-06-10 00:28  
GreyFox
System Administrator
Jeuj, het is af! 123 pagina's, inclusief bijlages, over een weekje mag ik de BSc in MSc veranderen.
posted: 25-06-10 05:16edited: 25-06-2010 05:17, by GreyFox  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Jeuj, het is af! 123 pagina's, inclusief bijlages, over een weekje mag ik de BSc in MSc veranderen.

Lekker man, van harte!
Maar eh, wel off topic!
posted: 25-06-10 15:51  
Vash
Member
Nog gefeliciteerd Fox.
posted: 02-07-10 10:57  
Forum - Public Board - Van harte gefeliciteerd Greyfox!
locked