| Forum - Tech Board - Goeie telefoon met internet - « < 2 3 4 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Volgens Wikipedia gebruikt Telfort KPN netwerk.
Dan zie ik geen reden waarom ik niet die Galaxy S zou bestellen met duurste Telfort abonnement. Benieuwd of hier iemand nog andere gedachten heeft. |
|||
| posted: 18-08-10 13:58 | ||||
|
Stukje over mobiel internet bij Telfort
http://tweakers.net/reviews/1599/5/keuzehulp-internetten-op-je-smartphone-andere-aanbieders.html Telfort had lang zelf een netwerk, maar is enkele jaren geleden overgenomen door KPN. Toch is Telfort nog grotendeels zelfstandig, in tegenstelling tot Hi, dat in feite alleen een merknaam van KPN is. Telfort is een van de goedkoopste aanbieders van flatfee-abonnementen en biedt daarnaast een snelheid die hoger is dan die van de meeste concurrenten. |
|||
| posted: 18-08-10 21:05 | ||||
|
Ik denk dat ik per saldo bij KPN ga zitten. Met een sms voordeel bundel betaal ik een tientje meer in de maand dan bij Telfort, maar weet ik zeker dat ik een goed netwerk heb. En ook daar weer goed internet. | |||
| posted: 19-08-10 15:49 | ||||
|
Knoop doorgehakt. KPN 880 min en 1000 smsjes extra. Samsung GalaxyS (i9000), Metallic black. 2 jarig abonnement. | |||
| posted: 21-08-10 11:34 | ||||
|
\o/ The android family keeps getting bigger !! | |||
|
||||
| posted: 23-08-10 15:45 | ||||
|
Krijg 'm vandaag, ben benieuwd.
Las erg veel goeie dingen over Android. |
|||
| posted: 24-08-10 06:51 | ||||
|
Vandaag voor het eerst de telefoon geprobeerd.
Handleiding is bagger, heel onduidelijk. Maar het meeste lukt al. En Swype is the bomb! |
|||
| posted: 28-08-10 16:19 | ||||
|
Inmiddels helemaal blij met de telefoon. Moet alleen nog heel even wachten tot mijn nummer is overgezet, dan ga ik er ook echt mee bellen en smsen.
Wat wel irritant is, is dat ik de koppeling met mijn bluetooth carkit in de Skoda (VW apparatuur overigens, Columbus navigatie) niet goed voor elkaar krijg. Ik kan wel via de installatie in de auto handsfree bellen (dus praten en luisteren), maar verder niks. Geen koppeling zodat ik mijn telefoonboek kan zien. Überhaupt lijkt er of geen koppeling te werken, of het knopje op mijn stuur is niet aangesloten en ik druk me voor niks het apezuur... |
|||
| posted: 29-08-10 13:31 | ||||
|
Nummer is nog niet overgezet, dat schiet niet op. Maar ik gebruik 'm nu ook maar wel alvast voor bellen en smsen.
Conclusies tot nu toe: Swype blijft de bom, veel prettiger dan tikken. Apps die ik draai lopen soepel, ook naast elkaar. Maar ik ben geen heavy user natuurlijk. En verder, waarschijnlijk net als de meeste smartphones, heerlijk intuïtieve bediening. Ik heb nog geen nadelen ontdekt. Oh en de batterijtijd valt ondanks mijn vele gebruik erg mee moet ik zeggen. |
|||
| posted: 05-09-10 09:35 | ||||
|
ja maar de batterij word meestal toch ietsje beter na een bepaalde tijd. Maar ik ben blij dat je er tevreden over bent. | |||
|
||||
| posted: 05-09-10 17:26 | ||||
|
Hoe bevalt de Galaxy S?
Mijn moeder heeft er zelf ook 1 sinds vrijdag avond en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. |
|||
| posted: 10-10-10 20:33 | ||||
|
Mij bevalt hij helemaal prima. | |||
| posted: 16-10-10 22:15 | ||||
| Forum - Tech Board - Goeie telefoon met internet - « < 2 3 4 | ||||
locked