LoginPassword
Forum - Tech Board - Goeie telefoon met internet - <  1  2  3  4  >
Veriteas
Rconner
quote:
Real1ty Wrote:
[..]

Volgens de laatste berichten wordt het deels opgelost met de update van het OS naar 4.01. Maarja het ik vind het zo raar dat dit nog niet met het ontwerpen/testen naar boven is gekomen.

Tijdens de field tests hadden de 4's een 3gs cover eromheen, dus er was geen direct contact met de telefoon. Een klasgenoot van me heeft de 4 ook al, is er erg blij mee. Hij had ook last van de vage gele vlekken maar die zijn ook al weer weg.
posted: 29-06-10 14:27  
Real1ty
DevTeam
quote:
Veriteas Wrote:
[..]

Tijdens de field tests hadden de 4's een 3gs cover eromheen, dus er was geen direct contact met de telefoon. Een klasgenoot van me heeft de 4 ook al, is er erg blij mee. Hij had ook last van de vage gele vlekken maar die zijn ook al weer weg.

Hmm klopt. Ofja teminste, de field tests die bekend gemaakt zijn. Toch vind ik het raar dat er niet over na is gedacht bij het ontwerpen van het toestel. Die gele vlekken zouden toch komen door het productie proces?
posted: 29-06-10 19:07  
Real1ty
DevTeam
Hier trouwens een hele goede review van de iphone 4.

http://www.anandtech.com/show/3794/the-iphone-4-review
posted: 30-06-10 20:56  
Lionh2
Community Moderator
Inderdaad een must read!
posted: 01-07-10 16:44  
Lionh2
Community Moderator
Blijft wel spoken rondom die Iphone 4, v.w.b. de antenne dan.
Ik hoop in elk geval dat Vodafone dat ding niet pas in november gaat aanbieden, hoor toch wel slechte(re) verhalen over T-mobile.
posted: 19-07-10 09:38  
Real1ty
DevTeam
quote:
Lionh2 Wrote:
Blijft wel spoken rondom die Iphone 4, v.w.b. de antenne dan.
Ik hoop in elk geval dat Vodafone dat ding niet pas in november gaat aanbieden, hoor toch wel slechte(re) verhalen over T-mobile.

Heb niet de illusie dat het ergens anders beter is. Heb ondertussen alle grote providers gehad en ze zijn allemaal even waardeloos. KPN was oke, maar de klantenservice was slecht.
posted: 19-07-10 18:00  
Lionh2
Community Moderator
Hmm okay.
Nog even wachten dus dan.
posted: 20-07-10 23:21  
Supergans
Rconner
quote:
Lionh2 Wrote:
Maar zitten op zo'n telefoon bijvoorbeeld ook social network apps (hyves, facebook, etc)?

Ingebouwde facebook/twitter meuk.

quote:
Real1ty Wrote:
Even nog een vraagje voor Hans. Hoe lang heb je je HD2 en hoe is je batterij duur?

Ligt eraan hoe zwaar je hem gebruikt. Ik heb altijd internet aanstaan en doe veel op internet, dan moet je hem wel vaak opladen, maar dat doet ie ook vrij snel.

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 21-07-10 11:52  
TuXeDo
Advisor
quote:
Real1ty Wrote:
[..]

Heb niet de illusie dat het ergens anders beter is. Heb ondertussen alle grote providers gehad en ze zijn allemaal even waardeloos. KPN was oke, maar de klantenservice was slecht.

Uhm Netwerken van KPN en Vodafone zijn duidelijk beter dan van Tmobile, zowel op het gebied van dekking als capaciteit.

Keuze van je telefoon is erg afhankelijk van het soort gebruik. Indien je allen wilt bellen smsen, mailen en een beetje twitteren en facebooken zou ik een Blackberry Bold 2 nemen.

Als je een touchscreen fijner vind is de iphone de beste keuze. Touchscreen is nog steeds onovertroffen en het app aanbod is enorm.

Prijzen van de Iphone 4 zijn uitgelekt en zijn hoger dan de 3gs.
Levertijden zullen behoorlijk zijn aangezien TMO nu de voorinschrijvingen al dicht gegooid heeft. Als je dus zsm een nieuwe telefoon wilt zou ik wachten tot de release van de 4 en dan voor een 3gs gaan prijzen van de 3gs zullen dan namelijk dalen.

Tip:
[reclame]http://www.vodafone.nl/shop/category/telefoons/cat16170003/iphone/cat41410004/[/reclame]
posted: 22-07-10 20:39edited: 22-07-2010 21:07, by TuXeDo  
Lionh2
Community Moderator
Denk dat ik maar wacht op de Iphone 4 bij Vodafone.
Jammer dat je daar niet kunt voorinschrijven.
posted: 22-07-10 23:32  
Lionh2
Community Moderator
Hey Tux, maar die 3GS is toch behoorlijk verouderd t.o.v. de Iphone 4? En ik zit er dan wel 2 jaar aan vast met een abo. Tenminste, ik kan bij vodafone.nl alleen Iphone abonnement vinden voor 2 jaar.
Of moet ik gewoon ff wachten en kan ik dan die 3GS krijgen met een 1 jarig abonnement?
posted: 23-07-10 10:44  
Real1ty
DevTeam
De 3G was ook nooit echt goedkoop ook al was de 3GS uit. Ik verwacht niet dat de 3GS dusdanig in prijs gaat zakken om het interessant te maken t.o.v. de iPhone 4.
posted: 25-07-10 14:35  
Lionh2
Community Moderator
Nog ervaringen met de I4?
posted: 04-08-10 20:37  
Lionh2
Community Moderator
Krijg steeds meer de neiging gewoon een I4 te bestellen bij T-mobile.
posted: 14-08-10 19:35  
KNz
Rconner
de crapple iFail 4..

wat houd je tegen ?
posted: 15-08-10 18:09  
Lionh2
Community Moderator
quote:
KNz Wrote:
de crapple iFail 4..

wat houd je tegen ?

Verhalen over T-mobile.

Maar uit jouw reply begrijp ik dat ik gewoon een andere smartphone moet nemen.
posted: 16-08-10 06:30  
KNz
Rconner
Nou dat zeg ik niet, de iFail 4 is zeker een goeie highend smartphone, met alle standaard opties en een scherm dat atm het beste is dat er is.

Ik ben een gewoon een android voorstander, dus daaom zeg ik kijk ook eens naar de Galaxy S of een desire .. of zelfs een nexus one (alhoewel die nu wel achter loopt).
posted: 16-08-10 16:03  
Lionh2
Community Moderator
Die Galaxy S ziet er ook wel tof uit en ik lees goeie recenties.

Ben hard op zoek naar een abonnement wat bij mijn bel/sms gedrag past en niet ontzettend duur is. Vrees overigens dat dat laatste kansloos is.
Gemiddelde laatste 14 maanden:
- 800 minuten per maand gebeld (uitgaand)
- 500 smsjes per maand (uitgaand)
posted: 16-08-10 20:18  
Lionh2
Community Moderator
Uhm www.telfort.nl
http://shop.telfort.nl/telefoons/Samsung/Samsung-Galaxy-S-I9000.html
1000 belminuten, 1000 sms, kosten € 94,40 per maand???

Hoe kan dat zoveel lager zijn dan alle andere aanbieders? En met gratis toestel. Of doe ik iets verkeerd?
posted: 16-08-10 20:25  
Lionh2
Community Moderator
Hmm ik hoorde dat Telfort een slecht netwerk heeft en daarom goedkoper is. Zit een beetje te googlen, maar daar vind ik uitsluitend artikelen dat Telfort op KPN overschakelt als het eigen netwerk te weinig dekking heeft.

Dus hopen dat iemand hier er meer van weet.
posted: 16-08-10 22:39  
Forum - Tech Board - Goeie telefoon met internet - <  1  2  3  4  >
locked