| Forum - Tech Board - Goeie telefoon met internet - 1 2 3 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Ik heb op dit moment een simpele nokia classic met youfone abbonnement.
Ik wil ook graag internetten met m'n telefoon. Nu kan ik bij youfone gewoon internet erbij krijgen, maar dan moet ik dus een nieuw los toestel kopen waarmee ik fatsoenljk kan internetten. Belangrijkste dingen die ik wil doen: social networks, twitter, hotmail, forums en misschien af en toe routenet. Hebben jullie een goeie tip voor me? V.w.b. de kosten: het moet niet het nieuwste van het nieuwste zijn, dat vind ik vaak veel te duur. Maar hoeft ook weer niet de goedkoopste rommel te zijn. |
|||
| posted: 03-06-10 05:35 | ||||
|
Ik zelf ook te zoeken, kwam dit tegen:
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/samsung-star-wifive-zwart/9005000007688800/index.html Samsung Star WiFiVe (S5560) - Zwart Iemand enig idee of dit een beetje wat is? |
|||
| posted: 04-06-10 10:53 | ||||
|
Iemand raadde me dit aan: HTC Wildfire.
Die komt deze maand uit en kost € 250. Iemand hier een mening over? |
|||
| posted: 04-06-10 13:51 | ||||
|
Je moet eerst bedenken welk os je wilt op je tel | |||
|
||||
| posted: 04-06-10 23:16 | ||||
|
quote: Ik hoorde dat die HTC telefoons een goeie os hebben. |
|||
| posted: 05-06-10 02:01 | ||||
|
quote: Ligt er maar net aan Frank, sommige HTC telefoons draaien op Android 1.6/2.1 en sommigen op Windows Mobile 6.5. En de laatste is iets dat ik zou afraden. Zelf draai ik nu Windows Mobile 6.1 op m'n telefoon en dat zorgt soms voor veel ergernis. Verder is Android 2.1 (zoals op de Wildfire) veel meer up to date, en zijn er veel meer leuke apps voor te vinden. Ik zou de reviews van de Wildfire even afwachten, maar ik verwacht dat ze positief zullen zijn. |
|||
| posted: 06-06-10 12:48 | ||||
|
Iphone nemen,
inschriven bij SMCO, en T-Mobile aanklagen... Telefoon houden en abbonoment kwijtschelden. |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 06-06-10 17:48 | ||||
|
quote: Met een beetje geluk wordt morgen de iPhone 4G |
|||
| posted: 06-06-10 18:24edited: 06-06-2010 18:24, by Real1ty | ||||
|
Ow Frank, dit wil je misschien mee nemen in je overweging
http://tweakers.net/nieuws/67450/blizzard-start-test-wows-remote-auction-house.html |
|||
| posted: 06-06-10 18:49 | ||||
|
Okay, dan klinkt die HTC Wildfire nog steeds goed dus.
@ WoW auction: ik heb alleen nooit wat te verkopen :( |
|||
| posted: 06-06-10 22:56 | ||||
|
tsjah je kunt ook wachten op windows mobile 7 phones... ahoewel ik natuurlijk zelf android heb kan ik je dit wel aanraden, het is maar net waar je op zit te wachten. Daarnaast zou ik zeggen gewoon veel reviews lezen. | |||
|
||||
| posted: 07-06-10 17:16 | ||||
|
quote: Waarom zou je wachten op WM7? Microsoft heeft daar nog geen 1 goede reden voor gegeven in mijn opinie. Daar komt nog bij dat ze met WM7 weer helemaal opnieuw het wiel gaan uitvinden en daar ben ik enigzins huiverig voor. On a side note: Steve Jobs heeft zojuist de iPhone 4 aangekondigd, die wordt zo uber vet! |
|||
| posted: 07-06-10 20:56 | ||||
|
Ja ben benieuwd,
alleen dat crappy t-mobile ligt me erg dwars |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 09-06-10 21:54 | ||||
|
iphone is gewoon overhypte overpricete fanboitroep, on a side note: de Nexus one is nu wel in nederland verschenen bij vodaphone |
|||
|
||||
| posted: 10-06-10 17:44edited: 12-06-2010 15:32, by KNz | ||||
|
quote: hater |
|||
| posted: 12-06-10 20:13 | ||||
|
Eindelijk weer eens een "populair" topic bij gP
Ik ga in elk geval denk ik maar gewoon voor de HTC Wildfire. Een leuke eerste stap into the smartphones voor mij. |
|||
| posted: 13-06-10 03:43 | ||||
|
Hele goede keus ! De wildfire is zeker een leuke telefoon ( en android ). |
|||
|
||||
| posted: 13-06-10 14:21 | ||||
|
quote: Overhyped - Ja Overpriced - Ja Fanboy troep - Nee En als de iPhone 4 straks op 24 juni gelanceerd wordt, is het gewoon het beste toetstel dat uit is. En je bent voor een iPhone bijna net zoveel kwijt als een Desire/Nexus One. Maarja een beetje overhyped is hij wel natuurlijk. quote: Waarom zou je een Nexus One kopen als de Desire hier verkrijgbaar is. De enige reden die ik kan bedenken zijn de snellere updates omdat Google ze direct vrijgeeft in plaats van via HTC. Verder zal ik mijn mening over Vodafone hier maar voor me houden voordat ik gebanned word.
Maar nou ben ik nog steeds benieuwd waarom je op Windows Phone 7 zou gaan zitten wachten? |
|||
| posted: 13-06-10 15:34 | ||||
|
Geen fanboytroep ? Hardwarematig heeft de iphone alijd achter gelopen... op het scherm na dan. Het enige voordeel dat de iphone heeft is z'n marketplace met de meeste apps.
En ik zit niet te wachten op WM7, sinds ik android heb, wil ik niets anders meer. |
|||
|
||||
| posted: 13-06-10 18:11edited: 13-06-2010 18:12, by KNz | ||||
|
quote: Hmm ja dat klopt, de hardware was nooit echt indrukwekkend. Maar ik denk wel dat de iPhone 4 de beste hardware heeft op het moment van launch. Als WM6.1 gebruiker heb ik heel erg gemerkt dat het niet alleen de hardware is, maar de combinatie van hard & software. Ik heb toendestijds het beste toestel gekocht dat er verkrijgbaar was, en het loopt gewoon allemaal traag omdat het niet fatsoenlijk op elkaar is afgestemd. Gelukkig is er ondertussen Android bij gekomen, waar ik in het begin wel wat huiverig voor was, maar wat zich ondertussen wel bewezen heeft. Ik hoop alleen dat er nog wat meer apps voor ontwikkeld worden, want ik zie nog zo vaak alleen iPhone apps. En daar baal ik als WM gebruiker best wel van. |
|||
| posted: 13-06-10 22:47 | ||||
| Forum - Tech Board - Goeie telefoon met internet - 1 2 3 > » | ||||
locked

( en android