| Forum - Music Board - Defqon. 1 2009 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Het is weer bijna zover, en....
IK HEB KAARTJES!!!
Line-up : Red: Alpha² (Alpha Twins) D-Block & S-te-Fan Donkey Rollers Fausto Headhunterz Isaac Kamui Noisecontrollers Technoboy The Prophet Wildstylez MC: Ruffian Orange: Ali Wilson Artento Divini Audiowarp Charly Joop! Lisa Lashes Mark Sherry Randy Katana MC: Chucky Grey: Buzz Fuzz Charly Lownoise Digital Boy Franky Jones Gizmo Manu Le Malin Mental Theo Ominous Panic Sequence Stanton The Viper Yves Deruyter Live: The Horrorist MC: Alee Blue: A-lusion Brennan Heart Coone Dana Davide Sonar Frontliner Scope DJ Tatanka The Pitcher Zatox MC: DV8 Green: Evan Forrest Jan Liefhebber Killswitch Luna Mario Ranieri Peaky Pounder Reset Rude Awakening Surgeon MC: Dart Silver: Deathmachine Mez The DJ Producer The Outside Agency Traffik Unexist Live: Matt Green Live: The Destroyer MC: Justice Purple: Atmozfears B-Front Beat Providers d'Stylerz Digital Punk Profyler Psyko Punkz Ran-D The Mindplayer MC: Jeff. Black: Anime Consumer Counterfeit DaY-már Endymion Evil Activities Inyoung Mad Dog Noize Suppressor Nosferatu Promo Tha Playah Weapon X Brown: Demoniak Guarana Instigator Jones (BE) Ladyboy Mystery Playboyz Qatja S Ronald V Ruthless Sjoekoe MC: Villain Dit jaar is er een stuk strand toegevoegd, wat wil zeggen dat defqon 3000 extra mensen kwijt kan dit festival. wat de capaciteit op een geschatte 44.000 mensen brengt! |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 18-04-09 14:39edited: 05-05-2009 10:11, by Tjappie | ||||
|
Heb zon mail gekregen met een code, maar kameraden gaan niet waarschijnlijk.. dus heb er niks aan
Zit nog hard te twijfelen.. |
|||
| posted: 18-04-09 19:32 | ||||
|
Wij zijn ook van de partij... |
|||
|
||||
| posted: 19-04-09 23:09 | ||||
|
al kaartjes kunnen regelen dan? | |||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 20-04-09 21:09 | ||||
|
Jup.. heb de kaartjes al binnen.
Vriendin van me werkt bij b2s dus die kon al codes regelen. |
|||
|
||||
| posted: 20-04-09 22:08 | ||||
|
lol.
b2s heeft niks te maken met defqon toch? Ik bedoel is een Q-Dance feest. Als je nou kaartjes voor decibel kocht kon ik het begrijpen. Maar kan die vriendin van jou misschien nog een keer een code regelen ?
|
|||
| posted: 21-04-09 10:15 | ||||
|
b2s is net als Q-Dance een dochteronderneming van ID&T. Bij zo'n gewild feest gaat er gewoon een mail door het hele bedrijf wie kaarten wil bestellen.
Ze heeft 2 maanden geleden al aan moeten geven hoeveel codes ze wilde, dus kan helaas niks voor je betekenen. |
|||
|
||||
| posted: 21-04-09 19:47 | ||||
|
oke, dacht dat t een totaal losstaande onderneming was.
ach ja, ik dan maar een groep van 8 man in plaats van 12 .
Moeten we wel ff meeten btw. Weet niet wie er nog meer gaan maar er zullen vast wel meer zijn. |
|||
| posted: 21-04-09 19:57 | ||||
|
Hmm toevallig weet ik dat wat vrienden van mij er ook heen gaan, maar mijn muziek is het niet echt. Ik wacht wel tot Housequake. | |||
| posted: 22-04-09 00:19 | ||||
|
Dit jaar sla ik over
Have fun! |
|||
| posted: 26-04-09 20:12 | ||||
| Forum - Music Board - Defqon. 1 2009 | ||||
locked

?