LoginPassword
Forum - Games - Goedkope Steam games
Vermilion
Member
Dag lui,

Een vriend van me vertelde me laatst dat hij Left 4 Dead voor 15 euro had gescoord voor Steam. Dat geloofde ik natuurlijk niet, maar toen stuurde hij me naar deze site. Hier kopen ze volgens mij massaal spellen in, en verkopen alleen de keys. Na de bestelling geplaatst te hebben kun je met paypal betalen, en na een paar minuten heb je de werkende key in je mailbox.

Maar war ik hier dus mee wil zeggen, als je officiele games wil voor een redelijke prijs, kijk er eens rond. Ik heb er ook al een Orange Box voor 9 euro geroggeld
posted: 20-03-09 20:14edited: 17-04-2009 18:42, by Vermilion  
KNz
Rconner
jaja en dit is allemaal legaal ofwat ?
posted: 10-04-09 12:12  
RapidFire
Member
Polen... 'nuff said...
posted: 10-04-09 12:58  
Vermilion
Member
Voor zover ik weet kopen zij die spellen massaal in, en verkopen alleen de key, ze houden zelf de doosjes en cd's. Bij mij werkte het in ieder geval, ik heb er Left4Dead en The Orange Box aangeschaft
posted: 10-04-09 13:42  
Skwerl
Rconner
Mij is verteld dat ze gewoon die key algorithms gekraakt hebben. Niet helemaal legaal dus.
posted: 13-04-09 19:32  
KNz
Rconner
nja l4d is nu 21 euro dusja
posted: 15-04-09 17:34  
Vermilion
Member
Het is natuurlijk vrijblijvend, slechts een tip
posted: 16-04-09 07:11  
KNz
Rconner
nee ik vind het ook een hele goeie tip, ik vind het alleen jammer dat ik weer te laat ben, had graag l4d goedkoop gehad
posted: 16-04-09 12:39  
Vermilion
Member
Volgens mij varieert die prijs heel erg, laatst was hij weer even 17 euro ofzo, nu dus weer 21. Ligt denk ik aan de voorraad

Edit: hij staat nu op 17 euro
posted: 17-04-09 08:51edited: 17-04-2009 08:52, by Vermilion  
KNz
Rconner
ahja ik zie het ja ! Releax
posted: 17-04-09 13:12  
Killerbean
Rconner
quote:
Skwerl Wrote:
Mij is verteld dat ze gewoon die key algorithms gekraakt hebben. Niet helemaal legaal dus.

Dat gaat er bij niet zo snel in, vooral omdat de spellen van verschillende developpers zijn. Wat hier aan de hand is lijkt mij is dat iemand hier heel slim misbruik maakt van de Steam Store. Sinds daar een half jaar geleden ofzo de euro is ingevoerd verschilt de prijs van een spel enorm per regio. Zo zijn de prijzen voor de Benelux regio gebaseerd op de USA en wordt de dollar/euro even 1 op 1 omgezet. Echter in landen als Polen en Tsjechie kost hetzelfde spel maar 15 euro. Dit is gewoon de reseller uithangen zoals je ook heel veel ziet met hosting servers. Ze sturen je alleen de key op omdat je bij Steam de CD/DVD niet nodig hebt en ze anders de mailing kosten moeten betalen en geen winst meer maken.

Ik heb hier persoonlijk niet zoveel moeite mee, moet Valve maar niet van die idiote prijzen rekenen hoewel die wel door de game eigenaar worden voorgeschreven. Niet zo gek lang geleden heeft de voorzitter van Valve laten weten dat het halveren van de prijs een verkoop boost inhieldt van 2000%(!). Dit hebben ze gezien met de acties in de Store zoals L4D voor 15 dollar. Dus tjah, spellen zijn gewoon te duur tegenwoordig. Hoewel een spel tegenwoordig in de ontwikkeling net zoveel kost als een beetje fatsoenlijke film, miljoenen dus, moeten de ontwikkelaars zich ook eens achter de oren krabben. De gaming markt is een stuk kleiner dan de film markt, dus waarom steek je uberhaupt 10 miljoen in de ontwikkeling ervan?

Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 23-04-09 15:44  
Forum - Games - Goedkope Steam games
locked