| Forum - Music Board - Mijn eerste video | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Moet weg, dus maar ff copy paste:
http://www.youtube.com/watch?v=p2llcqUwuY4 I am really short on time so can't type a lot but I tried to get a video online before leaving for the rest of today. All comments are appreciated. Don't forget to read the text next to the video before pointing out the 20+ mistakes. |
|||
| posted: 07-12-08 12:35edited: 07-12-2008 21:56, by Lionh2 | ||||
|
haha ja netjes, alleen hoe heb je het opgenomen ? | |||
|
||||
| posted: 07-12-08 13:48 | ||||
|
Netjes Frank, kwaliteit is aardig goed alhoewel je toch wel veel van je 'bandbreedte' (hoge/lage tonen) qua geluid mist heb ik het idee, misschien toch zorgen dat de versterker iets rechter tegenover de webcam komt te staan!
Hij heeft dit opgenomen met mijn webcam, versterker staat eigenlijk precies de verkeerde kant op (in dezelfde richting als de cam) dus de kwaliteit zou waarsch. nog wel ietsje beter kunnen. Tevens is de opname redelijk zacht. Als je hem nog wat harder kan krijgen volgende keer zonder in het rood te komen raad ik dat wel aan. |
|||
| posted: 07-12-08 19:38 | ||||
|
Klinkt goed man, keep it up
Ben zelf ook al een tijdje met dit nummer bezig, maar zo ver ben ik nog niet |
|||
|
||||
| posted: 07-12-08 19:54 | ||||
|
Er zitten wel veel fouten in. Had weinig tijd maar wilde toch eens wat online geven zodat ik wat dingen kan wijzigen op aanraden van anderen.
Maar mooi dat jullie het leuk vinden
Hans heeft het al gezegd, allemaal met zijn webcam + programmatuur + winamp voor het afspelen van het nummer. |
|||
| posted: 07-12-08 21:57 | ||||
|
tsk tsk, levelen jij! | |||
| posted: 07-12-08 22:11 | ||||
|
quote: ! |
|||
| posted: 08-12-08 17:48edited: 08-12-2008 17:48, by Lionh2 | ||||
|
Nightwish - She's my sin: http://www.youtube.com/watch?v=dNc02seQNRM
En nu ga ik weer levelen! |
|||
| posted: 08-12-08 18:53 | ||||
|
euh ja je kantuurlijk ook je amp op je pc aansluiten en zo opnemen. Heb je wel wqt lag maarja dan is het geluid wel wat beter. | |||
|
||||
| posted: 09-12-08 00:58 | ||||
|
quote: Ik heb een guitarport dus dat zou ik inderdaad ook kunnen doen. Moet ik alleen ff checken of ik wel een output heb op m'n amp maar dat is een goed idee op zich. |
|||
| posted: 09-12-08 18:08 | ||||
|
ja ik heb een tijdje met de koptelefoonuitgang naar line-in gespeelt en dan via software emulatie (guitar rig 3,amplitude metal en revalver) de effecten gemaakt. Uiteindeijk werd ik een beetje leip van de 0.3 ms lag dus doe ik het niet meer. Maar voor opnemen is het ideaal natuurlijk. | |||
|
||||
| posted: 09-12-08 18:27 | ||||
|
Ben niet echt fan en kenner van dit soort muziek.
Maar ziet er goed uit. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 09-12-08 23:55 | ||||
|
Nu die solo op 5:34 er nog in krijgen
Ziet er goed uit hoor |
|||
| posted: 10-12-08 00:04 | ||||
|
Iron Maiden - Fear of the dark: http://www.youtube.com/watch?v=jNo5VE1CvII | |||
| posted: 21-12-08 15:40 | ||||
| Forum - Music Board - Mijn eerste video | ||||
locked