LoginPassword
Forum - Games - Diablo III
Skwerl
Rconner
EINDELIJK

http://www.blizzard.com/diablo3/
posted: 28-06-08 22:58  
hYmIr^
Member
ik zit er ook naar uit te kijken! ik probeer Diablo II weer te downloaden maar kan nergens een fatsoenlijke vinden
Iemand priest kopen?
posted: 29-06-08 15:22  
RapidFire
Member
eunage
posted: 29-06-08 15:50  
Vermilion
Member
quote:
hYmIr^ Wrote:
ik zit er ook naar uit te kijken! ik probeer Diablo II weer te downloaden maar kan nergens een fatsoenlijke vinden

Die staan meestal voor 10 euro in de echte gamezaak nog te koop.

Ik hoop alleen niet dat het net als WoW een betaal-per-speeltijd spel wordt
posted: 30-06-08 16:23  
Skwerl
Rconner
quote:
Vermilion Wrote:
Ik hoop alleen niet dat het net als WoW een betaal-per-speeltijd spel wordt

Ik hoop het ook niet, al is dat wel een barriere voor kiddo's en wordt er zo meer aandacht besteed aan nieuwe content, patches en andere meuk.
posted: 30-06-08 22:26  
RapidFire
Member
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

Ik hoop het ook niet, al is dat wel een barriere voor kiddo's en wordt er zo meer aandacht besteed aan nieuwe content, patches en andere meuk.

dat is precies waarom ik er wél op hoop.

10 euro in de maand vind ik te verwaarlozen als je je er maanden of jarenlang mee kan vermaken...
posted: 01-07-08 00:16  
Castor
System Administrator
Diablo 3 wordt echt niet pay per month. Het is geen MMO! Bovendien is het (ook) een singleplayer game.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 01-07-08 09:00  
Stoeipoes
Member
Die site alleen is al super mooi
Gameplay filmpje op gametrailers zag er ook erg vet uit.
What the faq?
posted: 01-07-08 09:14  
Vermilion
Member
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

Diablo II was ook gewoon gratis, maar die kreeg ook een waardetoevoegende uitbreidingsset en vele uitgebreide patches, dit zouden ze voor deel 3 ook kunnen doen dan
posted: 01-07-08 13:17edited: 01-07-2008 13:17, by Vermilion  
Skwerl
Rconner
quote:
Vermilion Wrote:
[..]

Diablo II was ook gewoon gratis, maar die kreeg ook een waardetoevoegende uitbreidingsset en vele uitgebreide patches, dit zouden ze voor deel 3 ook kunnen doen dan

D2 had totaal geen support, kreeg eens in de zoveel tijd een patch met een paar bug fixes en kreeg één keer nieuwe content, het spel zat vol met cheaters en de chat-kanalen vol met scheldende jochies van 13. Ik hoop dat ze dat met D3 anders gaan doen.
posted: 01-07-08 14:09  
Vermilion
Member
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

D2 had totaal geen support, kreeg eens in de zoveel tijd een patch met een paar bug fixes en kreeg één keer nieuwe content, het spel zat vol met cheaters en de chat-kanalen vol met scheldende jochies van 13. Ik hoop dat ze dat met D3 anders gaan doen.

Scheldene jochies van 13 heb je vast ook op WoW, en na elke patch werden alle cheaters gebanned (tot ze iets nieuwe vonden). Het enige waar ik me aan irriteerde waren die reclame spammers

offtopic: yay avatar van diablo 1
posted: 01-07-08 17:17edited: 01-07-2008 17:17, by Vermilion  
Castor
System Administrator
Totaal geen support?

Als je 8 jaar na releasen van het spel nog een patch weet uit te brengen, noem ik dat toch een behoorlijke support.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 02-07-08 09:06  
Forum - Games - Diablo III
locked