| Forum - Sports Board - Het is weer voorbij |
|
Het begint nu veel te veel Nederlands eigen te worden om in het begin heel goed te voetballen en er dan uit te vliegen. Over 4 jaar maar een keer weer proberen dan |
| posted: 21-06-08 23:10 |
|
| bN |
 |
| Rcon Supervisor |
|
ik vind het hardstikke jammer. Ze laten gewoon meerdere wedstrijden zien hoe het moet en dan op zo'n cruciaal punt vallen ze weer terug in het oude ritme. Ik vraag mij af of alle omstandigheden eromheen veel invloed gehad hebben. |
| posted: 22-06-08 01:31 |
|
|
ach ja, als ik zo alle wedstrijden bekijk kan ik alleen maar bij mezelf denken: Goh Nederland Italie, Italie favoriet dus meeste weddenschappen naar Italie en Nederland wint. Nederland Frankrijk visa versa en Nederland Roemenie ook omdat we daar het 'schaduw' elftal opstelde. Nederland Rusland, Nederland favoriet en Rusland wint.... Laat me toch een beetje aan omkoop denken |
| posted: 22-06-08 03:31 |
|
|
|
Dit heeft echt niks met omkoping te maken.
Toernooien zijn gewoon erg vorm gevoelig. Eén mindere wedstrijd of pech en je ligt eruit.
En Rusland had niks te verliezen en alles te winnen, in tegenstelling tot Nederland. |
| posted: 22-06-08 09:47 |
|
|
quote: Lionh2 Wrote:
Dit heeft echt niks met omkoping te maken.
Toernooien zijn gewoon erg vorm gevoelig. Eén mindere wedstrijd of pech en je ligt eruit.
En Rusland had niks te verliezen en alles te winnen, in tegenstelling tot Nederland.
zeker weten doe je nooit |
| posted: 22-06-08 11:49 |
|
| bN |
 |
| Rcon Supervisor |
|
Ik denk dat het meer te maken heeft met de situatie rond Boulahrouz. Het hele elftal stond er echt zonder pit, er werd niet hard gevochten op het veld. Duellen verloren, balletjes die niet goed gepassed worden, niet inlopen in de bal, de ruimte opzoeken. Iedereen stond een beetje passief in het spel.
|
| posted: 22-06-08 12:20 |
|
|
Ik vond dat het erg handig was van Guus om Boulahrouz vrij te laten voor de opbouw. Hij zit natuurlijk niet zo lekker in zijn vel en opbouwen is nooit zijn sterkste punt geweest.
Verder vind ik dat Rusland gewoon terecht gewonnen heeft. Niets op af te dingen. |
|
I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work... |
| posted: 22-06-08 16:58 |
|
| Forum - Sports Board - Het is weer voorbij |