| Forum - Tech Board - Asus GigaX 1005 Switch | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Goedenavond allemaal,
ik heb hier een Asus GigaX 1005 switch staan een perfect dingetje maar, nu is er een probleem als ik er een extra netwerk hardeschijf bij aansluit dan gebeurt er dit: zie filmpje dat geknipper betekend dus dat hij dan reboot het volgende is er op aan gesloten:
en hier moet dus nog een 2de bij komen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? Vriendelijke Groeten Mark
ps filmpje komt er asp aan |
|||
|
||||
| posted: 11-06-08 22:27edited: 11-06-2008 22:37, by Cobra | ||||
|
1 ding heb je al geprobeert een andere switch erachter te gooien om te kijen of die dan al doet. Ik zelf ben niet erg te spreken over de Asus GigaX 1005 Switch, gebruik liever een netgear switch. Waarschijnlijk ligt het probleem toch bij die netwerk harde schijf. Als je de handleiding even nakijkt van je switch kun je wel zien wat voor een probleem het ongeveer is. | |||
| posted: 11-06-08 23:16 | ||||
|
Hoi arjan,
dat van de andere switch kan ik niet proberen want dit is de enige die ik hier heb thuis heb liggen. |
|||
|
||||
| posted: 12-06-08 08:07 | ||||
|
Heeft de netwerkschijf een vast ip? Crosslink en zo ook gecheckt?
Er branden ook maar 3 lampkes terwijl je 4 apparaten noemt? Router, PC, 2 hdd's? Trouwens fijn dat die switch gigax heet terwijl hij 100mbit is. |
|||
| What the faq? | ||||
| posted: 12-06-08 15:23edited: 12-06-2008 15:27, by Stoeipoes | ||||
|
quote: Bijde netwerk schijfen hebben een vast ip, maar ze branden alle 4 hoor zoals je op het filmpje kunt zien en op het laatste dat er dus 1 uit valt dat doet die dus steeds en dan gaat hij dus beginnen met dat geknipper enzo wat hij in het begin van het filmpje ook doet. |
|||
|
||||
| posted: 13-06-08 09:47 | ||||
|
quote: tsjah asus ...
En ja het beste testen gaat idd met een andere switch, troubleshooting ftw... |
|||
|
||||
| posted: 13-06-08 17:31 | ||||
| Forum - Tech Board - Asus GigaX 1005 Switch | ||||