| Forum - Sports Board - Nederland - Italie | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Vanavond is het dan zover de eerste wedstrijd van Nederland tijdens het EK 2008. De uitslagen die tot nu toe al zijn gevallen zijn geen verassing. Dus denk jij dat Nederland voor een verrassing kan zorgen of dat Wereldkampioen Italie wint. Hier kun je alles neerzetten van de verwachte uitslagen tot de opstelling.
Om maar even af te trappen ik verwacht dat Nederland in de 61e minuut scoort en dat daarna de stand ongemoeid blijft. P.S. hoop dat dit geen flame topic wordt en we vanavond allemaal achter Oranje zullen staan. |
|||
| posted: 09-06-08 08:00 | ||||
|
IK denk dat het 0-2 zal gaan worden. | |||
| posted: 09-06-08 10:04 | ||||
|
Ik heb er een goed gevoel over.. 1-1, Sneijder en Di Natale | |||
| posted: 09-06-08 10:15 | ||||
|
Heb wel een idee dat Nederland kans heeft op 1punt en misschien wel 3 |
|||
| posted: 09-06-08 12:02 | ||||
|
Ik heb zelden zoveel vertrouwen gehad in het NL elftal als dit jaar (dit hangt waarschijnlijk samen met het feit dat ik zelden zo weinig van het EK heb meegekregen als dit jaar) dus ik ben optimistisch. Ik verwacht zeker 3 doelpunten, dus 2-1 met de winst voor NL. | |||
| posted: 09-06-08 14:58 | ||||
|
Ik verwacht geen nederlands doelpunt helaas.
1 - 0 voor Italië. |
|||
| posted: 09-06-08 19:39 | ||||
|
Roemenie - Frankrijk 0-0
Dat betekent dat de kansen nu wel beter liggen voor oranje alleen ze krijgen wel vrijdag een zware wedstrijd te voorduren omdat frankrijk dan de volle 120% moet geven. |
|||
| posted: 09-06-08 20:14 | ||||
|
quote: Gaat goed he
Nederland eunt, alleen in het laatste kwartier kwam Italie enigszins op gelijke voet |
|||
| posted: 09-06-08 21:34 | ||||
|
Hoppa 3 -0 voor nederland.
We worden EUROPEES KAMPIOEN |
|||
| posted: 09-06-08 22:38 | ||||
|
Tja foute inschatting.
Laatste kwartier was Nederland ook al wel klaar natuurlijk. Veel te vroeg om iets te zeggen over de rest van het toernooi, maar een betere start hadden we niet kunnen hebben! |
|||
| posted: 09-06-08 23:10 | ||||
|
Geweldig gespeeld! Absoluut niet verwacht, Frankrijk here we come ! |
|||
| posted: 09-06-08 23:11 | ||||
|
quote: Check de tijd van mn post, ging over de eerste helft
Nederland laat zien de benodigde kwaliteiten te bezitten. Dat is één. De tweede uitdaging is constant blijven spelen. Je ziet zelden een toernooi met alleen maar goede wedstrijden... |
|||
| posted: 09-06-08 23:28 | ||||
|
Ik heb nu al 2 keer de pot gewonnen hier.
1e was 33 euro en 2e 57 euro Had nederland italie voor rust op 2 - 0 geschat maar ook als eindstand dus die pot won ik omdat ik er het dichts bij in de buurt zat. bij Nederland Frankrijk had ik 4 - 1 dus won ik ook van de wedstrijd van vanavond weet ik het niet aangezien het tactisch zou zijn om Roemenie te laten winnen zodat frankrijk en italie er dan uit liggen. Maar van Basten zou natuurlijk ook gewoon alles willen winnen en dan word het 3 - 0 voor Nederland. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 17-06-08 15:17edited: 17-06-2008 15:18, by ProB | ||||
| Forum - Sports Board - Nederland - Italie | ||||
locked

!