| Forum - Games - Age of Conan | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Age of Conan
Het verbaast me een beetje dat ik hier nog geen topic over heb gezien... AoC is een veelbelovende nieuwe MMORPG, waar iedereen die net met veel moeite van WoW is afgekickt z'n sociale leven voor kan gaan opgeven. Ik ga het spel niet heel uitgebreid beschrijven. Er zijn trailers, artikelen en FAQs genoeg op de officiele website (zie link hierboven) die dat veel beter kunnen . Een paar features die het noemen waard zijn:
Age of Conan komt op 20 mei uit. Op 1 mei start de laatste beta fase, waar ik inmiddels een key voor heb. Om aanspraak te maken op een key moet je wel een Fileplanet subscriber zijn :(
Specs Minimum configuration: (1024x768, detail reduced)
Recommended configuration: (Up to 1280X960, most features on)
|
|||
| posted: 28-04-08 19:44edited: 29-04-2008 11:45, by RapidFire | ||||
|
Ziet er vet uit..
Alleen zal komende jaren nog niks worden want dat kan men PC niet aan. Maar heb al van een boel WoWers gehoord dat ze hier op overstappen met hele guilds tegeljik dus misschien word het wel de ondergang van wow... wie weet ooit. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 29-04-08 10:36 | ||||
|
Omdat iedereen met z'n snufferd in de GTA hype zit hoor je bijna niks anders.
En voor mij.. tijd om GTA te spelen baby .
yo |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 29-04-08 10:56 | ||||
|
quote: ach ja dit is ook leuk voor mensen zonder console toch |
|||
| posted: 29-04-08 11:44 | ||||
|
quote: systeemeisen zijn idd flink hoog, er is denk ik zowat niemand die de max al kan draaien, maar het schijnt toch op enigszins verouderde systemen ook goed te kunnen draaien, alleen met de meeste grafische features op z'n laagst... |
|||
| posted: 29-04-08 11:46 | ||||
|
quote: Same :( quote: Ach, dat valt hartstikke mee. 't Zijn voornamelijk whiners op de WoW-forums die hun zin niet krijgen qua class balance, en daarom dit soort dingen gaan roepen. "OMG mages ned a fix! im soooo gonna play AoC if u dont fix this FFS!" "this game is fuckin broken! WAR, here i coem!" "bye guise, the AoC-beta has started. im gonna delete my chars now n quit this fuckin game" |
|||
| posted: 29-04-08 13:03 | ||||
|
AoC zal wat dat betreft niet veel beter zijn vrees ik, er zijn mensen die nu al zeiken over balance terwijl ze nog nooit gespeeld hebben |
|||
| posted: 29-04-08 13:32 | ||||
| Forum - Games - Age of Conan | ||||
locked

. Een paar features die het noemen waard zijn:

.