LoginPassword
Forum - Games - Age of Conan
RapidFire
Member
Age of Conan

Het verbaast me een beetje dat ik hier nog geen topic over heb gezien... AoC is een veelbelovende nieuwe MMORPG, waar iedereen die net met veel moeite van WoW is afgekickt z'n sociale leven voor kan gaan opgeven. Ik ga het spel niet heel uitgebreid beschrijven. Er zijn trailers, artikelen en FAQs genoeg op de officiele website (zie link hierboven) die dat veel beter kunnen . Een paar features die het noemen waard zijn:

• Geen click&wait combat (zoals bijv WoW), maar volledige control over de combat (meppen in verschillende richtingen, zelf mikken met archery, etc.).
  • Gave PvP opties, zoals het bouwen van kastelen waarmee je bepaalde resources kan veiligstellen. Echter, kastelen zullen moeten worden beschermd tegen rivaliserende guilds, want die kunnen je kasteel innemen/vernietigen. (er is een beperkt aantal kastelen te bouwen op elke server.)
  • Geen hersenloos grinden meer. Vooruitgang in AoC (zowel met vechten, craften, pvp als al het andere) gaat altijd gepaard met quests. Je hoeft dus niet 10.000 boars neer te hakken om een leveltje verder te komen.
  • Mounts, mounted combat, dual wielding.
  • En last but not least: Player built cities. Guilds kunnen steden bouwen, wat naast status ook zekere voordelen oplevert, maar dit is niet iets dat je zomaar even bouwt en onderhoudt.

Age of Conan komt op 20 mei uit. Op 1 mei start de laatste beta fase, waar ik inmiddels een key voor heb. Om aanspraak te maken op een key moet je wel een Fileplanet subscriber zijn :(

Specs

Minimum configuration:
(1024x768, detail reduced)

• Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or equivalent
  • RAM: 1GB
  • Video card: NVIDIA GeForce 6600 or better
  • Video memory: 128MB
  • DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
  • HARD DRIVE SPACE: 30GB

Recommended configuration:
(Up to 1280X960, most features on)

• Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent
  • RAM: 2048MB Dual Channel DDR2
  • Video card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or equivalent
  • Video memory: 512MB
  • DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
  • HARD DRIVE SPACE: 30GB

posted: 28-04-08 19:44edited: 29-04-2008 11:45, by RapidFire  
ProB
Rconner
Ziet er vet uit..
Alleen zal komende jaren nog niks worden want dat kan men PC niet aan.

Maar heb al van een boel WoWers gehoord dat ze hier op overstappen met hele guilds tegeljik dus misschien word het wel de ondergang van wow... wie weet ooit.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 29-04-08 10:36  
Tjappie
Rconner
Omdat iedereen met z'n snufferd in de GTA hype zit hoor je bijna niks anders.

En voor mij..
tijd om GTA te spelen baby .
yo
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 29-04-08 10:56  
RapidFire
Member
quote:
Tjappie Wrote:
Omdat iedereen met z'n snufferd in de GTA hype zit hoor je bijna niks anders.

En voor mij..
tijd om GTA te spelen baby .
yo

ach ja dit is ook leuk voor mensen zonder console toch
posted: 29-04-08 11:44  
RapidFire
Member
quote:
ProB Wrote:
Ziet er vet uit..

Maar heb al van een boel WoWers gehoord dat ze hier op overstappen met hele guilds tegeljik dus misschien word het wel de ondergang van wow... wie weet ooit.

systeemeisen zijn idd flink hoog, er is denk ik zowat niemand die de max al kan draaien, maar het schijnt toch op enigszins verouderde systemen ook goed te kunnen draaien, alleen met de meeste grafische features op z'n laagst...
posted: 29-04-08 11:46  
Skwerl
Rconner
quote:
ProB Wrote:
Ziet er vet uit..

Same :(

quote:

Ach, dat valt hartstikke mee. 't Zijn voornamelijk whiners op de WoW-forums die hun zin niet krijgen qua class balance, en daarom dit soort dingen gaan roepen.

"OMG mages ned a fix! im soooo gonna play AoC if u dont fix this FFS!"

"this game is fuckin broken! WAR, here i coem!"

"bye guise, the AoC-beta has started. im gonna delete my chars now n quit this fuckin game"
posted: 29-04-08 13:03  
RapidFire
Member
AoC zal wat dat betreft niet veel beter zijn vrees ik, er zijn mensen die nu al zeiken over balance terwijl ze nog nooit gespeeld hebben
posted: 29-04-08 13:32  
Forum - Games - Age of Conan
locked