LoginPassword
Forum - Music Board - 'ZAND' (Popfestival)
Adec
Member
Hey allemaal, zijn er nog meer mensen op Pandemic.nl die ook naar 'ZAND' gaan in Almere op 23aug dit jaar? Ik ben er iig bij samen met men vriendin en 2vreinden.

Officiele website (Bron)
Kick-off (foto's)
Kick-off (Video)

ZAND, een gloednieuw popfestival dat deze zomer voor het eerst plaats zal vinden op het strand van Almere. Op zaterdag 23 augustus zullen 35.000 mensen dit makkelijk bereikbare strand bezoeken voor een dag ZAND. Maar wat is ZAND?
ZAND is muziek, ZAND is lekker eten, ZAND is maximaal genieten van de zomer. Feesten met Guus Meeuwis, loungen op Fatboy’s, dansen, rose drinken, meezingen met Nick & Simon, BBQ’en met vrienden, springen met VanVelzen, lachen, genieten van de zon en dat alles voor maar 22,50 euro (excl. reserveringskosten). Graag nodigen we je uit om ZAND zelf te ervaren. Kom naar de eerste editie van ZAND, en geniet met de voeten in het zand van een heerlijke zomerse dag en de beste muziek.

Ik heb dit mijn vriendin cadeau gedaan voor haar verjaardag. het duurt nog even maar ben benieuwd of er meerdere gaan. Mocht je gaan en heb je hyves? Meld je aan!!

Mvg,
Lars Dales
posted: 01-04-08 08:44edited: 01-04-2008 08:46, by Adec  
Veriteas
Rconner
Had het langs zien komen op tv, maar als ik zou gaan zou ik alleen voor Van velzen gaan dus ik denk niet dat het m wordt
posted: 01-04-08 15:42  
Forum - Music Board - 'ZAND' (Popfestival)
locked