Was zojuist op tv dus nog geen clip van.
PRdV maakt Matthijs van Nieuwkerk aan het einde van de uitzending af omdat hij zijn boek te weinig zendtijd heeft gegeven.
Ik heb me kapot gelachen 0wned by PR zeg ik dan!
Ons petertje heeft al zat prime time televisie gehad de laatste tijd en dan nog 1 ding hij zegt dat staat in het contract maar daar staat dus ook vaak in door bijvoorbeeld andere dingen dat de tijd minder kan worden.
quote:bobsqaud Wrote: Ons petertje heeft al zat prime time televisie gehad de laatste tijd en dan nog 1 ding hij zegt dat staat in het contract maar daar staat dus ook vaak in door bijvoorbeeld andere dingen dat de tijd minder kan worden.
Zoals een presentator die door blijft zeuren over triviale dingen?
Ah, dus als jouw baas jou maar de helft van je loon geeft dan ga je ook geen rel schoppen? Dan vind je jezelf vast een zeurkous.
Een contract is een contract, partij A levert iets, partij B betaalt partij A daarvoor. Of dat nou in geld, rotte eieren of zendtijd voor een boek is, dat boeit niet.
posted: 13-02-08 00:38edited: 13-02-2008 00:38, by GreyFox
Ik vind het soms wel een irritant mannetje die PrdV maar wie ik nog veel smeriger vind is van Nieuwkerk. Net doen alsof je neus bloed en zeggen dat je het na de show wel afhandelt. Zwak mannetje. Zoals ik al ergens las zou een echte showhost zo' n PrdV ownen met een opmerking.
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
quote:briznokovic Wrote: Ik vind het soms wel een irritant mannetje die PrdV maar wie ik nog veel smeriger vind is van Nieuwkerk. Net doen alsof je neus bloed en zeggen dat je het na de show wel afhandelt. Zwak mannetje. Zoals ik al ergens las zou een echte showhost zo' n PrdV ownen met een opmerking.
zoals deze
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House