| Forum - Public Board - Roken? - « < 2 3 4 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
quote: jaja met astma in een rokerige kroeg gaan staan, klinkt slim, netzoiets als je een thc allergie hebt en dan de hele avond in een coffieshop gaat zitten ... quote: Uiteraard, ons doel op aarde is de niet rokers longkanker te laten krijgen. |
|||
|
||||
| posted: 24-11-07 16:11edited: 24-11-2007 16:13, by KNz | ||||
|
quote: Je begint het te snappen. Stel je nou eens voor dat er niet gerookt wordt in kroegen, dan kunnen dat soort mensen dus ook gewoon fatsoenlijk uitgaan. Daarnaast, als er een rookverbod komt voor kroegen, kan een eigenaar van een besloten club nog steeds kiezen om roken toe te staan, dus dan mogen de verstokte rokers van mij gewoon gezellig daar roken. [edit] Oh, over dat buiten staan, ik heb zelf gerookt, en ik vond het altijd prettiger om buiten te roken, ook in de winter. |
|||
| posted: 24-11-07 16:34edited: 24-11-2007 16:34, by GreyFox | ||||
|
Ligt het aan mij of kunnen rokers geen plezier hebben tijdens uitgaan zonder sigaret?
Roken veroorzaakt zwaar veel overlast/gezondheidsproblemen. Waarom vinden rokers het dan raar dat ze dat ergens anders moeten doen? Ik zie gewoon niet de complexiteit van het probleem. Als ik gezonder wil uitgaan moet dat kunnen, vooral als het probleem een verslaving van andere mensen is. Verziek er gewoon niet iemand anders zijn gezondheid mee. Het is je eigen keuze om te roken, dus ik neem het anderen zeer kwalijk dit te doen. Helaas kan ik er niet omheen af en toe naast een roker te staan. |
|||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 25-11-07 12:09edited: 25-11-2007 12:10, by briznokovic | ||||
|
quote: Ben er nu ook zo'n beetje vanaf. Deed het al nauwelijks en ben van plan om er gewoon vanaf te stappen. Maar vind het zeker fijner om buiten te staan, als je buiten rookt rook je ten eerste minder dan als je binnen rookt. Maar met uitgaan ga ik niet naar buiten als ik een peukje wil roken. Dan steek ik hem gewoon op. Maar van het buitenroken ben ik het volledig met je eens. |
|||
| posted: 26-11-07 11:51 | ||||
|
En god wat stinken je kleren altijd na zon avond uitgaan zeg, ruik het altijd de volgende morgen...echt de meeste rokers die ik ken kunnen daar ook niet tegen en staan daarom ook liever buiten | |||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 28-11-07 08:55 | ||||
|
quote: Ben er 1 van, die shit stinkt ontiegelijkk. Maar dan heb je combinatie bier/sigaretten ook in je kleren zitten. Nou gooi vaak de avond zelf nog de boel in de was als ik niet te ver van de planeet ben. |
|||
| posted: 28-11-07 10:05 | ||||
|
quote:meestal geen optie voor mij, is gewoon crashen en hopen dat je de volgende morgen iig niet met je kleren aan wakker word |
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 28-11-07 14:26 | ||||
|
Ik had ergens op fok gelezen, van een artikel dat een rookvrije bar. Het in de bar niet naar rook, maar zweet en bier lucht, wat nog erger was. Het was dan wel rookvrij, maar de tent moet echt gelucht vanwege de misselijke walm. |
|||
| posted: 28-11-07 18:45edited: 28-11-2007 18:45, by bN | ||||
|
Onzin. Bewijs: alle landen waar de horeca rookvrij is. | |||
| posted: 28-11-07 19:11 | ||||
|
quote: De stank van de rook verdoezelde de andere geuren, en het was in een Britse pub. En tja, Britten stinken nou eenmaal. Even zonder gekheid, ik zit bij een studentenvereniging waar op de sociëteit niet gerookt mag worden, en ik heb nog geen last van bierstank of zweetlucht gehad tijdens een feest of tijdens daar aanwezig zijn. |
|||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 28-11-07 20:43edited: 28-11-2007 21:58, by Bleek | ||||
|
quote: idd, geur die je dan hebt is totaal niet vergelijkbaar met de geur van je eigen roken door de dag heen. Ik vind die lucht ook verschrikkelijk ranzig. Combinatie van zeer veel roken en dranklucht I guess, en vergeet niet de rookmachines want die stinken ook nogal. Maargoed, discussie is verder wel duidelijk lijkt me. Je kan hier zoooo lang over lullen, maar feit is toch dat roken in de kroegen er straks gewoon niet meer bij hoort |
|||
| posted: 28-11-07 23:10 | ||||
| Forum - Public Board - Roken? - « < 2 3 4 | ||||
locked