| Forum - Public Board - Roken? - 1 2 3 > » |
|
|
Zelf heb ik ook de nodige pakjes verstouwd, maar ben nu al meer dan 7 maanden gestopt. En ben blij toe. Heb veel meer energie en mijn conditie is weer flink op pijl.
Kwam net dit filmpje tegen.. damn wat heb ik mijn longen aan gedaan.
Still smoking? |
|
| posted: 20-11-07 12:27 |
|
|
Mja, maar in mijn peuken/shag zit geen 18mg teer... =) |
|
Hardstyle is the style. |
| posted: 20-11-07 13:36 |
|
|
quote: infuzion Wrote:
Mja, maar in mijn peuken/shag zit geen 18mg teer... =)
Al zit er 0.18mg teer per sigaret in, hoeveel sigaretten rook jij in je leven? Vast meer dan de 200 van deze testopstelling. |
| posted: 20-11-07 14:11 |
|
|
|
Mja, ik rook heel weinig. Grotendeels met uitgaan, dan neem ik een sigaret. Maar dan vind ik hem ook echt lekker, als ik gewoon overdag rook vind ik het minder dus doe het ook nauwelijks. Maar het is wel wous dat die shit in je longen zit! |
| posted: 20-11-07 14:34 |
|
|
DONDERS ik is blij dat die niet rookt tering smerig man |
|
| posted: 20-11-07 15:46 |
|
|
|
mja ik wil eigenlijk ook wel stoppen, maar toch erg lastig hoor...
en GF, het zijn 400 sigaretten (2 sloffen a 10 pakjes a 20 sigaretten per pakje). Niet dat het boeit, want elke roker krijgt een zwaar veelvoud daarvan binnen natuurlijk. |
| posted: 20-11-07 16:27 |
|
|
|
En niet-rokers krijgen ook genoeg binnen, zielige wij |
|
| posted: 20-11-07 16:43 |
|
|
|
quote: Vermilion Wrote:
En niet-rokers krijgen ook genoeg binnen, zielige wij
Denk je serieus dat je meer rook binnenkrijgt van sigaretten meeroken dan van auto's, fabrieken, e.d.? Als dat zo is mag je wel 7 avonden in de week in het café staan... |
| posted: 20-11-07 17:33 |
|
|
|
Haha, op naar het CAFE! |
| posted: 20-11-07 18:24 |
|
|
Je moet er wel rekening meehouden dat bij deze test 380sigaretten zijn opgerookt binnen 3 uur. In de tijd dat je 380 sigaretten zelf oprookt ben je gauw een halfjaar verder(ligt eraan hoeveel je rookt). En de teer verdwijnt uit je longen binnen zoveel tijd(weet niet precies hoeveel). Dus deze test bewijst niets. Ik zelf ben sinds 2 dagen gestopt Het gaat tot nu toe goed. |
|
Strangers are just people you haven't killed yet! |
| posted: 20-11-07 18:33 |
|
|
|
Uhh 20 pakjes doet de gemiddelde roker minder dan een maand mee.. |
|
| posted: 20-11-07 19:13 |
|
|
En bedankt....
M'n hobby verpest |
|
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House |
| posted: 20-11-07 19:22 |
|
|
|
Haha, gestopt Eunz0r? Na aanleiding van? |
| posted: 20-11-07 19:56 |
|
|
ik zal het filmpje ma nie gaan kijke gaat ten koste van mijn slechte gewoonte denk ik |
| posted: 20-11-07 20:08 |
|
|
Damn, wat roken hier veel mensen. Ik heb nog nooit een trekje van een sigaret gehad, smerig spul.
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
| posted: 20-11-07 23:19 |
|
|
roken ? heer-luk ! En ik weet al wat het met mn longen doet, maarja ik heb nog genoeg tijd om te stoppen (nog 7 jaar). |
|
| posted: 21-11-07 02:03 |
|
|
quote: Bleek Wrote:
Damn, wat roken hier veel mensen. Ik heb nog nooit een trekje van een sigaret gehad, smerig spul.
Same. |
| posted: 21-11-07 07:45 |
|
|
quote: Adec Wrote:
Haha, op naar het CAFE!
Maar niet om tegaan roken |
|
| posted: 21-11-07 08:04 |
|
|
quote: Eunz0r Wrote:
En de teer verdwijnt uit je longen binnen zoveel tijd(weet niet precies hoeveel).
Laatste keer dat ik een documentaire hierover gezien heb hadden ze het over 7 jaar. Da's best een lange tijd. |
| posted: 21-11-07 08:27 |
|
|
quote: Eunz0r Wrote:
Je moet er wel rekening meehouden dat bij deze test 380sigaretten zijn opgerookt binnen 3 uur. In de tijd dat je 380 sigaretten zelf oprookt ben je gauw een halfjaar verder(ligt eraan hoeveel je rookt). En de teer verdwijnt uit je longen binnen zoveel tijd(weet niet precies hoeveel). Dus deze test bewijst niets. Ik zelf ben sinds 2 dagen gestopt Het gaat tot nu toe goed.
Ik studeer zelf voor radiologisch laborant, waarbij je 1/4 van je opleiding bezig bent met het studeren van radiotherapie. Ik kan je verzekeren dat het voor 100% zeker is dat de teer NIET (geheel) weg gaat ook niet na een maand, jaar of 25 jaar. Roepen dat " deze test niets bewijst" is gewoon populistisch en incorrect.
95% van de mensen met longkanker hebben een periode in hun leven gerookt. Dus als jij die persoon wilt zijn die zegt dat je met roken 100 kan worden, be my guest. Later alleen maar meer werk voor mij...
edit: en dan nog maar te zwijgen over je tanden, hart, adem, huid enz.
Roken is gewoon dom, je verpest er ook andere mensen hun gezondheid mee. Ik snap ook nog steeds niet waarom roken tijdens uitgaan nog toegestaan is. Maar dit terzijde. |
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
| posted: 21-11-07 09:13edited: 21-11-2007 09:15, by briznokovic |
|
| Forum - Public Board - Roken? - 1 2 3 > » |