LoginPassword
Forum - Development - Webdesign hulp gezocht - <  1  2
Skwerl
Rconner
quote:
GreyFox Wrote:
[..]

goed verhaal, maar...

[..]

gebruik daar in godsnaam CSS voor.

Dat is terug te vinden in m'n post.
quote:
Voor nu kun je gewoon de <body>-tag gebruiken om de achtergrond in te stellen, later wil je waarschijnlijk CSS gebruiken.

Natuurlijk is CSS veel beter, maar om 't niet al te ingewikkeld te maken en omdat dit slechts een testje is, vond ik dat het wel met de <body>-tag kon. Anders ziet hij misschien door de bomen het bos niet meer (CSS kan tamelijk lastig zijn als je er niet bekend mee bent).
posted: 15-11-07 16:12edited: 15-11-2007 16:15, by Skwerl  
GreyFox
System Administrator
quote:
Skwerl Wrote:
[..]

Natuurlijk is CSS veel beter, maar om 't niet al te ingewikkeld te maken en omdat dit slechts een testje is, vond ik dat het wel met de <body>-tag kon. Anders ziet hij misschien door de bomen het bos niet meer (CSS kan tamelijk lastig zijn als je er niet bekend mee bent).

Of je leert iemand gewoon fatsoenlijk met CSS werken zodat hij geen ancient HTML3 gedrochten gaat bouwen. CSS is niet meer ingewikkeld dan properties van HTML attributen setten, het is misschien zelfs wel makkelijker, omdat het veel overzichtelijker is.
posted: 15-11-07 16:57  
Stoeipoes
Member
GF, het gaat hier om 1 achtergrond en dus 1 regeltje.
Bovendien moet je ergens beginnen.
What the faq?
posted: 15-11-07 18:47  
GreyFox
System Administrator
quote:
Stoeipoes Wrote:
GF, het gaat hier om 1 achtergrond en dus 1 regeltje.
Bovendien moet je ergens beginnen.

Dat is juist mijn punt, als iemand nu begint, begin dan gewoon meteen zoals het hoort.
Kleine moeite, en werpt veel meer vruchten af.
posted: 15-11-07 18:53  
Forum - Development - Webdesign hulp gezocht - <  1  2
locked