| Forum - Development - Foto's automatisch toevoegen - < 1 2 |
|
quote: Stoeipoes Wrote:
[..]
Een nieuwe naam of gewoon de oorspronkelijke naam houden? De laatste optie is makkelijker, daarvoor hoef ik maar 1 regel aan te passen.
[..]
Staat in de planning (even een aantekening voor mijzelf: \ vervangen door / en c:\ enz niet toestaan )
[..]
Geen probleem. Ik moet nog even een manier zoeken om vreemde tekens omte zetten naar html code, zoals de "&".
[..]
Dank je bobske.
Ik zou deze aanpassen graag voor je willen maken. Op dit moment ben ik bezig met 2 afstudeerverslagen (1 voor het bedrijf, 1 voor school). De planning is dat deze volgende week vrijdag klaar zijn en daar wordt nog hard aan gewerkt. Probleem is even dat ik zwaar RSI heb en die verslagen toch af moeten. Zodra ik kan zal ik het programma aanpassen, ik doe het graag. Misschien kan het zaterdag al, maar ik pas even op dat de RSI niet erger wordt.
Request 1 en 2 zouden binnen een paar uurtjes wel gefixt moeten zijn en dan maak ik meteen een mogelijkheid om de inputdirectory op te geven. Verzoek 3 moet ik nog wat langer over nadenken door die gekke tekens.
Het liefst optie een bij de eerste en dit programma heeft geen haast hoor je studie gaat zekers voor en dat met RSI zwaar kloten sterkte met je studie/RSI |
| posted: 20-11-07 09:15 |
|
|
quote: Stoeipoes Wrote:
[..]
Een nieuwe naam of gewoon de oorspronkelijke naam houden? De laatste optie is makkelijker, daarvoor hoef ik maar 1 regel aan te passen.
[..]
Staat in de planning (even een aantekening voor mijzelf: \ vervangen door / en c:\ enz niet toestaan :))
[..]
Geen probleem. Ik moet nog even een manier zoeken om vreemde tekens omte zetten naar html code, zoals de "&".
[..]
Dank je bobske.
Ik zou deze aanpassen graag voor je willen maken. Op dit moment ben ik bezig met 2 afstudeerverslagen (1 voor het bedrijf, 1 voor school). De planning is dat deze volgende week vrijdag klaar zijn en daar wordt nog hard aan gewerkt. Probleem is even dat ik zwaar RSI heb en die verslagen toch af moeten. Zodra ik kan zal ik het programma aanpassen, ik doe het graag. Misschien kan het zaterdag al, maar ik pas even op dat de RSI niet erger wordt.
Request 1 en 2 zouden binnen een paar uurtjes wel gefixt moeten zijn en dan maak ik meteen een mogelijkheid om de inputdirectory op te geven. Verzoek 3 moet ik nog wat langer over nadenken door die gekke tekens.
p.s. Weet iemand waarom de & op pandemic niet vervangen hoeft te worden door een &? Is dit helemaal niet nodig?
De & wordt geparsed door mijn code naar & |
| posted: 20-11-07 13:04edited: 20-11-2007 13:05, by GreyFox |
|
|
quote: GreyFox Wrote:
[..]
De & wordt geparsed door mijn code naar &
Ah ik zie het, maar vermoed dat het niet in alle gevallen gebeurt. De broncode toont dacht ik soms nog losse &'s. Ik zie nu dat de amp die ik getypt heb niet zichtbaar was, doh.
Naja ik zal in ieder geval proberen zulke tekens te vervangen in mijn app.
|
|
What the faq? |
| posted: 21-11-07 11:05 |
|
|
je moet dan ook schrijven <teken>amp;amp; om als output <teken>amp; te krijgen. En als je iemand quote re-parsed ie (maar daar zit een bugje in zie ik).
Gelukkig zijn browsers best lief daartegen. |
| posted: 21-11-07 15:06edited: 21-11-2007 15:07, by GreyFox |
|
|
Hey stoeipoes welk programma gebruik je ervoor dan kan ik dat ook eens proberen. |
| posted: 18-12-07 09:24 |
|
|
quote: bobsqaud Wrote:
Hey stoeipoes welk programma gebruik je ervoor dan kan ik dat ook eens proberen.
Ik heb Delphi gebruikt.
Sorry dat ik niet meer geupdate heb. Mijn stage is nl verlengd met 3 weken. Hopelijk kan ik in de kerstvakantie weer wat updaten. |
|
What the faq? |
| posted: 18-12-07 15:47 |
|
| Forum - Development - Foto's automatisch toevoegen - < 1 2 |