LoginPassword
Forum - Games - Crysis - <  1  2  3  >
bN
Rcon Supervisor
quote:
GreyFox Wrote:
Het probleem wat ik op het moment met games heb is dat ik met mn breedbeeld monitor eigenlijk alles in 1680*1050 moet draaien, en dat vreet nogal performance als je het vergelijkt met 1280*1024 wat je op een 4x3 monitor kunt instellen.

Heb Crysis verder nog niet geprobeerd, maar Bioshock had dit probleem ook al. Misschien maar es een nieuwe gfx kaart kopen, mn huidige is uberhaupt al niet zo goed.

Is er niet een resolutie kleiner met dezelfde ratio ?
posted: 31-10-07 16:40  
KNz
Rconner
natuurlijk is die er alleen is downscaling niet echt relax. Nou heb ik bij mijn monitor er niet zo heel veel last van, maar de bedoeling blijf toch wel om elk spel op de max rso te spelen.
posted: 31-10-07 17:38  
GreyFox
System Administrator
Bij HL2 bijvoorbeeld niet. Maar sowieso, een lagere reso met meer grafische toelie aan ziet even slecht uit als 1680*1050 zonder AA*8 etc.
posted: 31-10-07 19:18  
bN
Rcon Supervisor
Mja, jammer maken ze tegenwoordig spellen die niet te draaien zijn op max.
posted: 01-11-07 11:03  
Real1ty
DevTeam
Ja beetje sneu eigenlijk maar ja het is beter dan dat de ontwikkeling stil staat...

...denk ik.
posted: 01-11-07 13:38  
RapidFire
Member
is helemaal niet jammer... een maat had laatst een nieuwe pc gekocht, gingen we ff Silent Hill 3 spelen, hij kon het niet eens volledig op de max draaien. De pc is stukken sneller dan het beste op de markt toen Silent Hill 3 uitkwam. Het mooie hiervan is juist dat je oude games nog leuk zijn om te spelen, omdat ze grafisch nog steeds redelijk mee kunnen doen. Als je een game pakt die je gelijk op de max kan draaien, dan kan je er donder op zeggen dat hij over 1 of 2 jaar grafisch sterk veroudert is.
posted: 01-11-07 14:10  
KNz
Rconner
waar hebben jullie het over ? het is gewoon een kwestie van tijd voordat deze spellen wel fatsoenlijjk kunnen worden gedraait. En bij spellen als oblivian, die gewoon naab gecode zijn, daar doe je niks aan.
posted: 01-11-07 14:40  
GreyFox
System Administrator
quote:
RapidFire Wrote:
is helemaal niet jammer... een maat had laatst een nieuwe pc gekocht, gingen we ff Silent Hill 3 spelen, hij kon het niet eens volledig op de max draaien. De pc is stukken sneller dan het beste op de markt toen Silent Hill 3 uitkwam. Het mooie hiervan is juist dat je oude games nog leuk zijn om te spelen, omdat ze grafisch nog steeds redelijk mee kunnen doen. Als je een game pakt die je gelijk op de max kan draaien, dan kan je er donder op zeggen dat hij over 1 of 2 jaar grafisch sterk veroudert is.

Wat hij zegt. Ik zie het probleem ook niet.
posted: 01-11-07 15:51  
bobsqaud
Rconner
En waarom altijd de beste spellen meteen hebben dan betaal je er de volle pond voor heb ook niet de beste computer meer. Voor mij doet die het nog goed genoeg en als ik weer een pc koop dan kan ik die spellen wel weer halen en haal ik ze wel uit de budgetbak voor een paar euro. Zijn de spellen voor mij nog goed genoeg hoor dus zie het hele probleem niet van altijd maar het beste te hebben.

Deze ontwikkeling is deels ook schuld van de consument zelf omdat die als maar meer wil. Vroeger kon je je nog zat vermaken met mario/pacman waar je uren per dag achter zat wat je tegenwoordig niet eens meer met de meeste games hebt. Enigste conclusie die ik hieruit kan trekken is gewoon dat gamers TE verwent zijn.
posted: 01-11-07 16:33  
bN
Rcon Supervisor
jullie kijken het uit de kant van het spel

Ik bedoelde, dat ik op mijn oude computer (tis dat ik nu een nieuwe laptop heb ivm dat ik in noorwegen zit) daar had ik crysis niet eens kunnen draaien op zijn laagst. Ze brengen spellen uit die op de nieuwste computers niet te draaien zijn en medium draaien op huidige computers. Dat betekent dat je met een oudere computer aardig de klos bent.

Mijn projecties voor een computer is dat ik er minsten 3 jaar mee kan doen, maar als elke 3 maanden de graphics van de spellen zoveel meer vragen van de comp, dan kan je nooit 3 jaar met zo'n comp doen.
posted: 01-11-07 18:39  
KNz
Rconner
je kan ook niet 3 jaar met een computer doen. Ten tweede is gamen gewoon een dure hobby, een alternatief hiervoor is een console kopen.
posted: 01-11-07 19:56  
Cobra
Member
quote:
KNz Wrote:
je kan ook niet 3 jaar met een computer doen. Ten tweede is gamen gewoon een dure hobby, een alternatief hiervoor is een console kopen.

ooh niet niet iig als je de nieuwste games wilt spelen mijn pc heb ik nu al 7 jaar tis wat veel ik weet ik weet maar haal eind disse maand eindelijk een nieuwe
posted: 02-11-07 09:08  
TuXeDo
Advisor
quote:
KNz Wrote:

HRHR
posted: 02-11-07 09:50  
bN
Rcon Supervisor
Ik doe 3 jaar prima met een pc. Alleen de laatste tijd gaan de spellen echt kei hard vooruit. elke keer als er nieuwe spellen uit komen kon ik ze gewoon wel draaien alleen niet op zijn mooist, maar nu moet je nieuwe computer kopen om nieuwe spellen te kunnen spelen op medium.
posted: 02-11-07 10:18  
KNz
Rconner
quote:
bN Wrote:
Ik doe 3 jaar prima met een pc. Alleen de laatste tijd gaan de spellen echt kei hard vooruit. elke keer als er nieuwe spellen uit komen kon ik ze gewoon wel draaien alleen niet op zijn mooist, maar nu moet je nieuwe computer kopen om nieuwe spellen te kunnen spelen op medium.

Ja en dat is dus helemaal niet waar. Ten eerste als jij oblivion kan spelen met een pc van drie jaar terug doe je het beter dan mij. Ten tweede komt dit ook door alle next gen blabla. Een heleboel spellen worden geport van de next-gen consoles, terug naar de pc, en de meeste spelmakers op de pc gaan toch met dx10 aan de slag.
posted: 02-11-07 11:29  
bN
Rcon Supervisor
quote:
KNz Wrote:
[..]

Ja en dat is dus helemaal niet waar. Ten eerste als jij oblivion kan spelen met een pc van drie jaar terug doe je het beter dan mij. Ten tweede komt dit ook door alle next gen blabla. Een heleboel spellen worden geport van de next-gen consoles, terug naar de pc, en de meeste spelmakers op de pc gaan toch met dx10 aan de slag.

ik draaide een AMD64 3000+ 1024mb ram ati 9800 pro
posted: 02-11-07 21:03  
Flamey
Member
heb afgelopen donderdag CRYSIS gekocht, maar het is echt wel vet om te spelen!

heel wat anders dan Cs, maar dat was al bekent
Siofok 2008
posted: 09-12-07 21:47  
Dr. Squizy
Community Moderator
Crysis & CoD4... Monsterlijkste spellen op de markt op dit moment!!?!
posted: 10-12-07 22:36  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Dr. Squizy Wrote:
Crysis & CoD4... Monsterlijkste spellen op de markt op dit moment!!?!

rainbow six las vegas, die moet je ook niet vergeten. Dat spel lijkt me coop helemaal gaaf.
posted: 11-12-07 17:45  
Adec
Member
Man, kan niet wachten op de Console release van Crysis!
posted: 11-12-07 17:47  
Forum - Games - Crysis - <  1  2  3  >
locked