| Forum - Games - Crysis - 1 2 3 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Crysis™ is een futuristische first-person shooter voor de PC. Het spel is ontwikkeld door de bekroonde ontwikkelaar Crytek, die eerder het veelgeprezen Far Cry maakte. De aarde, 2019. Een reusachtige asteroïde slaat in op onze planeet. De Noord-Koreaanse regering is er als de kippen bij om de eilandengroep af te sluiten en de mysterieuze asteroïde voor zichzelf te houden. De Verenigde Staten reageren door een eliteteam van Delta Force-soldaten naar de regio te sturen. Zij onderzoeken de situatie en rapporteren aan het Pentagon. Terwijl de spanning tussen de VS en Noord-Korea toeneemt, barst de asteroïde open. Een gigantisch, twee kilometer hoog buitenaards ruimteschip komt tevoorschijn. Het schip genereert een immens krachtveld dat grote delen van het eiland bevriest. Een wereldwijde klimaatsverandering is het gevolg. De invasie van de aarde is begonnen. De twee rivaliserende naties slaan de handen ineen om de aliens tegen te houden en zo de mensheid te redden. De nieuwe bondgenoten nemen het in epische gevechten op tegen de plunderende aliens. Terwijl de hoop op een goede afloop snel vervaagt, leid jij een eliteteam door jungles en barre ijslandschappen om uiteindelijk het hart van het ruimteschip te bereiken. In een gewichtloze omgeving vindt de ultieme confrontatie met de aliens plaats. Crysis is een meeslepende FPS-ervaring. Je moet verschillende tactieken gebruiken en je wapens, bepantsering en gameplay aanpassen aan de dynamische omgeving. Alleen zo kun je overleven en de buitenaarde invasie het hoofd bieden. Crysis maakt gebruik van de hoogwaardige technologie van Cryteks CryENGINE™ 2. bron: EA.nl Minimale systeemvereisten # Besturingssysteem: Windows XP of Windows Vista # Processor: 2,8 GHz of sneller (XP) of 3,2 GHz of sneller* (Vista) # Geheugen: 1,0 GB RAM (XP) of 1,5 GB RAM (Vista) # Videokaart: 256 MB** # Vrije ruimte op de vaste schijf: 12 GB # Geluidskaart: compatibel met DirectX 9.0c * Ondersteunde processors: Intel Pentium 4 2,8 GHz (3,2 GHz voor Vista) of sneller, Intel Core 2,0 GHz (2,2 GHz voor Vista) of sneller, AMD Athlon 2800+ (3200+ voor Vista) of sneller. ** Ondersteunde chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT of hoger; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro voor Vista) of hoger. Je kunt dit spel misschien spelen op een laptop, maar houd er rekening mee dat de chipsets van laptops niet worden ondersteund Geïntegreerde chipsets worden niet ondersteund. Je moet de stuurprogramma's van je video- en geluidskaart mogelijk bijwerken. Aanbevolen systeemvereisten # Besturingssysteem: Windows XP / Vista # Processor: Intel Core 2 DUO @ 2,2GHz of AMD Athlon 64 X2 4400+ # Geheugen: 2,0 GB RAM # GPU: NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 of gelijkwaardig Een aantal screenshots:
Nu de demo vrij gegeven is leek het me aardig om een stukje over deze game te posten. Heeft iemand overigens de demo al gechecked? |
|||
| posted: 27-10-07 12:11 | ||||
|
Ziet er leuk uit en het klinkt ook leuk. Wel een klein kanon nodig om het fatsoenlijk te kunnen draaien of niet.. Mijn laptop trekt 't iig niet, maar settlers 6 wacht op me |
|||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 27-10-07 12:31edited: 27-10-2007 18:27, by Bleek | ||||
|
Hij is wel relax, vooral dat pak is wel chille zooi.
Draai @ 1650 met alles op medium, zit zo rond de 20 fps maar is redelijk speelbaar |
|||
|
||||
| posted: 27-10-07 15:23 | ||||
|
Ah nice Robin. Dat was ook een beetje de reden dat ik dit stuk poste, om ff te kijken wie de demo al had gespeeld en hoe het draaide op zijn / haar systeem. Wat zijn je huidige specs? | |||
| posted: 27-10-07 23:23 | ||||
|
http://specs.tweak.to/3973
op 800x600 met alles op low zit ik op 70 |
|||
|
||||
| posted: 28-10-07 00:37 | ||||
|
Dan kan je net zo goed FarCry gaan doen M'n kleine broertje heeft de download uitgezet toen ik was gaan werken dus m'n eigen ervaringen moeten even wachten tot morgen. Overigens las ik op tweakers.net dat het nog niemand gelukt is om de demo op de highest settings te draaien. Ook niet met top end systemen die nog eens overgeklokt zijn. Beetje gaar van als je een systeem van 3000,- hebt als je het mij vraagt. |
|||
| posted: 28-10-07 00:51 | ||||
|
Zojuist de demo uitgespeeld.. jammer, 't begon net écht supervet te worden
Draait op Medium idd goed.. zo'n 60 fps gok ik (iemand een setting waarmee ik dat kan zien?) Heb nu sommige dingen op high gezet, is ook nog speelbaar Deze ga ik zeker halen! |
|||
| posted: 28-10-07 00:56 | ||||
|
quote: Ja dat staat op de FP ja maar de fp is een beetje onzin. Als je daarna namelijk het topic gaat lezen kun je zien dat er mensen zijn die het wel aan de praat hebben. Mischien niet met alles op ultra high, maar wel bijna alles. Btw hier kun je een verschil zien tussen dx9 en dx10. |
|||
|
||||
| posted: 28-10-07 11:14 | ||||
|
Iemand nog een goede downloadlink? | |||
| posted: 28-10-07 13:08 | ||||
|
Voor als je een usenet account hebt;
http://binsearch.info/?max=250&g=alt.binaries.boneless&a=rich%40poor.com+%28RobinHood%29 UT Twente; http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/crysis/temp/ Nog 1'tje; http://mirror.gameservers.net/Crysis_SP_Demo_www-gameservers-net.exe Robin, ik heb het topic op GoT niet helemaal doorgelezen, maar de eerste 9 pagina's met reacties onder het artikel en er nog niemand geweest die de demo op Very High heeft kunnen draaien zonder dat het een diashow werd. Zelfs mensen met een SLI opstelling met twee 8800GTS640MB kaarten. En aangezien 90% van de gamers niet eens 1 zo'n kaart in zijn / haar bezit heeft... |
|||
| posted: 28-10-07 13:37 | ||||
|
Geweldig spel! | |||
| posted: 28-10-07 17:58 | ||||
|
ik moet echt een nieuwe game pc kopen want dit trekt die van mij niet meer op zon manier dat ik er echt plezier van heb. | |||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 30-10-07 10:00edited: 30-10-2007 11:10, by Vogeltje.nl | ||||
|
dat spel kan ik pas spelen als ik me nieuwe pc heb ;p | |||
|
||||
| posted: 30-10-07 10:29 | ||||
|
Ik heb hem gister gespeeld op mijn laptop, 2.0 Ghz C2D, 8600 GT, 2 gig ram.
Ik moest op low/medium draaien zonder AF. Hij draaide wel goed, had hem maar direct op moeilijkste graad gezet en dat was wel te merken. Beetje zoals in ghost recon dat ze jouw altijd eerder schieten dan jij hun. Verder was het nogal lastig om alle controls direct onder de knie te krijgen, zeker snel van suite modes switchen. Maar wel tof spel aangezien je soms kan kiezen om niet met de vijand te vechten, maar ze gewoon te bypassen. |
|||
| posted: 31-10-07 11:01 | ||||
|
mss handig om ook de resolutie er bij te vermelden ... | |||
|
||||
| posted: 31-10-07 12:46 | ||||
|
quote: 1280x800 en windowsXP |
|||
| posted: 31-10-07 13:08edited: 31-10-2007 13:09, by bN | ||||
|
achzo, dr zijn btw nieuwe beta drivers uit van nvidia, de 169.04 | |||
|
||||
| posted: 31-10-07 13:14 | ||||
|
Ja maar die zijn niet bij iedereen zo goed gevallen. Sommige mensen krijgen een goede boost in fps maar bij sommigen wordt het aantal fps alleen maar lager. Zelf moet ik hem nog testen maar nvidia's mobile driver support is waardeloos dus ik moet ff wachten op de gemodde .INF file. | |||
| posted: 31-10-07 14:44 | ||||
|
ik krijg iig 1fps meer =]. Ohja en betere beeldkwaliteit | |||
|
||||
| posted: 31-10-07 15:24 | ||||
|
Het probleem wat ik op het moment met games heb is dat ik met mn breedbeeld monitor eigenlijk alles in 1680*1050 moet draaien, en dat vreet nogal performance als je het vergelijkt met 1280*1024 wat je op een 4x3 monitor kunt instellen.
Heb Crysis verder nog niet geprobeerd, maar Bioshock had dit probleem ook al. Misschien maar es een nieuwe gfx kaart kopen, mn huidige is uberhaupt al niet zo goed. |
|||
| posted: 31-10-07 16:08 | ||||
| Forum - Games - Crysis - 1 2 3 > | ||||
locked