LoginPassword
Forum - Games - *sniff* Bioware
GreyFox
System Administrator
bron

De Bioware en Pandemic studios worden overgenomen door EA. Helaas, weer twee creatieve studios naar de knoppen binnen nu en 3 jaar. (Kijk maar wat er nog over is van Westwood.) Erger nog, Bioware is verantwoordelijk voor de beste roleplaying franchise op de PC, ik weet zeker dat dat nu compleet verkloot wordt door EA, met hun sequel-mentaliteit.
posted: 12-10-07 12:54  
Bleek
Member
Ik hoop niet dat EA een dikke vinger in de pap stopt bij het ontwikkelen van de games, Bioware moet zijn kwaliteit behouden. Pandemic ken ik niet..
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
posted: 12-10-07 13:02  
Real1ty
DevTeam
Meh, die gasten kopen alles op tegenwoordig...
posted: 13-10-07 00:10  
Veriteas
Rconner
quote:
GreyFox Wrote:
bron

De Bioware en Pandemic studios worden overgenomen door EA. Helaas, weer twee creatieve studios naar de knoppen binnen nu en 3 jaar. (Kijk maar wat er nog over is van Westwood.) Erger nog, Bioware is verantwoordelijk voor de beste roleplaying franchise op de PC, ik weet zeker dat dat nu compleet verkloot wordt door EA, met hun sequel-mentaliteit.

In het algemeen ben ik het eens met je gf, though ik wel moet toegeven dat ik zwaar verlsaafd ben aan hun nieuwe game skate. Ze kunnen het wel, denk aan bf2? En nu ook skate. Dus ik zou niet te snel oordelen.... Ea heeft ondanks hun we nemen alles over mentaliteit ook nog goed personeel in huis.
posted: 13-10-07 04:59  
GreyFox
System Administrator
quote:
Veriteas Wrote:
[..]

In het algemeen ben ik het eens met je gf, though ik wel moet toegeven dat ik zwaar verlsaafd ben aan hun nieuwe game skate. Ze kunnen het wel, denk aan bf2? En nu ook skate. Dus ik zou niet te snel oordelen.... Ea heeft ondanks hun we nemen alles over mentaliteit ook nog goed personeel in huis.

Ik ontken ook niet dat ze een paar goeie titels hebben, ik verwacht alleen dat ze volgend jaar Skate 2 uitbrengen, en dan Skate 3, en elke opvolger is gewoon weer hetzelfde. Net als met Fifa, Madden, en al die andere sport series.
posted: 13-10-07 08:53  
Veriteas
Rconner
Je kan me niet vertellen dat madden elk jaar een herhalings oefening is.... Het is uberhaupt de beste football game. Wat ze met Fifa doen dit jaar is ook leuk, de be a pro versie is weer eens wat anders.
posted: 13-10-07 13:18  
Real1ty
DevTeam
Jammer alleen dat ze de demo van Fifa 08 zo totaal verneukt hebben.
posted: 13-10-07 14:05  
RapidFire
Member
tsja, dit soort zaken komt voor een groot deel door de gamespiraterij... als kleine studio kan je tegenwoordig niet zo makkelijk meer onafhankelijk werken. Wees maar blij dat er nog studio's als EA zijn die de rest in leven weten te houden.
posted: 15-10-07 07:15  
bN
Rcon Supervisor
Ik vind dat EA wel goede sport spellen maakt, maar voor de rest hoop ik dat ze niet gaan bemoeien met hoe bioware zijn spellen maakt.
posted: 15-10-07 09:42  
KNz
Rconner
quote:
Veriteas Wrote:
Je kan me niet vertellen dat madden elk jaar een herhalings oefening is.... Het is uberhaupt de beste football game. Wat ze met Fifa doen dit jaar is ook leuk, de be a pro versie is weer eens wat anders.

Dat "be a pro" zooi is ook al lang al gedaan, daarnaast zal fifa08 toch niet opkunnen tegen pes08.
posted: 16-10-07 12:47  
Castor
System Administrator
quote:
KNz Wrote:
[..]

Dat "be a pro" zooi is ook al lang al gedaan, daarnaast zal fifa08 toch niet opkunnen tegen pes08.

Kwa verkoopcijfers wel.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 16-10-07 14:15  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
sport games = teh b0000ring tbh

Als ik wil voetballen dan ga ik wel....uhm...voetballen
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 16-10-07 17:07  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Vogeltje.nl Wrote:

Persoonlijk vind ik sport games ook niet leuk.
posted: 16-10-07 23:46  
RapidFire
Member
quote:
Vogeltje.nl Wrote:

over 10 jaar, als hier een nieuwe generatie Pandemic'ers zit, gaat het van "CS = teh b00000ring, als ik terroristen wil schieten ga ik wel naar Afghanistan"
posted: 17-10-07 08:34  
Real1ty
DevTeam
quote:
KNz Wrote:
[..]

This man speaks the truth!

Verder zijn de innovatieve games van EA meestal afkomstig van succesvolle studio's die nog niet zo lang onder de invloed staan van EA. Daarna worden het meestal matige sequels.
posted: 17-10-07 09:00  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
RapidFire Wrote:
[..]

over 10 jaar, als hier een nieuwe generatie Pandemic'ers zit, gaat het van "CS = teh b00000ring, als ik terroristen wil schieten ga ik wel naar Afghanistan"

haha rofl
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 17-10-07 15:48  
Killerbean
Rconner
quote:
Real1ty Wrote:
[..]

This man speaks the truth!

Verder zijn de innovatieve games van EA meestal afkomstig van succesvolle studio's die nog niet zo lang onder de invloed staan van EA. Daarna worden het meestal matige sequels.

Moet zeggen dat ik pes08 toch ook slecht vond. Vind 06 de beste nog steeds. Maar tjah, 08 had wel weer een paar leuke upgrades en natuurlijk is het wel zo leuk als je met de juiste en huidige spelers kunt spelen

sniff, ik mis mijn PS2 :(
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 28-04-08 18:22  
Lionh2
Community Moderator
Uhm dit topic is 6 mnd oud?
posted: 29-04-08 18:55  
bobsqaud
Rconner
Pak hem z'n Rcon rechten af dit kan toch niet zomaar
posted: 29-04-08 18:58  
Forum - Games - *sniff* Bioware
locked