LoginPassword
Forum - Games - HalfLife 3 - <  1  2
KNz
Rconner
eh episode 2 is net uit, kan nog wel ff duren dus.
posted: 18-10-07 17:12  
hYmIr^
Member
is EP2 al uit??/ waarom kan ik em dan niet via steam downloaden??

edit: kep het al gevonden
Iemand priest kopen?
posted: 18-10-07 17:33edited: 18-10-2007 17:41, by hYmIr^  
GreyFox
System Administrator
Is ie de moeite waard? Die eerste episode was wat magertjes imo.
posted: 19-10-07 15:37  
hYmIr^
Member
vond ep1 wel vet alleen heel kort.. was er in 6 uur doorheen ofzo

kep ep2 nog niet gespeeld zal em binnekort is bekijken
Iemand priest kopen?
posted: 20-10-07 17:22  
bN
Rcon Supervisor
episode 2 is stukken langer. Ook veel leuker, je komt veel verder in het verhaal. Daarnaast krijg je bij het pakket ook tf2 en portal, waar portal echt een dol spel is. Vooal de end credits eunen
posted: 25-10-07 16:13  
KNz
Rconner
ja euh leuk die orange box, maar ik heb hl2 al... nou kun je em natuurlijk weggeven (of verkopen) maar wie zit daar nou op te wachtten :(
posted: 25-10-07 18:33  
GreyFox
System Administrator
Mja, ik was ook aan het kijken. TF2 is wel geinig heb ik gehoord, en Ep2 wil ik dan wel spelen, die kosten los al evenveel als Orange Box, dus dan krijg ik er Portal "gratis" bij, en HL2 + Ep1 dubbelop. Nog steeds "winst". Maar wel erg smerig aangepakt van Valve, voor de mensen die wel Ep1 etc hebben gekocht.
posted: 25-10-07 19:15  
Stoeipoes
Member
Was jullie dit al bekend?:
Valve deactiveert games uit importversie Orange Box
What the faq?
posted: 25-10-07 19:35  
hYmIr^
Member
ik vond ep2 echt ZWAAAAR tegenvallen.

Het verhaal is wel goed maar de gameplay is echt niet leuk. Ook vind ik em nog steeds kort.

Als er nog een ep3 komt dan weet ik niet of ik die nog ga spelen
Iemand priest kopen?
posted: 31-10-07 13:46  
GreyFox
System Administrator
Mja, het wordt steeds meer gimmick en steeds minder rechttoe rechtaan knallen. Iets als auto rijden, of een grote "boss" neerknallen is een leuk intermezzo, maar het einde vond ik bijv weer echt schraal. Kom, doe 15 van die beesten afknallen, en ook nog die hunters omrijden, nee fijn, elke mob die je omlegt een nieuwe savegame aanmaken.
posted: 31-10-07 14:53  
hYmIr^
Member
quote:
GreyFox Wrote:
Mja, het wordt steeds meer gimmick en steeds minder rechttoe rechtaan knallen. Iets als auto rijden, of een grote "boss" neerknallen is een leuk intermezzo, maar het einde vond ik bijv weer echt schraal. Kom, doe 15 van die beesten afknallen, en ook nog die hunters omrijden, nee fijn, elke mob die je omlegt een nieuwe savegame aanmaken.

precies wat ik dacht. idd het eind viel me het meeste tegen.

Het vetste stuk in HL2 tot nu toe zit nog altijd in de originele versie als je aan het vechten bent tegen de Combine in City 17. Dat stuk in die kapotgeschoten stad en vervolgens in die grote villa, dat is nou echt vet vind ik maar daar van was in ep2 geen spraken ik denk dat je in het totaal nog geen 10 combine soldaten hebt neergeschoten
Iemand priest kopen?
posted: 31-10-07 15:51  
bN
Rcon Supervisor
quote:
hYmIr^ Wrote:
[..]

precies wat ik dacht. idd het eind viel me het meeste tegen.

Het vetste stuk in HL2 tot nu toe zit nog altijd in de originele versie als je aan het vechten bent tegen de Combine in City 17. Dat stuk in die kapotgeschoten stad en vervolgens in die grote villa, dat is nou echt vet vind ik maar daar van was in ep2 geen spraken ik denk dat je in het totaal nog geen 10 combine soldaten hebt neergeschoten

Minstens wel 10 hunters, die dingen sucken
posted: 31-10-07 16:41  
GreyFox
System Administrator
quote:
bN Wrote:
[..]

Minstens wel 10 hunters, die dingen sucken

In de laatste fight heb ik alleen al 15 hunters omver gereden.

Overigens zijn die fights met hunters echt zuur, want je hebt lang niet genoeg lompe bullets. Ok, een clip van die combine rifle is ook genoeg voor 1 hunter, maar dan nog, blijven pokkebeesten om te vechten.
posted: 31-10-07 20:26  
hYmIr^
Member
quote:
GreyFox Wrote:
[..]

In de laatste fight heb ik alleen al 15 hunters omver gereden.

Overigens zijn die fights met hunters echt zuur, want je hebt lang niet genoeg lompe bullets. Ok, een clip van die combine rifle is ook genoeg voor 1 hunter, maar dan nog, blijven pokkebeesten om te vechten.

daarom moet je ze ook gewoon omrijden

ik had alleen beetje problemen met die klote ontploffende kogels
Iemand priest kopen?
posted: 31-10-07 21:07  
bN
Rcon Supervisor
quote:
hYmIr^ Wrote:
[..]

daarom moet je ze ook gewoon omrijden

ik had alleen beetje problemen met die klote ontploffende kogels

ze sprongen bij mij telkens aan de kant of me auto werd weer ondergeplakt met duizend sticky bullets.
posted: 07-11-07 10:28  
Forum - Games - HalfLife 3 - <  1  2
locked