| Forum - Music Board - Qlimax Be 2007 | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Datum: 1 december 2007 Locatie: Ethias arena Hasselt Organisatie: Q-dance http://www.q-dance.be Line-up:
Op zaterdag 1 december zal Q-dance zijn volgende feest organiseren. De Hasseltse Ethias Arena zal het decor zijn van dit uniek event, Qlimax. Dit is het evenement waarvoor Q-dance op showgebied alles uit de kast haalt. Terwijl op festivals als Q-BASE, Tomorrowland (Q-stage) en X-Qlusive elke bezoeker zijn eigen avontuur beleeft en aan het eind een eigen verhaal te vertellen heeft, is dit bij Qlimax anders. De focus ligt op één podium, één show, Q-dance vertelt één verhaal. Daarbij worden technieken gepresenteerd die nooit eerder vertoond zijn en vind je er meer decor, laser, licht en special effects dan op welk ander feest dan ook. De één gaat helemaal mee in het verhaal, de ander gaat genieten van de show, maar iedereen gaaT volledig uit zijn dak op de harde beats van de vetste platen in de harder styles. Q-dance gaat dit jaar dieper in op de duistere thematiek die het concept omhult. Q-dance gaat de uitdaging aan om de onvergetelijke eerste Belgische editie van Qlimax in 2006 te overtreffen.. Meer informatie over Qlimax zal in de aanloop naar het evenement bekend gemaakt worden. Hou Q-dance.be dus goed in de gaten voor updates. Wij en Jeroen zijn sowiesoe van de partij.. hebben de kaarten al binnen. Lekker dicht bij Maastricht dus zijn zo weer thuis. |
|||
|
||||
| posted: 09-10-07 15:08 | ||||
|
quote: Als je tenminste je TomTom thuis laat
Ontopic: Niet mijn muziek maar filmpjes van Kim zijn altijd welkom! |
|||
| posted: 09-10-07 15:38 | ||||
|
quote: Dacht dat jij pas getrouwd was? |
|||
|
||||
| posted: 09-10-07 15:49 | ||||
|
lijkt me erg vet om daar heen te gaan eigenlijk.
Moet toch eens een keertje naar zon feest gaan lijkt me. Ik zal kijken of ik vrij kan krijgen ofzo. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 10-10-07 14:55 | ||||
|
Ziet er goed uit.
Leuke line-up. |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 10-10-07 18:31 | ||||
|
Gaan er nog mensen morgen naar Arnhem?
Hier is trouwens nog even het Anthem voor dit jaar.. |
|||
|
||||
| posted: 16-11-07 12:02 | ||||
| Forum - Music Board - Qlimax Be 2007 | ||||
locked