| Forum - News Board - LoS uit de lucht | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Helaas en met een zwaar hart moet ik jullie mededelen dat de LoS servers voorgoed uit de lucht zijn. De server werd al wat ouder en de eigenaar, BlackBooster, heeft besloten om er een einde aan te maken en op de plaats iets anders neer te zetten.
Met de afname van spelers de afgelopen jaren op niet alleen onze servers maar over de gehele CS community was het slechts een kwestie van tijd voordat LandofSand's laatste uur geslagen had. Zeker zo'n 8 jaar heb ik op LoS gespeeld, het is eigenlijk altijd mijn vaste server geweest en ik wil BlackBooster dan ook hartelijk bedanken voor het ter beschiking stellen van de server, helemaal gratis, en ook voor het vertrouwen dat hij in mij heeft getoond toen ik het beheer van de CS servers mocht overnemen. Ik heb veel mensen zien komen en gaan, en mocht een van de oldtimers dit lezen, het was een plezier met jullie de LoS server gedeelt te hebben. Ook bedankt aan alle admins en rconners die over de jaren hun best hebben gedaan om het leuk te houden op de server. Een extra bedankje aan Python die in der tijd een fusie heeft voorgesteld, en aan de rest van de Pandemic crew, ik weet zeker dat de servers het nooit zo lang hadden volgehouden zonder jullie steun. Wie weet zien we de naam LandofSand ooit nog eens terug. Vogeltje.nl LandofSand Head Admin |
|||
|
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche |
||||
| posted: 09-10-07 13:19 | ||||
|
Een zwarte dag in de geschiedenis.. maar aan alles komt een eind.
BB ontzettend bedankt voor je service al die tijd. Maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om te melden dat Infection zijn griepprik is vergeten waardoor zijn voeding waarschijnlijk een kou heeft gevat. We hopen hem zo snel mogelijk op te kunnen halen uit zijn verblijf in Wageningen, maar het Ministerie van Financien heeft op het moment geen budget om oude servers te upgraden. Bovendien zijn de ambulance chauffeur en de ziekenbroeder bedolven onder het werk, dus het is wachten op een vrije dag. Het goede nieuws is dat de plastisch chirurgen een gehele make-over in petto hebben, maar deze zal over 1,5 maand pas volledig tot zijn recht kunnen komen. Hopende jullie genoeg vage informatie te hebben verschaft, verblijf ik. |
|||
|
||||
| posted: 09-10-07 13:55 | ||||
|
ik weet nog dat LoS bij pandemic kwam niet dat dat zo heel lang geleden is maar toch, toch altijd wel met plezier op de LoS servers gespeeld ondanks dit de laatste weken ook wel minder werd. Nu de pandemic servers ook al een heletijd offline zijn is het cs spelen alleen maar minder geworden en goed er zijn nog meer servers maar dit waren wel me fav's.
mensen van LoS toch bedankt voor de fun die ik en meer mensen gehad hebben op de servers |
|||
|
||||
| posted: 09-10-07 14:15edited: 09-10-2007 14:15, by Cobra | ||||
|
heel jammerlijk, maarja aan alles komt een eind ! Backbooster toch bedankt voor alles, je had een goede server neergezet ! | |||
|
||||
| posted: 09-10-07 15:02 | ||||
|
Erg jammer dat LOS voorgoed down is, die servers stonden altijd (ook in de oldskool tijd) erg goed bekend.
Over gP: Zoals Python al heel duidelijk heeft weergegeven moeten julile nog even geduld hebben, maar er komt een hele goede make-over aan! |
|||
| posted: 09-10-07 15:37 | ||||
|
Jammer erg jammer had er aardig wat uren inzitten en vele leuke potjes cs gespeeld maarja alles heeft een eind iig BlackBooster bedankt voor alles. Nu maar afwachten wat er met Infection gebeurd heb er goede hoop in dat alles goed komt. | |||
| posted: 09-10-07 17:40 | ||||
|
LoS was mn allereerste server waar ik CS op speelde, heb daar veel
geleerd en heel veel lol gehad!! Blackbooster bedankt voor de goede server!! Lenno, bedankt voor de fijne tijd op de server/lan party
We komen elkaar nog wel is tegen jongens ! Bedankt! Flamey. |
|||
| Siofok 2008 | ||||
| posted: 10-10-07 22:55 | ||||
|
Jammer maar helaas...
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan... De tijd van gaan is nu gekomen. Goodbye LoS Het waren en zijn nog steeds leuke tijden. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 11-10-07 13:22 | ||||
|
Toch maar ingelogd om hier op te reply'en..
Heel erg jammer dat het zo moest eindigen, maar niets is oneindig helaas :< Ik heb erg genoten in alle jaren dat ik op de server heb doorgebracht, en ik heb er nooit spijt van gehad dat ik op LoS ben gaan spelen. En ik heb er leuke mensen ontmoet, die ik allemaal wil bedanken voor de prettige sfeer die ze LoS jarenlang hebben gegeven. Een speciaal bedankje voor alle admins die extra moeite hebben gestoken in de server. En natuurlijk een extra groot bedankje voor Lenno, die al die jaren het beste heeft voorgehad met de server en er veel tijd in heeft gestoken. En nu? Ik ben een beetje bored aan het raken van WoW, en 'TeamLiquid' is een beetje opzoek naar een strakke nieuwe fps. waarschijnlijk word dit een steam-game, TFC2, NS2 of zelfs CS:S. Misschien dat ik jullie daar nog tegenkom, je weet het niet, ik ook niet. In ieder geval nogmaals bedankt, en tot ziens allemaal. Rob Maas - [TeamLiquid.nl] Rob Boonalds - 70 Holy/Disc Human Priest - Bloodhoof robmaas77@hotmail.com |
|||
|
[TeamLiquid.nl] Rob, rob- | #landofsand
boonalds, 70 Human Priest op Bloodhoof |
||||
| posted: 11-10-07 22:03 | ||||
|
Een lege fav list in steam
Iedereen bedankt voor de inzet. |
|||
| posted: 11-11-07 20:40 | ||||
|
Jij ook bedankt voor deze wat late reply |
|||
| posted: 11-11-07 20:51 | ||||
| Forum - News Board - LoS uit de lucht | ||||
locked

ik weet nog dat LoS bij pandemic kwam niet dat dat zo heel lang geleden is maar toch, toch altijd wel met plezier op de LoS servers gespeeld ondanks dit de laatste weken ook wel minder werd. Nu de pandemic servers ook al een heletijd offline zijn is het cs spelen alleen maar minder geworden en goed er zijn nog meer servers maar dit waren wel me fav's.