| Forum - Games - KartRider |
|
http://kart.nexon.net/
Zeeeer verslavend spel. Het is in feite een Japanse versie van Mario Kart maar dan Online. Je kunt met bepaalde commando's in de chat je poppetje laten blozen, lachen, verbaasd kijken of boos laten worden! Heel grappig tijdens het wachten of chatten dat je ook een stukje animatie en interactie hebt.
Het spel zelf heeft verschillende modus. Je zult eerst als beginner beginnen en wat quests moeten volgen die fungeren als een training. Je kunt geld verdienen, Lucci, en daarmee je Kart upgraden of je character. Als je voorbij de eerste paar quests bent kun je gaan racen, MP, storyline of Time Attack. Bij het MultiPlayer gedeelte kun je in teams of allemaal tegen elkaar. Daar heb je nog het verschil dat je op tijd kunt racen zonder onzin erbij, of item-racen. Daarbij heb je op de track allerlei kratten met wapentuig en gadgets erin. Natuurlijk niks leuker dan even die nr1. met een rocket van baan te blazen! Overigens kun je niet dood of af, de strategie is elkaar dusdanig vertragen dat je team of jij wint!
Het is allemaal in Japanse stijl, kleine poppetjes met grote hoofden in te kleine Karts. Verder doet het allemaal schattig en kleurrijk aan. Er is een in-game messenger en je kunt bijna overal met elkaar chatten via enter. Het is een gezellig geheel zonder, tot nu toe, geflame of kiddo-gedrag.
Ik speel het nu net 2 dagen en ben al helemaal verslaafd. Moet....beter....level....bereiken....AARGH!
|
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
| posted: 05-10-07 19:25 |
|
|
|
klinkt erg cool, ik ga het zeker binnenkort even uitproberen! |
| posted: 05-10-07 22:06 |
|
|
Ik ga het eens proberen |
| posted: 08-10-07 22:26 |
|
|
Ik wou het laatst al downloaden zag het in je sig staan maar toen liep de pc vast dus ja vanavond of morgen waar weer proberen lijkt me wel mooi iig |
|
| posted: 09-10-07 08:58 |
|
|
Ik speel het nu ook, ik had al een character, en, gister ging ik inloggen en moest ik opnieuw een gassie maken, moest opnieuw beginnen :S? maja, heb een nieuwe gemaakt... |
|
Hardstyle is the style. |
| posted: 09-10-07 14:08 |
|
|
|
Klinkt als een tof spel!
(Heb je ff een pm gestuurd over je wat te grote sig.) |
| posted: 09-10-07 15:35edited: 09-10-2007 15:36, by Lionh2 |
|
|
Zo heb het uitgeprobeerd en dit is toch echt een blijvertje.
Zoals die story mode opgezt is prachtig kan menig "race" game een puntje aanzuigen. Die cartoon look is ook wel leuk uitgevoerd.
Vermaak me nu kostelijk met de multiplayer gelukkig geen gezeik met andere spelers enige nadeel vind ik wel soms moet je wel erg lang wachten voordat een race begint omdat sommige niet ready zijn.
Moeilijkheidsgraad wordt ook wel mooi geleidelijk opgebouwd wordt echt elke keer een tikkeltje moeilijker in de story mode. Dit spel blijft nog heel lang op mijn computer staan. |
| posted: 09-10-07 17:38 |
|
|
Wat zijn jullie namen dan? |
| posted: 09-10-07 20:45 |
|
|
Mijn naam is bobsquad duh! |
| posted: 09-10-07 21:03 |
|
|
Ronzz hier, hoor hier niets meer over? |