| Forum - Sports Board - Hulde - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Aan het Nederlandse voetbal...
Ajax en heerenveen moeten zich kapot schamen. Twente is jammer, maar een Spaanse tegenstander is natuurlijk altijd lastig. Ze zijn in ieder geval nog dichtbij gekomen. FC Groningen is helemaal jammer die hebben het meeste gestreden en dan tot penalties komen tegen de nummer DRIE van Italië. Zeer knap vind ik. Maarja eindconclusie is dat AZ met slecht voetbal ( niet gezien, alleen in de media gelezen, dus pin me er niet aan vast ) door is naar de groepsfase en dat PSV het nog heel zwaar krijgt willen ze overwinteren. Het gaat dus slecht met het Nederlandse voetbal, we zijn weer leeggekocht van het de zomer . Maarja het is duidelijk te zien aan de verdedigingen in Nederland, die zijn ver ondermaats. Tegen vvv of sparta ofzo is dat nog te verbloemen met wat goaltjes, maar in Europa wordt wat anders verwacht.
P.S. Ik sta voor Nederlandse clubs in Europa, ik hoop dat ze ver komen en veel punten voor Nederland binnensprokkelen. P.P.S. Zucht ( ik mag er niet om lachen :') ) Edit: Mooie quote : Ik ben wit. Ik ben rood. Wederom een Europees jaar verkloot! |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 05-10-07 11:46edited: 05-10-2007 15:38, by Lionh2 | ||||
|
quote: i rest my case |
|||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 05-10-07 12:01 | ||||
|
Duits leraar als coach FTW, Groningen FTW !!! | |||
| posted: 05-10-07 12:51 | ||||
|
is het niet handiger het bij 1 topic te houden dan een nieuwe te maken zo gauw een ploeg een wedstrijd verliest? Of is dat soms voor je stats hansie? |
|||
| posted: 05-10-07 13:47 | ||||
|
quote: offtopic? Het gaat om de neergang van het Nederlandse voetbal, 4 clubs eruit op 1 dag, niet alleen maar je eigen cluppie ... Dus leuk geprobeerd, maar je post raakt kant nog wal... |
|||
||||
| posted: 05-10-07 14:12 | ||||
|
quote: Helemaal mee eens. quote: Niet iedereen die het niet met je eens is, is Ajax supporter hoor... |
|||
| posted: 05-10-07 15:39edited: 05-10-2007 15:39, by Lionh2 | ||||
|
Black day in history voor het nederlandse voetbal. Jammer dat ze er uit liggen next time better | |||
| posted: 05-10-07 15:39 | ||||
|
get to the point...
Het gaat er gewoon om dat het nederlandse voetbal gewoon matig is. Zo hoog als dat dit land heeft gevoetbalt zou je dit een dal kunnen noemen. Ik ben het met je eens Gansje. Europees voetbal geeft een land ook nog een stukje aanzien mee. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 05-10-07 16:06 | ||||
|
danku prob. | |||
||||
| posted: 05-10-07 17:21edited: 06-10-2007 00:07, by Lionh2 | ||||
|
quote: jup de teloorgang is zonde :(. Ik kijk graag naar Nederlands voetbal in de kantine, maar als er geen Nederlands clubs meer meedoen lees ik de uitslagen wel de volgende ochtend. p.s. <3 Ron Jans |
|||
| I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work... | ||||
| posted: 05-10-07 17:23 | ||||
|
Wat hans zegt. | |||
| posted: 05-10-07 17:27 | ||||
|
quote: nee quote: weet niet wat 'je eigen cluppie' betekent, maar ik heb geen 'eigen cluppie' voor zover ik weet... quote: pilletje vergeten in te nemen? |
|||
| posted: 06-10-07 08:31 | ||||
|
Offtopic:
ANYWAY Hans als jij stopt met mij en Rapid te bashen, dan hoeven wij ook niet zo te zeuren. Ontopic: De Nederlandse teams hebben gewoon gruwelijk verzaakt en dat gaat ons landje veel kosten, want gewoon klote is voor iedereen. Zo simpel is het. En ja, Ajax heeft waarschijnlijk het meest verzaakt van allemaal. |
|||
| posted: 06-10-07 10:21 | ||||
|
Je hebt me eindelijk zover, hulde!
Bij deze vertrek ik van dit forum. Bedankt allemaal voor de leuke posts. Houdoe! |
|||
||||
| posted: 06-10-07 11:08 | ||||
|
Ga eens terug je bed in en stap er dan uit met het goede been.
OT: Tja. |
|||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 06-10-07 11:25 | ||||
|
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/42948
Ten Cate is dus weg, benieuwd wie ze nu proberen te halen |
|||
| posted: 06-10-07 11:57 | ||||
|
quote: Ik probeer de situatie te verbeteren en jij reageert zo. Erg sterk. Houdoe dan maar he. |
|||
| posted: 06-10-07 12:08 | ||||
|
Ik vraag me af waarom het sports board 3x zoveel gezeik lijkt te hebben dan alle andere boards. Zelfs in serieuze topics reageren mensen niet zo fel als hier.
*newsflash* het gaat maar om 22 man die achter een bal aanrennen hoor. |
|||
| posted: 06-10-07 12:39 | ||||
|
quote: Idd, nerf voetbal! |
|||
| posted: 06-10-07 13:48 | ||||
|
jongens jongens.. is dit nou allemaal nodig ??
Het is best als je af en toe iemand eens een beetje opstookt... doe ik zelf ook wel eens. Moet gewoon af en toe eens even kunnen. En dat moet je ook kunnen verdragen. Als we het nou allemaal met elkaar eens waren dan was er toch ook geen hol meer aan. Kom op zeg... Op de meeting gingen we toch wel heel anders met elkaar om dacht ik. |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 06-10-07 14:35edited: 06-10-2007 14:41, by ProB | ||||
| Forum - Sports Board - Hulde - 1 2 > | ||||
locked

. Maarja het is duidelijk te zien aan de verdedigingen in Nederland, die zijn ver ondermaats. Tegen vvv of sparta ofzo is dat nog te verbloemen met wat goaltjes, maar in Europa wordt wat anders verwacht.