LoginPassword
Forum - Tech Board - Presentatie
bobsqaud
Rconner
Ik moet ergens een cd-presentatie maken maar als zeg maar die cd opstart moet er een mooi menu tevoorschijn komen met welk programma zou ik dat het makkelijkst kunnen doen. Het opstarten opzich is geen probleem.
posted: 04-10-07 08:52  
RapidFire
Member
Het eerste dat in me opkomt is Flash, en dan dus een executable daarvan maken. Lijkt me ideaal voor een flashy opstart-presentatie-achtig iets
posted: 04-10-07 11:15  
bobsqaud
Rconner
ja maar dan ga ik werken met meerdere links of iets dergelijks neem ik aan. Het makkelijkste voor mij en het bedrijf is dat het een bestand is grootte maakt niet veel uit voor presentatie max 150 MB dus daarom zijn ook veel programma's waar ik na gekeken heb ongeschikt daarvoor.
posted: 04-10-07 12:56  
KNz
Rconner
ik zeg ook flash ...
posted: 04-10-07 16:48  
RapidFire
Member
quote:
bobsqaud Wrote:
ja maar dan ga ik werken met meerdere links of iets dergelijks neem ik aan. Het makkelijkste voor mij en het bedrijf is dat het een bestand is grootte maakt niet veel uit voor presentatie max 150 MB dus daarom zijn ook veel programma's waar ik na gekeken heb ongeschikt daarvoor.

als ik het goed begrijp wil je dus dat het hele verhaal maar uit 1 bestand bestaat? Dat is op zich geen probleem bij flash hoor!
posted: 04-10-07 21:58  
Forum - Tech Board - Presentatie
locked