| Forum - Public Board - How's Life Nowadays??? - « < 2 3 4 |
|
quote: KNz Wrote:
ik kan helaas niet meedoen aangezien mn dierbare steam account is gehackt :(
pwned :( |
|
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House |
| posted: 26-11-08 13:49 |
|
|
|
Hehehe, ja inderdaad pwned! Mja, zeg maar welke avond. Misschien vanavond al? Laten we in ieder geval in assault gaan. Lachen man! Geloof niet dat ik er echt nog iets van bak. Magoed, gaat om de lol! (Of toch om iemand z'n as te ownen...?) Anyway! Let's do it! |
| posted: 26-11-08 13:53 |
|
|
Ik heb net CS 1 anthology bij de mediamarkt voor 14 pleuro gehaald dus ik ben klaar voor een potje cs_assault.Zeg maar wanneer |
| posted: 26-11-08 15:19 |
|
|
im in
|
| posted: 26-11-08 16:18 |
|
|
vanavond een potje ? |
|
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House |
| posted: 26-11-08 16:22 |
|
|
ok
|
| posted: 26-11-08 16:37 |
|
|
|
Balen. Ik heb echt superveel zin om weer eens te counterstriken maar op mijn laptop gaat het niet gebeuren en op mijn Mac kan het niet. Heb zelfs windows op m'n mac gezet maar ook dat ging niet goed dus ik heb me er maar bij neergelegd dat ik het nooit meer ga spelen :(. Wel jammer.
Hier gaat alles ook nog steeds zijn gangetje. Loop nog steeds stage bij InsideGamer (ben nu lekker bezig met de nieuwe Prince of Persia), en het bevalt heel erg. Met de kerst ben ik klaar en dan ga ik een maandje chillen en dan afstuderen. Na een dag stage kijk ik meestal een serie (prison break, dexter, heroes, fringe), speel ik WoW of zit ik op de Xbox. Het meeste tijd spendeer ik echter op de website waar ik overdag ook veel tijd in steek: InsideGamer. Ik ben blijkbaar gewoon een communityhoer die het online leuk vind. Dat begon jaren terug al bij ZVDK, toen pandemic en nu dus IG
Ondanks dat ik hier niet zoveel meer ben heb ik toch leuke herinneringen en kijk ik op zijn tijd wel eens. Toch grappig om te zien dat het (hoewel zeer rustig) nog steeds leeft hier. |
| posted: 26-11-08 17:30 |
|
|
wohooo piet leeft nog steeds |
|
| posted: 26-11-08 18:03 |
|
|
ik ben rond half 9 aanwezig
|
|
| posted: 26-11-08 19:05 |
|
|
|
Server is outdated bij mij, kan er helaas niet in. |
| posted: 26-11-08 20:37 |
|
|
Ik heb hetzelfde probleem. |
| posted: 26-11-08 20:38 |
|
|
lol too oldschool to be real.
Rolling with the old protocol baby! |
|
| posted: 26-11-08 20:41 |
|
|
lol waar spelen we dan? |
| posted: 26-11-08 20:44 |
|
|
|
78.143.26.2:27101 , CS_Assault only.
Zet gP | Voor je naam, dan weten we met wie we er zijn 
Nvm, krijg blue screen van CS, denk dat Vista moeilijk doet. Hehe! |
| posted: 26-11-08 20:50edited: 26-11-2008 21:05, by Adec |