LoginPassword
Forum - Public Board - How's Life Nowadays??? - <  1  2  3  4  >
TuXeDo
Advisor
Was B13R niet vergeten, maar dat zegt een heleboel newbs hier toch niks
posted: 29-04-08 08:06  
KNz
Rconner
wtf ? dus kb is eindelijk volwassen geworden ? It's a cold day in hell
posted: 29-04-08 18:32  
Daan
Member
quote:
Killerbean Wrote:
[..]

Een kantoorbaan? Killerbean? jah jah, ook nog eens in de pensioenen! Begin verdomme een braaf en godvrezend burgermannetje te worden. Ghehe.

Ouwe sok!

Toch maar uit de horeca?
posted: 03-05-08 18:47  
Lionh2
Community Moderator
We worden allemaal oud mensen
posted: 04-05-08 15:00  
Adec
Member
quote:
Lionh2 Wrote:
We worden allemaal oud mensen

Zolang je onder de 50bent mag je niet klagen
posted: 04-05-08 17:05  
GreyFox
System Administrator
quote:
Adec Wrote:
[..]

Zolang je onder de 50bent mag je niet klagen

Oh, dan mag ik vanaf morgen nog 24 jaar lang niet klagen.
posted: 04-05-08 17:20edited: 04-05-2008 17:20, by GreyFox  
ViRaX
Member
Hi all,

Zal ik ook nog maar even een kleine update geven? Ik ben de afgelopen week een aantal keren op IRC geweest om even te babbelen, maar ik schrok van het feit dat het zo ontzettend leeg was, kwam dit door het mooie weer? Of is het gewoon over met CS? (ik zie namelijk hetzelfde bij ZVDK en Nexus, en het enige dat blijft is het forum waar iedereen op zijn tijd nog even kan bijpraten).

Anyway, met mij gaat het lekker. Eind juni vertrek ik voor twee maanden naar Amerika, ik ga daar roadtrippen. We vliegen eerst naar New York, blijven daar een dag of vijf en gaan dan de auto halen in Philadelphia. Daarna is het een kleine twee maanden volop touren. Eerst richting het zuid-westen, o.a. Memphis, en dan verder door naar de grens van mexico: El Paso. En dan natuurlijk richting Las Vegas en San Fransisco en omhoog naar Seattle en richting Canada. Ik heb er ongelooflijk veel zin in. Er komt uiteraard ook een dikke site op www.roadtrippers.nl, maar deze is nog in aanbouw... Anyway zal het ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring worden.

En dan mijn studie Interactieve Media. Op dit moment ben ik met een minor bezig in de journalistiek, erg leerzaam. Zo heb ik ook weer heerlijk ouderwets het vak taal gehad om op de hoogte te raken van al die regels (erg diep overigens), want die zakken in de loop der jaren weg. Ook heb ik artikelen geschreven en eigenlijk nog veel meer shizzle.

In septemeber ga ik stagelopen bij... een gamewebsite :o. Eigenlijk had ik nooit gedacht dat ik nog fanatiek zou gaan gamen na WoW, maar aangezien je moet doen wat je leuk vind heb ik hier toch voor gekozen. Erg veel variatie natuurlijk: reviews schrijven, impressies schrijven van games die pas veel later uitkomen, achtegrrondartikelen, meewerken aan videoitems, tripjes naar binnen en buitenland, en natuurlijk ook lekker actief zijn met een community van bijna 50.000 leden (niet allemaal even actief natuurlijk, maar er zitten gemiddeld zo'n 1500 bezoekers constant op het forum (dus de hele dag door constant 1500 bezoekers het forum!).

En hierbij moet ik toch wat credits geven aan ZVDK en Pandemic, want zij hebben me uiteindelijk op dat gebied veranderd, en in laten zien hoe tof een community en het runnen ervan kan zijn. Wegens inactiviteit ben ik natuurlijk gekapt, maar die website is volop in leven dus ik kijk er weer naar uit om heerlijk op fora te trollen en lekker met een community bezig te zijn .

Zo dat was weer even een serieuze update na een aantal jaren.

gr
posted: 16-05-08 10:08edited: 16-05-2008 10:12, by ViRaX  
Ronzz
Member
Whaa, vet om die mensen allemaal weer terug te zien !
Ik volg je blog zo af en toe nog wel eens Piet. Leuk dat je dat nog steeds doet, je manier van schrijven is leuk om te lezen..

Maargoed; ff over mezelf dan..

Ik woon nog steeds in het Twentse Oldenzaal. Inmiddels bijna 19 jaren jong en studerend voor ICT-Beheerder (Niveau 4 MBO). De opleiding is fucked up, maar ik maak em wel af, nog een jaartje
Misschien daarna HBO, of helemaal wat anders.. even kijken wat ik wil en waar m'n interesses liggen..
Af en toe werk ik wel eens via m'n oom om computers te fixen.. moet toch op een manier aan de flappen komen he

Ben nog steeds bezig met mn rijbewijs.. Het schiet maar niet op.. 2 maand wachten voor een theorie examen is ongelovelijk, de lol gaat er dan echt wel vanaf..

In het weekend hou ik wel van een feestje.. mooi dat er in dit gat weer wat georganiseerd word. Afgelopen zondag bijvoorbeeld Fantasy Island wat ook wel in het nieuws was geweest ivm het grote drugsgebruik. (foutje van de politie, haha) En dit jaar staat Qlimax ook op het programma.. moet je een keer mee hebben gemaakt zoiets.

Ik vermaak me dus wel.. ben eigenlijk helemaal gestopt met gamen op de computer.. heb nu zo'n 3 weekjes een PS3 waar ik me ook wel op kan vermaken
Verder ook niet veel te melden.. ben gezond en gelukkig!
posted: 16-05-08 12:09  
Lionh2
Community Moderator
Ik was vandaag nog in Oldenzaal Ron. Hadden we ff wat moeten gaan drinken ffs!

En Piet: klinkt leuk man, ik wilde vroeger ook al bij een gameswebsite/-magazine werken.
posted: 16-05-08 19:04  
Tjappie
Rconner
quote:
xaSer Wrote:
2 maand wachten voor een theorie examen is ongelovelijk, de lol gaat er dan echt wel vanaf..

Tip:

Ga vroeg heen,
en zet je zelf op de reservelijst!
Valt altijd wel iemand af, of komt niet opdagen!
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 16-05-08 20:03  
Adec
Member
quote:
Tjappie Wrote:
[..]

Tip:

Ga vroeg heen,
en zet je zelf op de reservelijst!
Valt altijd wel iemand af, of komt niet opdagen!

Kan niet meer, is afgeschaft.
Ik moest ook 2maand wachten!!!
Maar 5juni kan ik op.
posted: 17-05-08 10:10  
Tjappie
Rconner
haha zuur...
Ja dan weet ik het ook niet.
Wordt wachten dus!
posted: 18-05-08 12:51  
-Kingbuff-
Member
Is dat afgeschaft? Gelukkig was dat vorig jaar nog niet zo, heb mn rijbewijs in Juni gehaald, gelukkig nog net voor de zomer

Zeg Virax, welke gamesite is dat? Ben wel benieuwd...
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 18-05-08 18:33  
Adec
Member
quote:
-Kingbuff- Wrote:
Is dat afgeschaft? Gelukkig was dat vorig jaar nog niet zo, heb mn rijbewijs in Juni gehaald, gelukkig nog net voor de zomer

Zeg Virax, welke gamesite is dat? Ben wel benieuwd...

Mja, dat is mij vertelt in ieder geval.
posted: 18-05-08 18:38  
ViRaX
Member
@ xaSer: ah grappig man dat je mn blog nog leest , btw mooi klote dat er nu verplicht gewacht moet worden met afrijden. Ben blij dat dat in 'mijn tijd' niet was en dat je gewoon op de reservelijst kon.

@-Kingbuff: het is voor InsideGamer
posted: 18-05-08 18:56  
GreyFox
System Administrator
Volgens mij is dat afgeschaft omdat grote rijscholen daar misbruik van maakten door veel te veel plekken op te kopen, en die dan door te verkopen aan de kleinere rijscholen. Ik meen me iets in die richting te herinneren.
posted: 19-05-08 08:51  
Tjappie
Rconner
Theorie moet je toch zelf regelen?
Dat doet je rijschool toch niet?
En dan heeft dat alsnog weinig te maken met reserveplekken....
Er wordt alleen maar meer verdient als ze volle lokalen hebben.
posted: 19-05-08 15:58  
Real1ty
DevTeam
Ligt er aan, ik heb een aantal weken terug theorie zelf geregeld. Maar een vriend van me die het een maandje of 2 daarvoor had gedaan had het via de rijschool geregeld.
posted: 19-05-08 23:48  
Python
System Administrator
Hier dan ook maar een update.

Ben nog steeds bezig met Elektrotechniek op de TU/e, maar hoop de bachelor volgend jaar rond deze tijd toch echt af te ronden.

Daarnaast werk ik bij E-On Benelux en ben daar Team Manager van een outbound team op het callcenter. Heel erg leuk, maar vooral ook veel werk en krijg het met wat kunst en vliegwerk maar net gecombineerd met mijn studie. Maar goed, liever een drukke agenda dan de hele dag lamballen.

Gamen heb ik toch al zeker 1,5 jaar niet meer gedaan en heb zelfs geen desktop meer. Interesse ligt nu voornamelijk bij "Das Auto" en alles wat daarbij komt kijken. Ben daardoor al bijna een jaar Admin op een website waar we groepsaankopen voor xenon, alarmen, etc organiseren. Een erg succesvol concept waar we zelf niks aan verdienen, maar waar we met zijn allen enkele tien-duizenden euro's korting hebben verzorgd.

In de zomer ga ik uiteraard weer 2 weekenden richting Amsterdam om daar te genieten van de shows en de muziek in de Arena. Twee dagen na het stampen, vertrek ik voor een aantal dagen, naar het zonnige Miami om daar bij te komen en lekker goedkoop inkopen te doen.

Uiteraard klik ik ook nog af en toe op de eerste bookmark in mijn Bookmarkbalk om de laatste topics hier door te spitten.

P.s.
@Piet: Kim was weer erg blij met je retro update.. geloof dat ze je eerdere blog al zeker aan 25 mensen heeft laten zien..
posted: 20-05-08 02:45edited: 20-05-2008 02:47, by Python  
Cobra
Member
goed goed hier dan ook nog wat van mij

Ik woon nog steeds in losser (plaatsje bij enschede) als opleiding volg ik Niv4 Systeembeheerder in hengelo (ik zit bij xaSer in de klas ), zaterdag's werk ik in een kwekerij ja het is heel wat anders dan ict ik weet het, me rijbewijs heb ik nu al zo'n 4 maand in bezit en wat is dat ding handig, maja hobby's zijn ofc me pc maar sinds ik een PS3 heb kan ik me daar ook perfect mee vermaken, ook mag ik graag mountainbiken en wielrennen uiteraard bij lekker weer en in het weekend graag een biertje drinken met me kameraden in het hok bij ons in de buurt.

dus alles loopt wel lekker door pandemic ben ik nog wel vaak maar niet meer zoveel in gelogt lees wel veel mee

Greetz Mark
posted: 27-05-08 15:01  
Forum - Public Board - How's Life Nowadays??? - <  1  2  3  4  >
locked