| Forum - Public Board - How's Life Nowadays??? - 1 2 3 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Pandemic....
al jaren een bekende naam en voor velen van ons een plek van ontmoetingen, de eerste digitale meningsverschillen en de eerste plek waar een grote groep ''digifriends'' een band vormt. Ik persoonlijk heb er mensen leren kennen die een plek in mijn leven hebben ingenomen en zelfs een goede vriend ontmoet (of niet bla)... De meetings die zijn geweest waren stuk voor stuk geweldige dagen, met elk zijn speciale thing, op de eerste meeting, beginnen met veel, douchen bij Romain & Kim, snacken bij de hoek, en nog wat biertjes nemen... de 2e meeting in mijn mooie breda, welke voor mij wederom een meeting was met toffe momenten, om nooit te vergeten... en natuurlijk de 3e, waarbij je merkt dat er echt banden zijn ontstaan en de ''oudjes'' de nieuwe begeleiden en samen de grootste lol hebben, het eten bij de griek, het grappen over die lekkere serveerster... Stuk voor stuk memorabel en ik mag met trots zeggen dat ik bij pandemic ben... Mijn lof gaat uit naar de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt en nog steeds maken... Jullie hebben een succesvolle community neergezet waarbij we velen hebben zien komen, enkelen hebben zien gaan en nog steeds nieuwelingen mogen verwelkomen... Samen lossen we alle problemen en uitdagingen op via het forum en delen we lief en leed... Bij je Pandemic vrienden is advies vragen soms makkelijker dan bij reallife vrienden... Bij deze wil ik jullie vragen eens te vertellen hoe je leven er nu uitziet, misschien ken ik je niet persoonlijk, maar dan nog zijn er vast mensen die willen weten wat je hedentendage allemaal uitspookt... school/werk/liefde... Dus bij deze , reply met je ding... Ik zal kort starten voor mezelf; ben momenteel 25 jaar, time flies, voor de jongeren onder ons, enjoy... Life is great!!! (geld natuurlijk voor iedereen )
Ik werk, heb online games, ben met 17 projectjes bezig waarvan er uiteindelijk 3 goed gaan en ik ben ervan overtuigd dat ik voor mijn 30 klaar ben en financieel onafhankelijk... Geen relatie, nog steeds aan het verkennen en first contact maken haha... Binnenstad breda, same place, zimmer immer der selbte (als dat al goed duits is... lang geleden)... Leven voelt goed en is goed, zaterdag feesten bij J en dat gaat goedkomen, tref jou daar ook neem ik aan Pyth?? Mensen doe je ding en laat zien wie je bent en waar je trots op bent... Ciao Manny |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 27-09-07 22:01edited: 27-09-2007 22:02, by manny | ||||
|
Goeie post Niek, morgen als ik weer wat opgeladen ben edit ik deze wel ff met m'n persoonlijke info.
|
|||
| posted: 28-09-07 00:06 | ||||
|
Coole post Niek *me denkt terug aan de meetings*
Ik zit nogsteeds op de middelbare school, 5vwo met profiel nt. Allemaal niet zo'n probleem voor mij. Ik wil na deze school naar de TU in Eindhoven, waarschijnlijk voor de Technische bedrijfskunde opleiding. Dan ben ik ook van plan om op kamers te gaan. Ik heb 3 bijbaantjes, een avond in het weekend bij een restaurant in de keuken (nee niet afwassen maar voorgerechten/nagerechten e.d. maken), zondag's bij de voetbalclub in de snackhoek en 2 folderwijken. Met m'n ex is het uit sinds een paar weken, hadden 5 maanden gehad, maar vind wel weer iets nieuws
We zijn met onze carnavals club weer begonnen, lekker vroeg dit jaar, omdat carnaval al 2 februari is. Verder voetbal ik zelf 2 keer per week en coach en train ik de F-jes 2 keer per week. Tja dat was het zo'n beetje denk ik. Ciao Ohja ik ga over 2 weken op uitwisseling naar Italië voor anderhalve week |
|||
| posted: 28-09-07 09:57 | ||||
|
Inderdaad weer een goed idee! De "ik stel me voor" thread lees ik eerlijk gezegd nooit meer en er zal ook veel verouderde informatie tussen zitten.
Voor degene die me niet kennen ik ben DE Hans. (rapidfire is een neppert ) ik ben 21 en studeer Business Studies aan de Universiteit van Tilburg. Tis alweer men derde studie, maar drie keer is scheepsrecht heb ik me laten vertellen.
Ik woon nog gewoon thuis in het heerlijke Eindhoven en al die jaren in het stadsdeel Stratum. Ik ben de irc-verslaafde van de community en speel nog wa spellen online. ( Planetarion, Dawn of Myth en Planetia ) Verder werk ik 3 tot 5 dagen in de week bij Albert Heijn om wat centjes te verdienen. En ik heb een vriendin die Maria heet. ( ja er is echt iemand die het met me uit kan houden )
p.s. Hans++ forum ftw! |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 28-09-07 12:23 | ||||
|
oke dan Niek, ik heb via jou mn roots gelegd in het pandemic wezen. Eerst samen in [ATB] en toen naar pandemic. Het was erg gaaf iedereen te ontmoeten bij de laatste 2 meetings. Maar goed,
Ik ben dus Sjors, 19 jaar inmiddel en met mijn 3e studie jaar begonnen. Eerst 2 jaar lerarenopleiding geschiedenis en nu schitter ik op de basisschool want ik doe tegenwoordig PABO te Breda. Het is wel grappig niek, want laatst liep ik voorbij je huis (bij dat HBO intero festival) en toen dacht ik, hier heb ik ooit nog eens geslapen. Ik geef training aan de C1 van vv olympia'60 te Dongen en sta als manstopper in het 3e. Ik denk er erg over na om op kamers te gaan in Breda maar we zien wel waar het schip strand. Ik speel tegenwoordig steeds minder online, doe alleen nog wow (casual) en cs meestal scoutzknivez. Dat was 't wel denk ik. Cisnux/kicknuts |
|||
| I just wished watching television would make me smarter. I tried this button that sayd "Brightness". But unfortunatley it didn't work... | ||||
| posted: 28-09-07 13:12 | ||||
|
Het leven gaat goed hier.
Ben dan geen rconner meer maar jah je kan niet alles doen. (alhoewel ik tegenwoordig wel weer meer tijd heb en ik ook regelmatig weer CS speel) Bolle reet heeft mij zon paar jaar geleden gevraagd of ik in het team wilde en sindsdien zwerf ik hier nog rond. Ik heb net een nieuwe baan in Groningen in een restaurant als kok en volg daarnaast nog een cursus kok 1 dag in de week. na 22 jaar op Terschelling gewoond te hebben heb ik ook besloten om hier voorlopig te blijven dan. Ik heb een vriendin genaamd Carla die nu net even langs is gekomen vanuit terschelling dus jah dan weten jullie wel weer hoe laat het is. Ik spreek jullie laters |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 28-09-07 16:14 | ||||
|
Tja, laat ik dan ook maar ff wat posten, wel een leuk topic.
Hoe ik bij pandemic ben gekomen: "Vroeger" was ik clanleader van GFF met onder andere Python, Tuxedo, Pulse en nog veel meer oldschool gasten. We suckten als de neten en ik schreeuwde eigenlijk gewoon anderhalf uur lang "HEUMEUS SCHIET EENS RAAK" maar leuk was het wel
Anyway, ik was ook rconner bij ZvdK maar dat werd me te kiddie en alle leetars gingen gP oprichten. Dus ik maar achter die gasten aangelopen en nooit spijt van gehad. Hoe gaat het nu: Net getrouwd dus dat is super. Zwaar ziek dus dat is klote. Guild leader van een WoW guild en dat loopt op dit moment als een trein. We hopen maandag of dinsdag Magtheridon voor het eerst neer te leggen en hebben Gruul on farm. Echt een super guild met hele leuke mensen erin waaronder m'n RL vriend die jullie hier misschien nog kennen als Unicorn (zat ook in GFF). Bijna klaar met m'n studie aan universiteit Nyenrode, maar ik ga minder werken zodra Ilona en ik kinderen krijgen (maar dat duurt nog even want met deze medicijnen mag dat niet). Met Ilona en mij gaat alles super, een betere relatie kan ik me niet wensen. We geven elkaar heel erg de ruimte en dat hebben we beide ook echt wel nodig. Kortom: behalve m'n ziekte gaat het uitstekend. En de volgende meeting probeer ik er echt te zijn, als die klote ziekte een keer meewerkt... |
|||
| posted: 29-09-07 12:18 | ||||
|
Nou oke, mijn beurt (p.s. zoals al is gezegd, leuk topic Manny )
Zie de post van Frank hier boven me, ook ik heb nog in GFF gezeten. Mooi verhaal, ik ging CS'en en kwam terecht in mijn eerste clan, HrG (Holland rulez Game lol!). Daar kwam ik ook op mijn huidige nickname uit, ik vond hem toen wel erg cool maar tegenwoordig schijnt het wat corny te zijn. Frank ging ook CS'en en kwam bij HrG via mij, en in no-time hadden we dankzij de organisatorische skills van Frank en mijn liete schieten (jaja ooit heb ik ook een vage notie van skill gekend) de clan overgenomen, en omgedoopt naar Global Fighting Force. Dat waren de dagen van ZVDK, Wokkel en al die andere coole gasten waarvan ik baal dat ik ze nooit meer spreek. Gelukkig is een groot deel overgegaan naar Pandemic, waar ik via Frank terecht ben gekomen. Ik speel al jaren geen CS meer maar het is hier gewoon te gezellig om niet meer langs te komen! In mijn privé leven studeer ik kunstmatige intelligentie, in de hoop ooit in de games-branche of in een interessante onderzoekstak terecht te komen. Hoewel de universiteitsmentaliteit me niet op het lijf is geschreven, zitten er een hoop lollige kanten aan studeren. Daarnaast werk ik sinds 2 maanden ook op de ADSL & telefonie helpdesk van Orange. Dat bevalt tot nu toe prima, de werksfeer is erg leuk en de meeste klanten zijn erg dankbaar voor je hulp. In mijn vrije tijd speel ik voornamelijk veel gitaar, ik heb laatst een nieuwe gekocht dus ik heb weer erg veel lol op dit moment ermee .
Laatst voor het eerst eens wat Pandemic mensen IRL ontmoet, op de bruiloft van Frank. Dat was wel gaaf, en het bevestigde alleen maar weer het goede beeld dat ik toch al van jullie had (slijm slijm, gief admin rights). Ik ga dan ook zeker proberen bij de eerstvolgende meeting aanwezig te zijn, maarja dat heb ik bij alle voorgaande meetings ook gezegd dus of dat een garantie is? In tegenstelling tot de meesten hier (blijkbaar) ben ik nog single, dus dat is ff een minpuntje, vooral omdat mijn broer dus al getrouwd is, dan krijg je ineens het gevoel dat de tijd gaat dringen (onzin natuurlijk, ben pas 21). Hoe dan ook kan ik mijn geld tenminste uitgeven aan wat ik zelf wil, en niet aan die dure vrouwen
En nou weten jullie wel weer genoeg van me! Als mijn real life zo boeiend was had ik hier natuurlijk niet gezeten |
|||
| posted: 29-09-07 12:36 | ||||
|
tja, ik zal hier ook maar eens iets over mezelf posten:
kwam bijna een jaar geleden hier op pandemic, eigenlijk om wat info en tips te zoeken over ogame.., ben tog blij dat ik daarna wel hier actief ben gebleven
verder ben ik 16, woon redelijk aan de rand van breda, (nog) geen baan, maar dat betekend wel meer vrije tijd voor gamen., ben nu bezig met mijn laatste jaar op het vmbo/mavo. kom mischien ook nog wel eens naar een pandamic meeting, als die in de buurt is enzo... en dat was het wel weer over mij |
|||
|
||||
| posted: 29-09-07 12:54 | ||||
|
Niet dat er iemand geïnteresseerd is in mijn RL, maar toch:
Lo, De naam is Ralf, ben nu 16 jaar en hoop dit jaar VWO af te sluiten met een NT-profiel. Naast 'studeren' heb ik als hobbies ofc gamen (WoW, CS - gief servers back lol - en af en toe patience) en al wat daarbij hoort (forums grinden ).
Ik speel gitaar sinds m'n 8e (4 jaar akoestisch en dit wordt m'n 5e jaar elektrisch), heb vorig jaar in 'n band gezeten, maar dit jaar helaas niet meer. (Druk met school en andere hobbies) Verder volleybal ik al sinds m'n 7e, speel nu in het 2e herenteam van Orion (in principe het eerste herenteam, aangezien heren 1 eredivisievolleybal speelt en onder een geheel andere stichting valt) en hoop daar nog lang in mee te kunnen draaien. Ik werk 3 avonden in de week bij de AH (minimumloon ftw!) en ga elke vrijdagavond naar RSA271, de rowan/sherpa-afdeling van onze Scouting. (helaas is dit de komende tijd iets minder omdat de sux0rs van de AH me indelen op vrijdag, omdat ze te weinig mensen hebben/aannemen..) Verder ben ik twee weken geleden gestopt met stijldansen, vanwege te weinig tijd (volleybalwedstrijden). M'n eerste 'game' was waarschijnlijk Runescape (klas 1), een tijdje samen met wat klasgenoten gespeeld (RS "classic" nog meegemaakt dus). Daarna kwam Enemy Territory, ook aardig lang gespeeld (2 van de 5 jaar waarin ik game). Erg leuk spel, zeker omdat m'n kameraden 't ook speelden. Ondertussen vertelde Eunz0r me over deze site (via msn), dus dankzij hem zitten jullie nu met mij opgescheept. Ik speelde in die tijd nog geen CS, dat kwam een jaar later pas. Sinds de zomervakantie ben ik aangesteld als rconner. De laatste tijd rcon ik iets minder, wat vooral komt doordat de leukste servers down zijn (scoutzknivez vind ik niet veel aan tbh) :( Maar dat zal nog wel veranderen, hoop ik, met wellicht 'n nieuwe game erbij (GIEB ET!).
Nou dit was mijn verhaaltje. Bedenk nu maar waarvoor je die 2 minuten anders had kunnen gebruiken |
|||
| posted: 29-09-07 19:20 | ||||
|
Dan zal ik ook maar wat vertellen..
Hey allemaal, ik ben Marcel, wordt eind november 18, en woon tegenwoordig in Zevenaar. Ik ben geboren en getogen in de prachtstad Doetinchem, waar ik begin dit jaar verbannen ben door mn moeder en stiefvader, en noodgedwongen bij mn vader in zevenaar ben gaan wonen. Aanleiding hiervoor was een ruzie over mijn vriendin.. Ze vonden dat ze me negatief beïnvloedde en toen moest ik kiezen tussen vriendin en ouders.. Die keuze was aardig snel gemaakt. Dit weekend heb ik 14 maanden met haar, dus het was geen slechte keuze
Ik zit nog in Doetinchem op school, 6e klas VWO, N&t profiel, bij Skwerl in de klas. Elke dag moet ik dus een pokke-eind fietsen -_- Hierna ga ik waarschijnlijk op het Radboud Informatica studeren. Mijn hobbies zijn gamen, muziek luisteren maken op mn gitaar. Daarnaast ben ik dus veel bij mijn Vriendin, en om de twee weken heb ik een folderwijk en werk ik een dag bij de MacDonald's (waar ik tevens werk in vakanties) Verder besteed ik mn leven dus vooral aan fietsen. Ik ben op dit forum geraakt door de beruchte Skwerl, en ben sindsdien niet weggegaan hier, en dat ben ik ook niet van plan
Nou, dat was het wel zo'n beetje.. |
|||
|
||||
| posted: 01-10-07 19:40 | ||||
|
Dan ga ik ook wat vertellen ^^
een goedenmiddag samen ik ben dus Mark ben 18 jaar jong ik woon in het o zo mooi Twente in een dorpje dicht bij enschede, ik studeer in hengelo voor medewerker beheer ict niv 3, momenteel zit ik het laaste half jaar waar voor ik moet stage lopen dat doe ik bij het bedrijf genaamd Cannondale in oldenzaal. Wanneer ik klaar ben met mijn stage wil ik de BBL opleiding gaan doen ook als Ict beheerder maar dan niv 4
Mijn hobby's zijn: klein beetje gamen (staat de laatste tijd op een laag pitje), Etherpiraterij mag ik graag doen ook moutainbiken vind ik leuk vooral als het een paar uur ervoor regent heeft, natuurlijk mag ik ook graag naar het hok klik gaan dit gebeurt dan meestal donderdag, vrijdag en zaterdag nouw dit is het wel een beetje als je nog meer wilt weten PM |
|||
|
||||
| posted: 02-10-07 12:49 | ||||
|
Sticky van gemaakt | |||
| posted: 02-10-07 16:25 | ||||
|
Zal maar niet achterblijven dan
Hoi ik ben Arjan sommige kennen mij al van de vorige meeting die echt super was dus voor herhaling vatbaar. Ik woon in de lutte (zoek maar op google als je niet weet waar het ligt.) ben 19 jaar oud. Doe een opleiding ICT niveau 2/3/4 in 3 jaar. Bijbaantje in de horeca al 5 jaar wat zeer leuk is en af en toe werk ik nog bij een paar boeren als ik tijd heb in mijn drukke agenda. hobby's Jong Nederland gamen en uitgaan. Sinds kort een vriendin naja dat was ik dus. Kort samengevat het leven gaat goed
P.S. heb alweer zin in de volgende meeting |
|||
| posted: 02-10-07 16:36 | ||||
|
Nou komt ie dan he,
Ik ben dus Lars ben 17jaar, niet de oudste hier op GP maar ook zeker niet de jongste. (hopen we dan maar.) Mijn leven gaat wel soepel, ben nog jong dus leef de week voor het weekend he. Ben momenteel vrijgezel naar een vriendin te hebben gehad voor 6maanden en neem het er nu ook goed van. Want de ''ware'' die mag nog wel even op zich laten wachten als het aan mij ligt!
Ik doe momenteel een MBO vooropleiding naar de Politie en hoop dus ook te kunnen doorstoomen naar de Politie. Mocht dat in zekere zin niet gaan werken dan wil ik proberen bij Defensie te gaan. Heb net zoals meedere hier WoW gespeelt maar ben er eeks ee gestopt en heb mijn account verkocht, nou het was een hele stap en heb er totaal geen spijt van! De vrije tijd die ik nu overhoud ga ik in vrienden/familie en sporten stoppen. Want WoW is hoe je het ook went of keert een klote verslafing, ik zit nu ook al wel een jaartje of wat bij Gp te rondneuzen en heb al meerdere Nick's gehad maar dit is wel mijn vaste. Verder ga ik zo'n beetje elk weekend stappen met mijn vrienden en nemen we het er goed van!
P.S. Heb dyslexie dus let niet op de zinsbouw/woord fouten. bvd. |
|||
| posted: 11-10-07 14:44edited: 11-10-2007 14:46, by Adec | ||||
|
klote verslaving? Tis geen roken ofzo |
|||
| posted: 11-10-07 23:31 | ||||
|
quote: Nou heel ver staat het niet van elkaar. Want een dag zonder WoW is jammer. Geloof me als je het speelt dan weet je wat ik bedoel.
maargoed, beetje off-topic. |
|||
| posted: 12-10-07 09:57 | ||||
|
quote: Tis maar waar je de voorkeur legt |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 12-10-07 13:54 | ||||
|
Hallo iedereen,
Ik ben dus Rick, de buurjongen van Adec. Ik ben 16jaar, zit al behoorlijke lange tijd bij pandemic. Ik ben nog nooit bij een pandemic meeting geweest omdat ik altijd op zaterdagen moet voetballen. Misschien als het een keer in een vakantie is, wil ik best een keertje tijd maken Ik woon dus in Doetinchem, mooie stad, leuk uitgaan, veel vrienden etc. Zodra ik mijn HAVO afgerond heb wil ik HBO Facility Management gaan volgen. En als er helemaal niets meer van me komt of wat dan ook, dan overval ik nog liever een bank dan dat ik bij de wouten ga. Aangezien mijn vader en broer ook allebei bij de politie zitten en ik mijn kinderen dat niet aan zou willen doen( ).
Ik speel al zo'n 4 jaar Counter-Strike en heb grote delen uit mijn leven laten bepalen door World of Warcraft, waar ik ook gelukkig al van begin dit jaar vanaf ben. Mijn hobbies zijn toch vooral met vrienden "chillen", voetballen, beetje tond touren op mijn schakelbrommer en stappen. Ik doe het laatste tijd beetje kalm aan met gamen vooral vanwege school. Maarja voor zover genoeg. xx Rick
ps. Ik zie dat ik over 3 dagen precies 3 jaar lang member van Pandemic ben Huray! |
|||
| Strangers are just people you haven't killed yet! | ||||
| posted: 17-10-07 15:53edited: 17-10-2007 15:55, by Eunz0r | ||||
|
quote: Anders vergeet je B13R gewoon even! tsk tsk. Of was je daar geen lid van? Dan benoem ik je bij deze alsnog tot lid!
Maar goed, Ik ben dus Mark, 24 jaar en ik woon in Tilburg. Mijn verhaal is een beetje hetzelfde als dat van Tux. Ik ging in Tilburg op kamers, kwam BBB2K tegen in mijn huis. Voor de mensen die Bart nog kennen, die komt nog steeds met grote regelmaat op bezoek bij mij thuis. Bart had vriendjes op de TU in Eindhoven, waaronder DD. Op die manier gaan CS-en, dacht 1.5, ZVDK ingerold en 2 jaar later weer uitgerold. Toen hier terechtgekomen. Had toen nog een bak over en Python een lijntje, maar 2 server opgepleurd. Helaas had GP qua gamen zijn beste tijd ook al gehad en zelf dus nooit echt actief geweest hier behalve het forum onderspammen. Ook mijn eigen schuld, altijd druk met werken en eigenlijk ook gee behoefte meer aan online gamen. Tegenwoordig vind je mij meer bij een web based game zoals toentertijd Travian totdat GameForge, de eigenaar, het hartgrondig vernaggelde. Ik speel nu gladiatus en net begonnen aan Ikariam. Af en toe inloggen en kont schoppen, heerlijk! Een van de vele voordelen van mijn huidige kantoorbaan. Een kantoorbaan? Killerbean? jah jah, ook nog eens in de pensioenen! Begin verdomme een braaf en godvrezend burgermannetje te worden. Ghehe. Ik woon nog niet samen met mijn vriendin Karin maar de plannen zijn er wel. Wat op zich niet gek is na 4 jaar
Verder, tjah, ik doe niet zo gek veel meer qua gamen. Druk met werk (jah jah, op kantoor heb je het nooit druk blabla, kom maar eens bij ons werken ), mijn prive-leven en ik sport weer actief 3x per week op le atletiekbaan. Daarnaast ook geen behoefte om 800 pleuries uit te geven om het jaar erop alweer de nieuwste games niet te kunnen spelen :-/ Misschien ga ik als ik weer eens geld te veel heb (schiet op belastingdienst!) een PS3 kopen. Blijf natuurlijk wel een sony-fanboi.
Oh jah, ik heb geleerd eerst na te denken en dan pas mensen uit te kafferen voortaan. Hehe, tegenwoordig ook niet meer te beroerd om mijn ongelijk toe te geven en sorry te zeggen ipv niet meer te replyen in een topic |
|||
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl! |
||||
| posted: 28-04-08 17:39 | ||||
| Forum - Public Board - How's Life Nowadays??? - 1 2 3 > » | ||||
locked

)