LoginPassword
Forum - News Board - Onze Heumeu gaat trouwen! - <  1  2  3  >
Lionh2
Community Moderator
Iloontje en ik moeten ons haasten om de boot te halen vandaag, dus ik heb geen tijd om uitgebreid te posten, maar woensdag horen jullie van me!!!
posted: 23-09-07 10:37  
GreyFox
System Administrator
Ik zou nog iets posten, dus bij deze.

Ondervindingen:

• Arnhem is de bermudadriehoek van Nederland. De tomtom heeft ons nadat we Arnhem bijna gepasseerd waren helemaal terug door Arnhem geleid om ons vervolgens weer over precies dezelfde snelweg langs Arnhem te laten rijden.

• Ik begrijp goed waarom Frank niet "effe" naar een meeting in Eindhoven komt nu.

• Nieuwe schoenen aandoen naar een feestje is niet fijn voor je hakken. (Blaren, loop nog steeds te hinkelen, 3 dagen erna.)

• De band was goed, maar da's logisch, want ze waren Brabants.

• Grolsch is geen bier.

• Achterhoekers kunnen bijna even goed zuipen als Brabanders en Limburgers.

Volgens mij was dat het wel. Oh ja, we hebben ook nog even met Rapidfire gepraat, was wel gezellig.
posted: 24-09-07 14:36  
Python
System Administrator
  • In Arnhem vind je suïcidale konijen.
  • Landweggetjes tussen weilanden in Arnhem ziet TomTom als snelwegen.
posted: 24-09-07 15:00edited: 24-09-2007 15:02, by Python  
Ronzz
Member
Maar hoe was het feest zelf?
posted: 24-09-07 15:18  
jeffy
Member
foto's?
posted: 24-09-07 16:50  
Vermilion
Member
Wat xaSer en jeffy zeggen, verlos ons van onze onwetendheid!
posted: 25-09-07 19:39  
Lionh2
Community Moderator
Ok hier ben ik dan. Uitgeput maar volmaakt gelukkig natuurlijk.

Maar voordat ik met het verslag begin, moet ik even dit kwijt:

GEEF ME F**KING RECHTEN OM MIJN IDIOTE AVATAR TE VERWIJDEREN
YOU BASTARDS

Ja, die gasten hebben 'm "gehardcode" dus ik kan er niks aan wijzigen.
Je zou ze toch...

Nou ja, een verslagje dan maar. Wel een beetje in steno want anders wordt het 10 pagina's tekst:

's Ochtends op een onmenselijk tijdstip opgestaan en naar m'n ouders gebonjoured. Ondertussen waren er 10 dames tegelijk met Iloontje bezig (en nee, helaas niet op die manier!).

Om half 10 van m'n ouders naar ons eigen huis gereden en daar Ilona opgehaald zoals het hoort. Vervolgens hebben we een paar uur lang foto's lopen maken in de Steengroeve in Winterswijk en een mooie rozentuin.
Ik heb twee foto's geüpload, zodat jullie een kleine impressie krijgen:

posted: 26-09-07 10:04  
Lionh2
Community Moderator
Na de foto's hebben we bij ons thuis met alle daggasten een broodje gegeten en zijn toen met de koets naar het gemeentehuis vertrokken:

De daggasten zaten in een "omnibus" (ook een soort koets maar dan voor 25 personen). Ik moet zeggen dat het er wel heel erg mooi en netjes uitzag.

In het gemeentehuis uiteraard het "jawoord" en Iloonje heeft ervoor gezorgd dat de halve zaal begon te huilen, behalve natuurlijk jullie eigen CM, de bikkel!

posted: 26-09-07 10:09edited: 26-09-2007 10:10, by Lionh2  
Lionh2
Community Moderator
(Vanaf hier geen foto's meer, die komen nog wel een keertje, maar ik heb ze nu niet.)

Na het jawoord zijn we vertrokken naar de daglocatie. Daar hebben we lekker taart gegeten en gedineerd (5 gangen, iedereen zat compleet vol natuurlijk, maar het was heerlijk).
Vervolgens met een grote limousine naar de avondlocatie gebracht en daar van 8 tot 1 gefeest. Het was echt een heel leuk feest 's avonds waarbij zelfs enkele gP admins zich op de dansvloer hebben gewaagd!!!
(Ja pix komen zodra ik ze heb.)

Ik had nog geen enkele admin in het echt gezien, maar ik kan nu het volgende zeggen (echte namen laat ik maar even weg, want ik weet niet of dat wel gewaardeerd wordt):

- Python: Zonder alcohol niet op de dansvloer te krijgen, maar wel een supertoffe kerel. Is wat slecht met een TomTom...
- Elastagirl: Zelfs met alcohol niet op de dansvloer te krijgen, maar ze lacht wel heel lief! Zelfs Ilona vond haar aardig vertelde ze me.
- Vogel: Super toffe gast die lekker meedanste en afsloot met een Arubaanse gelukswens, dat vergeten we nooit, erg tof.
- Greyfox: OMG dat accent, maar hij was wel zo'n bikkel dat hij zelfs met te kleine schoenen zich nog op de dansvloer waagde. Hulde.
- Greyfox's vriendin: In één woord super. Heeft de hele avond staan dansen met meiden die ze totaal niet kent en was mega enthousiast. Ilona's hele meidengroep vond haar erg leuk en spontaan en dat zegt wat!

Nou ja, daarna natuurlijk de huwelijksnacht slapend en geldtellend doorgebracht en nu net enkele daagjes in een superdeluxe suite op Vlieland verbleven (inclusief open haard). Was ook erg leuk.

Conclusie: Een bruiloft die niet beter kon en nu ben ik eindelijk getrouwd met de leukste vrouw van Nederland!
posted: 26-09-07 10:12edited: 26-09-2007 10:19, by Lionh2  
Cobra
Member
cool ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad

ilona ckers mooi bruidsjurk en frank jij natuurlijk ook een heel mooi pak

veel succes, gezondheid en geluk nog samen gewenst

Grtz Mark
posted: 26-09-07 12:15  
GreyFox
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:
- Greyfox: OMG dat accent, maar hij was wel zo'n bikkel dat hij zelfs met te kleine schoenen zich nog op de dansvloer waagde. Hulde.

Dude, heb je je eigen accent wel eens gehoord? Ik vind dat ik voor een limburger behoorlijk accentloos spreek.

quote:
Nou ja, daarna natuurlijk de huwelijksnacht slapend en geldtellend doorgebracht en nu net enkele daagjes in een superdeluxe suite op Vlieland verbleven (inclusief open haard). Was ook erg leuk.

Je blijft een accountant he.
posted: 26-09-07 12:19  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Dude, heb je je eigen accent wel eens gehoord? Ik vind dat ik voor een limburger behoorlijk accentloos spreek.

Ik mag hopen dat je dat zelf niet gelooft
En van mijn accent, dat wist ik al ja
posted: 26-09-07 15:31  
ProB
Rconner
Ziet erg goed en geslaagd uit allemaal...

Alleen jah ik als Terschellinger kan het niet laten om ff te zeggen..
"Waarom vlieland????"

Alsnog
Alle geluk en liefde toegewenst.
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 26-09-07 15:54  
Python
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:
- Python: Zonder alcohol niet op de dansvloer te krijgen..

Klopt redelijk.. maar je weet het.. de date in Maastricht staat! Dan hoef ik niet dat hele pokke eind terug te rijden en kan ik tenminste mijn gang gaan en daar krijg ik tenminste bier. Eens kijken wie dan de stijve hark is.. Bovendien wilde ik de bruidegom niet voor schut zetten met zijn netjes ingestudeerde pasjes

quote:
- Elastagirl: Zelfs met alcohol niet op de dansvloer te krijgen, maar ze lacht wel heel lief. Zelfs Ilona vond haar aardig vertelde ze me.

Ze was nogal moe van stage en al die kleine kleuters die continu aan haar benen hingen. Wat betreft die alcohol... Kim lust het echt niet.. probeert het vaak genoeg maar haar gezicht neemt toch altijd allerlei rare vormen aan. And thank god for that! Ik heb zo namelijk altijd een BoB!

Desondanks vonden we het wel een heel gezellig feest. Was voor ons eigenlijk de eerste bruiloft die we zonder ouders bezochten, dus was wel leuk.
Aantal dingen gezien die we voor onze eigen bruiloft willen onthouden (Koffie + broodjes aan het einde ), maar ook dingen die wij anders zouden doen. Dat is een kwestie van voorkeur uiteraard.

posted: 26-09-07 16:14edited: 26-09-2007 16:25, by Python  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Python Wrote:
Ze was nogal moe van stage en al die kleine kleuters die continu aan haar benen hingen. Wat betreft die alcohol... Kim lust het echt niet.. probeert het vaak genoeg maar haar gezicht neemt toch altijd allerlei rare vormen aan. And thank god for that! Ik heb zo namelijk altijd een BoB!

Hopelijk eentje die wel met een TomTom overweg kan!
posted: 26-09-07 16:18  
Python
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]
Hopelijk eentje die wel met een TomTom overweg kan!

Heeft ook Taxi gereden in Maastricht dus daar heeft ze dat echt niet nodig..
posted: 26-09-07 16:26  
CarlSoN
Rconner
Mooi verslag en leuke foto's! Doet me denken aan een gP meeting xD

Altijd leuk die typische dingen over de andere mensen en accenten
posted: 26-09-07 19:19  
Python
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:
GEEF ME F**KING RECHTEN OM MIJN IDIOTE AVATAR TE VERWIJDEREN
YOU BASTARDS

Ja, die gasten hebben 'm "gehardcode" dus ik kan er niks aan wijzigen.
Je zou ze toch...

Na een weekje heb ik je dan toch maar verlost van je avatar en je gezicht van de frontpage gehaald. Hebben nu wel genoeg mensen afgeschrokken..

posted: 28-09-07 17:46  
GreyFox
System Administrator
quote:
Python Wrote:
[..]

Na een weekje heb ik je dan toch maar verlost van je avatar en je gezicht van de frontpage gehaald. Hebben nu wel genoeg mensen afgeschrokken..

Het mooiste is nog wel dat ik alleen heb gezegd tegen Frank dat ik het zou hardcoden, maar dat heb ik gewoon nooit gedaan. Hij had em gewoon meteen kunnen wijzigen.
posted: 28-09-07 18:03  
CarlSoN
Rconner
quote:
GreyFox Wrote:
[..]

Het mooiste is nog wel dat ik alleen heb gezegd tegen Frank dat ik het zou hardcoden, maar dat heb ik gewoon nooit gedaan. Hij had em gewoon meteen kunnen wijzigen.

Haha euner
posted: 28-09-07 18:46  
Forum - News Board - Onze Heumeu gaat trouwen! - <  1  2  3  >
locked