| Forum - Games - Maplestory help gezocht |
|
Hey,elke keer als ik de setup download en open krijg ik deze foutmelding:
Error reading setup initalization file.
weet iemand wat ik hieraan kan doen? |
| posted: 01-09-07 17:28edited: 01-09-2007 17:29, by (_Qlimax_) |
|
|
|
Volgens mij zit het in de installatie files (ik probeer hem te helpen via msn), maar we proberen het ff. |
| posted: 01-09-07 20:40 |
|
|
Ik had hetzelfde probleem toen ik het spel een paar maanden geleden probeerde te installeren. Met een oudere versie ging het wel goed (had die nog ergens op een gebrandde dvd met 'n aantal f2p-games liggen), dus je zou kunnen proberen ergens een oudere versie te vinden en vervolgens gewoon iets meer updates downloaden dan dat je anders zou doen |
| posted: 01-09-07 21:03 |
|
|
|
Het was iets met z'n hd geloof ik, geen ruimte genoeg ofzo. Volgens mij is het nu opgelost. |
| posted: 01-09-07 21:47 |
|
|
Kut spel -_- |
|
Hardstyle is the style. |
| posted: 02-09-07 12:51 |
|
|
|
quote: infuzion Wrote:
Kut spel -_-
En jij vindt dit een ontopic reactie?
Aub laten vanaf nu plz ktnx! |
| posted: 02-09-07 12:55 |
|
|
quote: infuzion Wrote:
Kut spel -_-
Als je van grappige manga-achtige puppekes houdt is het jouw ding, maar als je de humor er niet van kan inzien kun je er maar beter niet aan beginnen. |
| posted: 02-09-07 14:11 |
|
|
ik had laatst het msn virus,toen was men PC gecrashed en kon hij niet meer naar windows gaan,toen had ik windows opnieuw geinstalleerd en nu heb ik een D schijf van 4gb en een C schijf van 140gb alleen als ik iets download en het opsla op De C schijf gaat er tog ''opslag'' af van de D schijf en die is nu vol en elke keer als ik iets download,krijg ik het wel binnen maar werkt het niet,iemand een idee wat te doen? |
| posted: 02-09-07 16:01 |
|
|
Simpel; formatteren en de schijven opnieuw partitioneren..
4GB voor een schijf is namelijk wel weinig. |
| posted: 13-09-07 17:20 |
|
|
Of even partition magic gebruiken en de d partitie vergroten. |
| posted: 13-09-07 18:21 |
|
|
Dus net even gedownd en gespeeld best een vermakelijk spelletje hoor |
| posted: 13-09-07 21:35 |
|
|
quote: bobsqaud Wrote:
Of even partition magic gebruiken en de d partitie vergroten.
je weet wel tegn wie je dat zegt (niks tegen jouw hoor max) maar pas met partition magic op wanneer je iets doet het is niet makkelijk weer ongedaan temaken, het beste kun je de schijven gewoon formateren, zoals xaSer ook al aangeeft |
|
| posted: 14-09-07 08:34edited: 14-09-2007 08:35, by Cobra |
|
| Forum - Games - Maplestory help gezocht |