LoginPassword
Forum - Games - Post je nieuwe software/game hier - <  1  2  3  4  5  >  »
Stoeipoes
Member
Edit: Sorry, wrong topic
What the faq?
posted: 08-11-07 13:56edited: 08-11-2007 14:22, by Stoeipoes  
Veriteas
Rconner
quote:
-Kingbuff- Wrote:
[..]

Heeft mn broertje ook van de week overgenomen van een vriendje...
En wat denk je? KRASSEN! Gloeiendegloeiende kutzooi

En, al naar de klantenservice gebeld?
posted: 12-11-07 14:33  
Adec
Member

Brand new!
posted: 12-11-07 18:26  
Vermilion
Member
Seed Xbox 360 plx!
posted: 12-11-07 18:49  
Veriteas
Rconner
quote:
Adec Wrote:
http://www.bartsmit.com/data/products/300x300/0230458.jpg

Brand new!

Eindelijk maar eens online knallen dan Adec?
posted: 12-11-07 21:47  
Adec
Member
quote:
Veriteas Wrote:
[..]

Eindelijk maar eens online knallen dan Adec?

Haha, ja snel wel
Maar eerst singleplayer uitspelen
Shit gaat echt ver! Zoooo vet!
posted: 13-11-07 12:07  
Veriteas
Rconner
nog 2 nachtjes slapen en het is zo ver....
posted: 13-11-07 12:23  
Veriteas
Rconner
Ach wat een geluk 2 dagen voor de release bij de Dixons

posted: 13-11-07 13:42  
(_Qlimax_)
Member
Post aub snel je mening over asassins creed
ben benieuwd,ga me eerst verdiepen in het verhaal van mass effect
posted: 13-11-07 14:18  
KNz
Rconner
posted: 13-11-07 14:52  
Veriteas
Rconner
Ik zal eerst beginnen met 1 ding, het is geen tijdreizen. Verder wil ik er niet teveel over zeggen tenzij er vragen komen! De controls werken erg goed en het voel allemaal erg soepel aan. Maar ik ga snel weer even verder aangezien ik vanmiddag maar een half uurtje kon spelen!
posted: 13-11-07 16:03  
Real1ty
DevTeam
quote:
Veriteas Wrote:
Ach wat een geluk 2 dagen voor de release bij de Dixons

http://vgboxart.com/boxes/360/3988-v7-orig.jpg

Ah vet, gebeurt steeds vaker dat ze hem al een paar dagen eerder in de schappen gooien om de sales de boosten. Zo had ik Ninja Gaiden een paar dagen van te voren. Laat ff weten of het de verwachtingen waarmaakt.
posted: 13-11-07 17:36  
Veriteas
Rconner
was btw dynabite, maar de game is.....................

VET!
posted: 13-11-07 17:53  
Adec
Member
quote:
Veriteas Wrote:
De controls werken erg goed en het voel allemaal erg soepel aan.

Call of Duty 4 is het zelfde, lekker compact alles!
Dus je kan vrij vlot reageren. Heb nooit eerdere delen gespeeld dus weet niet of er aanpassingen zijn maar de 2de wereldoorlog sprak me niet zo aan aangezien daar al tig games van op de markt waren maar dit is echt wat nieuws!
posted: 13-11-07 18:04edited: 13-11-2007 18:05, by Adec  
Veriteas
Rconner
Na een heuse spelsessie kan ik nu wel mijn oordeel geven over Ac.

Het is een leuk spel, zitten echter wel een paar minpunten in maar over het algemeen leuk. Zo was ik ook een nerd die meedeed aan de Ac hype en heb nu kunnen beleven waar ik al die tijd op wachte.... Als eerste moet natuurlijk gemeld worden dat de grapchics geweldig zijn. De wereld ademt sfeer uit en de steden zijn ongelovelijk groot. Ook het aantal inwoners zit op een ontzettend hoog pijl. Hierbij moet ik toch even de gta vergelijking maken. Lege straten zul je niet meemaken, overal lopen mensen en overal is iets te doen. Tevens kun je dus alles beklimmen, mits het te beklimmen is door een normaal mens. Het combat systeem is ook goed afgewerkt.

Doel van het spel is informatie verzamelen om zo genoeg van je doelwit te weten te komen. Denk hierbij aan delen van de stad opnemen in je gps systeem, mensen afluisteren, plategronden stelen en dat was het eigenlijk. Dit vindt ik dan ook gelijk het minste punt van Ac. Afwisseling is er niet echt. Telkens ga je terug naar de hoofdstad van de assassijnen krijg je een opdracht, verzamel je informatie en vermoord je uiteindelijk je doelwit.

De achtervolging die volgt op de moord is wel ontzettend leuk om te doen en het rennen springen klimmen enz werkt ontzettend goed, door 1 knop ingedrukt te houden rent Altiar over obstakels, druk hierbij nog een knop in en hij springt over bepaalde gaten en lege plekken heen. het klinkt raar maar je moet het doen om mee te maken hoe makkelijk het werkt.

Ac is een leuk spel wat doet wat het moet doen maar ook niet meer, persoonlijk val ik het meest over de herhaling. Verder zal ik het spel met veel plezier uitspelen dit komt natuurlijk door de ontzettend mooie omzetting van Jeruzalem alsook Dramascus en Acre. De steden zetten de sfeer gelijk goed neer met heerlijke muziek eronder. Denk hierbij aan een net opnieuw opgebouwd Jeruzalem wat vergezeld wordt door een kleine blauwe kleur. Alsook een verwoest met de plaag getijsterde Acre dat een zwarte grimmige sfeer geeft.
posted: 14-11-07 00:59  
Adec
Member
Klinkt goed, die gaan we in huis halen!
posted: 14-11-07 12:51  
(_Qlimax_)
Member
quote:
Veriteas Wrote:
Na een heuse spelsessie kan ik nu wel mijn oordeel geven over Ac.

Het is een leuk spel, zitten echter wel een paar minpunten in maar over het algemeen leuk. Zo was ik ook een nerd die meedeed aan de Ac hype en heb nu kunnen beleven waar ik al die tijd op wachte.... Als eerste moet natuurlijk gemeld worden dat de grapchics geweldig zijn. De wereld ademt sfeer uit en de steden zijn ongelovelijk groot. Ook het aantal inwoners zit op een ontzettend hoog pijl. Hierbij moet ik toch even de gta vergelijking maken. Lege straten zul je niet meemaken, overal lopen mensen en overal is iets te doen. Tevens kun je dus alles beklimmen, mits het te beklimmen is door een normaal mens. Het combat systeem is ook goed afgewerkt.

Doel van het spel is informatie verzamelen om zo genoeg van je doelwit te weten te komen. Denk hierbij aan delen van de stad opnemen in je gps systeem, mensen afluisteren, plategronden stelen en dat was het eigenlijk. Dit vindt ik dan ook gelijk het minste punt van Ac. Afwisseling is er niet echt. Telkens ga je terug naar de hoofdstad van de assassijnen krijg je een opdracht, verzamel je informatie en vermoord je uiteindelijk je doelwit.

De achtervolging die volgt op de moord is wel ontzettend leuk om te doen en het rennen springen klimmen enz werkt ontzettend goed, door 1 knop ingedrukt te houden rent Altiar over obstakels, druk hierbij nog een knop in en hij springt over bepaalde gaten en lege plekken heen. het klinkt raar maar je moet het doen om mee te maken hoe makkelijk het werkt.

Ac is een leuk spel wat doet wat het moet doen maar ook niet meer, persoonlijk val ik het meest over de herhaling. Verder zal ik het spel met veel plezier uitspelen dit komt natuurlijk door de ontzettend mooie omzetting van Jeruzalem alsook Dramascus en Acre. De steden zetten de sfeer gelijk goed neer met heerlijke muziek eronder. Denk hierbij aan een net opnieuw opgebouwd Jeruzalem wat vergezeld wordt door een kleine blauwe kleur. Alsook een verwoest met de plaag getijsterde Acre dat een zwarte grimmige sfeer geeft.

En nu waar wachten op Mass Effect die lijkt me echt zo vet he,als je kijkt naar hoe groot de wereld is
posted: 14-11-07 19:06  
Adec
Member
quote:
Veriteas Wrote:

Me 2!
Heb hem vandaag gekocht en al even lekker kunnen spelen, nou vind het echt een supergame en zal me er zeker nog wel even mee vermaken!
posted: 15-11-07 20:26edited: 15-11-2007 20:26, by Adec  
GreyFox
System Administrator
Is die ook voor de PC beschikbaar?
posted: 15-11-07 20:33  
bobsqaud
Rconner
Ja ook voor de PC maar voor mij weten komt die pas in februari/maart uit dus nog even wachten dan maar.
posted: 15-11-07 20:49  
Forum - Games - Post je nieuwe software/game hier - <  1  2  3  4  5  >  »
locked