LoginPassword
Forum - Tech Board - Kan niks nieuws installeren?
Killerbean
Rconner
Hoi mannen,

Ik zit met een raar probleem. Het zit als volgt in elkaar.

Ik had problemen met video-codecs. Nadat ik CCCP-pack had geinstalleerd heb ik erachter aan BS Player installed. Die vervolgens dus de CCCP Pack settings weer vernaggelde. Lag er ook duimendik bovenop. Alles geprobeerd om terug te zetten, maar niks lukte. Op een gegeven moment kon ik zelfs helemaal niks meer kijken via welke player dan ook, behalve met quicktime.

dus ik Windows Restore erin geknalled, na wat geneuzel begon ie wat te restoren en windows opnieuw te installeren waar nodig. Met behoud van alle oude settings en progjes op diegene na die probs veroorzaakte. Ik dus alleen de video drivers opnieuw moeten installeren.

En toen wilde ik dus daemon tools opnieuw installeren omdat die moeilijk deed. Nieuwe versie gedowned, opstarten en....niks. Hij start op, ik zeg installen en dan start ie de installshield op en blijft hangen. Windows kan zelf ook geen updates installeren. Kortom, zodra ik iets nieuws wil installeren dat installshield of installdemo gebruikt, hangt alleen dat progje. Voor de rest doet de pc het prima. Kan ook weer alle formats kijken via de video players.

Wat ik heb gedaan:
-reboot om cache te clearen, hielp geen zak.
- C:\windows\temp alle bestanden uit gedelete, niks.
- gegoogled, maar krijg vele verschillende verhalen en oplossingen.

dus kortom, weet iemand een oplossin hier?
Helaas is de Kartrider Beta voorbij :( Maar gelukkig hebben we nu Ikariam.nl!
posted: 04-07-07 21:09  
-Kingbuff-
Member
Gewoon Windows Media Player, met een ACE mega codecs pack.

Werkt alles, heb nog nooit wat hoeven te moeten installeren erbij.

Hulde.
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 05-07-07 01:20  
Forum - Tech Board - Kan niks nieuws installeren?
locked