| Forum - Bugreport and Feature-request - Search Button? | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Hey all
Maybe it's nice to make a Search button on the forum
I think much of problems will be solved without making thousands of new topics.. :S Just a suggestion! Cya! |
|||
| posted: 29-06-07 11:49 | ||||
|
Je mag gewoon Nederlands praten overal op dit forum Ik geloof dat de lang verwachte nieuwe versie van de website wel een search button krijgt, maar dat ie er in deze versie niet in verschijnt. FF op GreyFox ofzo wachten voor bevestiging |
|||
| posted: 29-06-07 12:53 | ||||
|
Mja heb het een hele tijd geleden al gevraagd, het zou in de nieuwe versie komen. | |||
| posted: 29-06-07 13:48 | ||||
|
Dit werkt over 't algemeen ook wel goed | |||
| posted: 29-06-07 15:26edited: 29-06-2007 15:27, by Skwerl | ||||
|
quote: Haha klopt maar is zo'n omweg he en we zijn lui |
|||
| posted: 29-06-07 15:29 | ||||
|
quote: Erg bedankt ! maar toch is het handiger om alles op een site te hebben en ik vindt zelf dat een search button op zo'n soort site niet mag ontbreken
Ik wacht vol smart op de volgende Website-Versie! Het zal me benieuwen
Kan er niet een topic komen met handige punten die in de volgende versie verwerkt worden, of moet dit als verrassing geheim gehouden worden ? |
|||
| posted: 29-06-07 16:13 | ||||
|
quote: ain't we all |
|||
|
||||
| posted: 29-06-07 18:49 | ||||
|
quote: En hoe lang al |
|||
| posted: 29-06-07 19:22 | ||||
|
Geduld mensen.
De admins die daarover gaan, zijn rete druk met studie. Ik verwacht deze zomer een boel ontwikkelingen, maar voorlopig moeten jullie nog even volhouden! Het blijft vrijwilligerswerk! Als je tips hebt, post ze dan gewoon op dit board, dan zal er gekeken worden of het kan worden geïmplementeerd. |
|||
| posted: 29-06-07 19:41 | ||||
|
quote: Weet je wat, doe jij even mijn Master degree halen, maak ik die website... Gister mn laatste tentamen van dit jaar gehad, volgende week 2 opdrachten maken, en dan heb ik tijd. |
|||
| posted: 29-06-07 23:24 | ||||
|
quote: Dat topic bestaat al, gewoon ff zoeken |
|||
| posted: 30-06-07 19:12 | ||||
|
quote: rconners only, iirc. |
|||
| posted: 30-06-07 21:02 | ||||
|
quote: Heb gezocht Maarja Kon het knopje niet vinden haha
------------ @ All: Nou ik snap dat jullie het druk hebben En echte leven gaat natuurlijk voor!
Nouw veel succes met school enzo En we zien het vanzelf =) |
|||
| posted: 01-07-07 19:02 | ||||
| Forum - Bugreport and Feature-request - Search Button? | ||||
locked