| Forum - Public Board - OV versus Auto - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Gratis Openbaar Vervoer
Goede zaak!! In mijn ogen zou gratis Openbaar Vervoer (voor forenzen) vanzelfsprekend moeten zijn. Ondanks de aanwezige problemen (overbelasting vh spoor / tekort aan treinen&bussen / overvolle treinen) zie ik veel voordelen. Feit is dat het Openbaar Vervoer in nederland nog LANG niet geoptimaliseerd is... er is op dit gebied ook nog veel te halen. win win situatie? |
|||
| posted: 18-06-07 13:23edited: 18-06-2007 13:27, by Dr. Squizy | ||||
|
Kost de overheid toch weer 5 miljoen...
Maar ik vind het een hele positieve stap. Ik denk dat het meer goeds dan kwaad zal meebrengen op de langere duur. Kan je ook nog wat doen onderweg, mits het niet zo druk is dat je amper binnen komt. |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 18-06-07 14:55 | ||||
|
Ik ben alleen bang dat het openbaar vervoer overbelast raakt. De bussen, treinen en metro's komen dan ontzettend vol te zitten en zullen dan vaker moeten rijden. Weet niet of ze het rooster hier op aangepast hebben. | |||
| posted: 18-06-07 16:16edited: 18-06-2007 16:17, by bN | ||||
|
Ben inderdaad bang voor overbelasting.
Echter, vind het een erg positieve zaak. Hoop dat er meer mensen de auto zullen laten staan. (Is er meer ruimte voor de rest om te scheuren ) |
|||
| Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass. | ||||
| posted: 18-06-07 16:24 | ||||
|
op zich een goede zaak, maar ik denk dat het beter is eerst wat meer tijd, geld en aandacht te steken in verbetering van het OV. Als het OV goed genoeg is zal men uit zichzelf toch al wel ermee gaan reizen om files te ontwijken (lijkt mij). Overbelasting is idd ook iets om rekening mee te houden, aangezien heel wat treinen imo al regelmatig veel te vol zitten. | |||
| posted: 18-06-07 16:28 | ||||
|
Verbeter het OV, maak het dan gratis in de spits imo. | |||
| posted: 18-06-07 16:46 | ||||
|
quote: sorry hoor, maar heb jij enig idee hoe groot de totale begroting van NL is?? 5 miljoen is echt helemaal niets, zeker niet als je het in vergelijking ziet met de kosten voor de maatschappij van filerijden.... Om nog maar niet over de milieubelasting te spreken. Maar laten we natuurlijk niet vergeten dat ook t OV milieubelastend is. imo een goede stap, en zeker de tijd nemen en niet ineens alles gratis, ons OV-net is absoluut niet berekend op een algehele ''gratis-actie'' ineens, maar geleidelijk zou dit toch zeker moet kunnen... |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 19-06-07 04:03 | ||||
|
Leuk plan, maar ik denk dat het openbaar vervoer niet veel meer mensen kan vervoeren momenteel. Ze (de regering?) zal eerst wat aan de capicitieit moeten doen wil dit slagen. | |||
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
||||
| posted: 19-06-07 22:01 | ||||
|
quote: eensch, ben zelf ook voorstander van OV meer voorrang geven en zorgen dat het makkelijk kan uitbreiden en dan auto's enzo duurder maken. Dit zal natuurlijk geleidelijk moeten gaan gebeuren, maar imo moet het toch haalbaar zijn ? |
|||
| posted: 20-06-07 09:26 | ||||
|
quote: hier ben ik het mee eens! Mensen die in de spits het nu nog durven om het OV te gebruiken hoeven wat mij betreft niet te betalen.Overvolle treinen, metro's, trams en dat allemaal om toch nog op tijd op je werk te verschijnen. |
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 30-06-07 13:20 | ||||
|
Offtopic: WTF Michiel is back!!! W00t!!! | |||
| posted: 30-06-07 14:46 | ||||
|
omgz0rs ik wil hem aanraken!!!!!!! | |||
| posted: 30-06-07 15:25 | ||||
|
Nee, fijn zijn jullie, creep die gast even meteen helemaal uit, komt ie zeker niet nog es posten. |
|||
| posted: 30-06-07 22:56 | ||||
|
Heeft iemand dit us gezien ? Auto op perslucht Er zijn meer artikelen te zoeken als je meer wilt weten, check google daarvoor. Ik vind dit veel belovend. | |||
| posted: 30-06-07 23:02 | ||||
|
quote: Tsja ben gelukkig wel wat gewend van die broertjes... en tbh als je Hans ziet dan schrik je toch wel |
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 01-07-07 13:22 | ||||
|
quote: Klinkt goed voor de luchtvervuiling in een stad. De "range" is natuurlijk veel te klein voor alle andere ritjes. Maar voor steden een prima oplossing imo. Subsidiëren dat ding. Edit: Hmm staan wel goeie opmerkingen onder, zoals "hoeveel kost het om zo'n ding te maken kwa energie en wat kost het maken van perslucht". Dat moet inderdaad natuurlijk dan ook niet-vervuilend gebeuren. Desalniettemin: Het zou wel een stuk vervuiling in steden oplossen. |
|||
| posted: 01-07-07 14:43edited: 01-07-2007 14:44, by Lionh2 | ||||
|
quote: jaloers |
|||
| posted: 02-07-07 00:35 | ||||
|
openbaar vervoer sucked ZO hard...
pak liever de jaguar xk, lekker afgeveerd, 420pk onder de kont en een B&W geluidsinstallatie. Geen enkele trein die daar tegenop kan. Wat een onzin zeg, met 40 mensen en een paar bedelende zwervers in een hokkie, en dan dropt die kut trein je ergens en dan moet je nog een kilometer of wat fietsen of nog erger, lopen... nee niet aan mij besteed! |
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
| posted: 02-07-07 14:38 | ||||
|
quote: Ik hoor verschillende verhalen dat het ding een bereik heeft van 100 of 200 km. Maar ik ben het niet mee eens dat hij een klein bereik heeft. Het is volgens mij mogelijk om de tank te vervangen. Als een tank 1,40 kost kan je gewoon meerdere meenemen, je moet alleen na 100km ff stoppen om de tank te wisselen. Het schijnen speciale carbon tanks te zijn, dus uber zwaar zijn die niet. |
|||
| posted: 02-07-07 15:06 | ||||
|
quote: Ja, hardstikke tof hoor, maar mag jij mij gaan vertellen wie dat kan betalen als 19 jarige student... Dan is het OV toch helemaal nog zo sleccht niet. |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 02-07-07 15:08edited: 02-07-2007 15:08, by Tjappie | ||||
| Forum - Public Board - OV versus Auto - 1 2 > | ||||
locked

)