LoginPassword
Forum - Public Board - Opeens heb je het...
Tjappie
Rconner
je wordt buschauffeur

http://frontpage.fok.nl/nieuws/77882

Met negen 10-en op je gymnaisum eindlijst...
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 15-06-07 16:15  
bobsqaud
Rconner
Eindelijk een slimme buschauffeur
posted: 15-06-07 16:18  
Supergans
Rconner
right...

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 15-06-07 16:20  
KNz
Rconner
nou zo slim is ie dan toch ook weer niet, maar ik denk dat als ie volwassen word toch wel anders gaat denken over dat bus rijden. Vooral als ie achter z'n salaris komt als natuurkundige.
posted: 15-06-07 16:21  
Lionh2
Community Moderator
quote:
KNz Wrote:
nou zo slim is ie dan toch ook weer niet

Wat een domme opmerking.
Hij gaat doen wat hij leuk vindt.
Slimmer dan dat kan imo niet...
posted: 15-06-07 20:36  
Elastagirl
Member
quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Wat een domme opmerking.
Hij gaat doen wat hij leuk vindt.
Slimmer dan dat kan imo niet...

Daar ben ik het helemaal mee eens! Gewoon lekker doen wat je zelf leuk vindt niemand zal er ongelukkig van worden, enkel de mensen die zich eraan storen dat hij met die cijfers ook iets anders zou kunnen doen!
Do You Really Think I'm ElAsTic....?
posted: 15-06-07 21:09  
Real1ty
DevTeam
Die gast moet gewoon doen wat die leuk vindt, maar het zou wel weggegooide potentie zijn....
posted: 15-06-07 22:04  
jeffy
Member
of hij heeft alles bijelkaar gespiekt en gaat uiteindelijk tog iets doen op zijn nivau....
>>voor dat de kwade reacties komen: het is gewoon NOG een optie<<
posted: 15-06-07 22:34  
bN
Rcon Supervisor
quote:
KNz Wrote:
nou zo slim is ie dan toch ook weer niet, maar ik denk dat als ie volwassen word toch wel anders gaat denken over dat bus rijden. Vooral als ie achter z'n salaris komt als natuurkundige.

Hij hoeft niet per se buschauffeur te worden, hij kan ook gewoon de nieuwe eco bus ontwerpen

Maar ik denk dat of hij is idd erg slim of hij heeft gehaxed. Moet ff foto komen
posted: 16-06-07 06:14edited: 16-06-2007 06:15, by bN  
Lionh2
Community Moderator
Je h4xt echt niet zulke cijfers bij elkaar... Daar wordt echt wel op gelet en dat merk je toch ook aan hoe zo iemand in de klas is met antwoorden geven?
posted: 16-06-07 08:20  
Skwerl
Rconner
Er stond een stukje over hem in de Gelderlander, hij zag leren meer als vrijetijds-besteding. Die jongen had dus gewoon veel motivatie om goede cijfers te halen. En heb aub respect voor zijn keuze, er zijn tegenwoordig maar weinig mensen die wél hun dromen navolgen in plaats van voor het grote geld te kiezen. (Al kan dat voor sommigen ook een droom zijn, ofc)
posted: 16-06-07 14:17  
RapidFire
Member
prima dat hij gaat doen wat hij leuk vind, prima ook dat hij dat soort cijfers haalt. Ik weet niet of dat bewijst dat hij zo hyperslim is... hij zal heus wel behoorlijk intelligent zijn maarja misschien is hij ook gewoon heel leergierig (= een goede eigenschap daar niet van). Iig good for him
posted: 17-06-07 21:59  
Forum - Public Board - Opeens heb je het...
locked