| Forum - Music Board - Help ik zoek ? :O | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Je kent het wel, je loopt door de supermarkt, hoort een nummer, maar kan er maar niet opkomen van wie het is, en hoe het heet.
In dit topic kun je elkaar daarmee helpen. Aub geen links naar downloads of wat dan ook, jullie weten ook wel dat dat illegaal is. Wat mij betreft mag je best om een on-download-baar nummer vragen, maar reageer daar dan in PM op. Om maar meteen te beginnen, ik zoek al een hele tijd een nummer; (Nederlandstalig) Je hoort op het begin een heel blij xylofoondeuntje. En dan op een gegeven moment, wordt er dan meerdere malen Jeruzalem gezegd, meer kon ik niet verstaan. Als iemand het nummer zelf ook meteen toevallig heeft, dan hoor ik dat natuurlijk graag. |
|||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 13-06-07 11:29 | ||||
|
Herman van veen - Waar ligt Jeruzalem?
Mijn kleinzoon vroeg me op een dag toen ik wandelde met hem: "Opa, vertel me alstublieft, waar ligt Jeruzalem? Waar ligt, waar ligt Jeruzalem?" "Waar," zei ik, "ergens in een sjoel met diep ontroerde stem het 'Kol Nidrei' gezongen wordt, daar ligt Jeruzalem. Daar ligt, daar ligt, Jeruzalem. Waar het gezin dat sjabbes viert in Bonn of Nottingham zijn kippensoep in vrede eet daar ligt Jeruzalem. Ook waar men 't groot verdriet herdenkt dat snap je later wel, ook daar, Sam, ligt Jeruzalem, maar niet, maar niet in Isral." Daar ligt, daar ligt Jeruzalem. Die misschien? |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 13-06-07 12:23 | ||||
|
Ja, die, maar die krijg ik dus nergens gevonden :( | |||
Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar. |
||||
| posted: 13-06-07 12:34 | ||||
|
quote: Hmz, die heb ik wel in mijn muziekcollectie. |
|||
| posted: 13-06-07 15:22 | ||||
|
quote: stuur je hem dan ook door??? |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 13-06-07 17:07 | ||||
|
quote: Dat zou niet mogen he. Kan je wel zeggen op welke CD hij staat. |
|||
| posted: 14-06-07 10:12 | ||||
|
Daar komt de gevoelige kant van r0n naar boven
Herman heeft wel meer mooie nummers! IMO 1 van de grootste/meest gerespecteerde zangers/artiesten van Nederland |
|||
| posted: 14-06-07 12:07 | ||||
| Forum - Music Board - Help ik zoek ? :O | ||||
locked

Kan je wel zeggen op welke CD hij staat.