| Forum - Games - unreal tournament III - 1 2 > |
|
hij komt er eindelijk aan, het (voor mij) lang verwachte vervolg op ut 2004,
hier kun de je trailer vinden |
|
| posted: 02-06-07 14:30 |
|
|
ff voor de goede orde, hij is al 3 jaar geleden aangekondigd en hij komt 3 september uit. Dus vanwaar nu deze trailer, die ook al wat seizoenen heeft meegemaakt weet ik niet. |
| posted: 02-06-07 21:06 |
|
|
|
Omdat het uur "U" nu nadert?
Ik snap het wel hoor. |
| posted: 03-06-07 10:03 |
|
|
deze trailer is pas vrij resent...
heb al langer de UT III site in de gaten gehouden, maar lange tijd was daar ook geen enkele vorm van informatie te vinden :S
toch snap ik niet waarom het zo lang duurt, er zijn al demo's uitgegeven half 2006 |
|
| posted: 04-06-07 18:04 |
|
|
4 player co-op! |
|
What the faq? |
| posted: 04-06-07 23:25 |
|
|
topic_ kick..
|
|
| posted: 26-09-07 19:12 |
|
|
Hoe bevalt de demo bij jullie jongens? 't brengt bij mij goeie herinneren naar boven. Dit wordt echt zeker een game die ik ga halen!! |
| posted: 13-10-07 23:44 |
|
|
Hij crasht bij mij zodra ik het opstart. Krjig het inlaadscherm (Plaatje met die militair, en unreal tour 3 tekst) en dan crasht ie.
Geen idee waarom, maar voorlopig vind ik het dus nog niets
Filmpjes waren wel vet! |
|
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass. |
| posted: 14-10-07 09:49 |
|
|
goed, demo draait vrij soepel (30-40 fps) geen frame drops en de gameplay... HEERLIJK ! |
|
| posted: 14-10-07 18:41 |
|
|
ik heb de demo net binnen, zal morgen eens gaan kijken of mn pc het trekt |
|
| posted: 14-10-07 22:47 |
|
|
bah, krijg steeds een foutmelding bij de instalatie, over teweinig schijf ruimte..
best vreemd als je nog 220 gig vrij hebt :/ |
|
| posted: 15-10-07 12:24 |
|
|
quote: jeffy Wrote:
bah, krijg steeds een foutmelding bij de instalatie, over teweinig schijf ruimte..
best vreemd als je nog 220 gig vrij hebt :/
mss dat je meerde schijven hebt? dat 1 daar van vol zit
edit: game net bij liQuid gezien is nice gamee |
|
| posted: 15-10-07 14:16edited: 15-10-2007 14:16, by Cobra |
|
|
klopt, ik heb maar paar honderd mb vrij op mn C, maar dat meot tog niet uitmaken als je hem verteld om op een andere schijf te instaleeren? |
|
| posted: 15-10-07 15:40 |
|
|
|
idealiter heb je gelijk Jeffy, maar in de praktijk komt het wel eens voor dat installatieprogramma's daar de mist in gaan.
Sowieso kan ik je aanraden wat meer ruimte vrij te houden op je C-schijf, daar wordt je computer niet langzamer van. |
| posted: 15-10-07 16:36 |
|
|
Er zijn ook gewoon "common" software onderdelen die t.a.t. in je program files\common\ oid neergezet worden.
Tip: Hou altijd ten minste 5GB vrij op je C:\. |
| posted: 15-10-07 16:54 |
|
|
is lastig met een C partitie van 10 gig
binnenkort nieuwe pc halen.., ben ik ook meteen van dat probleem af |
|
| posted: 15-10-07 18:19 |
|
|
Da's gewoon dom, een c partitie van 10 gig.
Mijn program files alleen is al 5GB ofzo, en da's zonder games. |
| posted: 15-10-07 18:51 |
|
|
quote: jeffy Wrote:
klopt, ik heb maar paar honderd mb vrij op mn C, maar dat meot tog niet uitmaken als je hem verteld om op een andere schijf te instaleeren?
Hij heeft een wisselbestand nodig om het te installeren, wat via C: gaat. Als hem dus wilt installeren, zul je ongeveer 800mb op C: vrij moeten hebben, of je moet dat anders instellen (als dat kan, wisselbestanden op je D: of E: zetten ipv C
Enfin, bij mij werkt ie nog steeds niet.. Mssn mn videokaart, wat me onwaarschijnlijk lijkt, is pas 2 jaar oud.. 1gig werkgeheugen, moet ook lukken, en processor doet ook nog prima (ook 2 jaar oud ) |
|
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass. |
| posted: 15-10-07 20:02 |
|
|
"pas 2 jaar oud" werkt niet in de pc wereld. En inderdaad de exe extract alles naar c om hem daarna daar uit te voeren. |
|
| posted: 15-10-07 21:20 |
|
|
Euhm, sinds Windows XP staat er al een wisselbestand gereserveerd op je C-schijf, dus dat komt er niet nog eens bij ofzo. |
| posted: 15-10-07 21:30 |
|
| Forum - Games - unreal tournament III - 1 2 > |