LoginPassword
Forum - Games - WAR is coming - <  1  2
jeffy
Member
daarom ben ik tog maar blij dat er een computer spel van is gemaakt
is igg niet zo moeilijkdoen met al die regels enz
posted: 25-06-07 23:54  
Adec
Member
Hey ziet er wel sloom uit qua vechten. Maar de game lijkt me wel bijzonder vet.
posted: 29-06-07 10:21  
-Kingbuff-
Member
quote:
bN Wrote:
[..]

Ik neem aan in het echte spel. Nou je begint met een gelijk aantal punten aan troepen. Elke unit heeft weer ander aantal waarde aan punten, dus je kan je leger helemaal customizen tot het limiet. Dan ga je om de beurt elkaar uit moorden, via een combat systeem met dobbels. (te veel om uit te leggen) Uiteindelijk heeft de een de ander uitgeschakeld door alle troepen te vernietigen. Daarnaast heb je ook nog een fight or flee check. Dat wordt gedaan op je Leadership score, als je die niet haalt dan rent je unit van het veld en ben je die kwijt.

Ik heb hier nog stapels Warhammer, Warhammer 40K en battlefleet gothic liggen. Iemand kopen ?

Ik heb laatst een High Elf Archers regiment gekocht, ga ik van de zomer in elkaar zetten en verven
Leek me wel leuk om mee te beginnen, mooi en simpel.
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 29-06-07 12:47  
bN
Rcon Supervisor
quote:
-Kingbuff- Wrote:
[..]

Ik heb laatst een High Elf Archers regiment gekocht, ga ik van de zomer in elkaar zetten en verven
Leek me wel leuk om mee te beginnen, mooi en simpel.

Ja, ik weet niet of je ervaring hebt met verven, maar het is moeilijk dan je denkt. In elkaar plakken is tegenwoordig zo gedaan dat je binnen je regiment ook subtiele veranderingen kan aanbrengen, erg gaaf. Je kan heir us ff kijken hoe die pro's dat doen. http://uk.games-workshop.com/highelves/

En dan voor te stellen dat ze bij standaard poppetjes 5 a 10min nodig hebben om hem geschilderd te hebben.
posted: 29-06-07 13:53  
Bleek
Member
Mijn topic wordt gekaapt!

CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
posted: 29-06-07 14:15  
bN
Rcon Supervisor
Ik ga weer terug ontopic. Ik heb geregd, maar is die beta al aan de gang ? Ik kan nergens beta client downloaden, etc etc.
posted: 29-06-07 14:16  
-Kingbuff-
Member
volgens mij krijg je een mailtje binnen. Althans, dat hoop ik, kan mezelf niet blijven herinneren om elke dag op die site te kijken
Hoop dat het begin augustus begint, heb ik wat te doen
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 29-06-07 21:35  
Skwerl
Rconner
Wauw, wat een overschat spel.. Ik krijg hier niet bepaald natte dromen van.
posted: 01-07-07 13:00  
Lionh2
Community Moderator
Mwoah, als dat ingame is (inclusief die berg die naar beneden komt) vind ik het wel gaaf eigenlijk.

Maar grafisch is het wel achterhaald idd.
posted: 01-07-07 14:42edited: 01-07-2007 14:42, by Lionh2  
jeffy
Member
ziet er erg oud/slecht uit....
maar mmo's hebben wel vaker wat minderen graphix om internet verkeer te besparen...
posted: 01-07-07 16:15  
RapidFire
Member
quote:
jeffy Wrote:
ziet er erg oud/slecht uit....
maar mmo's hebben wel vaker wat minderen graphix om internet verkeer te besparen...

ehhmm nee. Graphics worden echt niet tussen client en server heen en weer gestuurd, alleen de écht benodigde data wordt verzonden, er wordt zoveel mogelijk op de client zelf gedaan (renderen, maar ook bijv. posities van characters uitrekenen aan de hand van beschikbare gegevens (snelheid, richting, etc.), aanpassingen daarin worden dus wel door de server naar de client gestuurd).

Maargoed GFX < gameplay.
posted: 01-07-07 16:26edited: 01-07-2007 16:26, by RapidFire  
jeffy
Member
maar bij een mmo maakt het wel redelijk uit ofdat een characer soepel beweegt(waarbij er dus meer data verzonden moet worden) ofdat die blokerig beweegt en bijv ineens omgedraait is
posted: 01-07-07 17:10  
-Kingbuff-
Member
Nee, daarbij geeft de client het aantal graden aan wat het poppetje gedraaid is, dat wordt verzonden over het internet, en dan weer gedownload door de ´tegenstander´.

Het ziet er minder uit om het voornamelijk meer toegankelijk te maken voor iedereen. (Niet iedereen heeft een top PC).
posted: 01-07-07 19:12  
RapidFire
Member
quote:
-Kingbuff- Wrote:
Nee, daarbij geeft de client het aantal graden aan wat het poppetje gedraaid is, dat wordt verzonden over het internet, en dan weer gedownload door de ´tegenstander´.

Het ziet er minder uit om het voornamelijk meer toegankelijk te maken voor iedereen. (Niet iedereen heeft een top PC).

exactly!
posted: 02-07-07 00:34  
Forum - Games - WAR is coming - <  1  2
locked