LoginPassword
Forum - Games - WAR is coming - 1  2  >
Bleek
Member
Je kan je aanmelden voor de beta:

Hier klikken.

CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
posted: 01-06-07 18:40  
Eunz0r
Member
Morgen maar even aanmelden dan
Strangers are just people you haven't killed yet!
posted: 01-06-07 19:59  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
ik weet niet, die trailer deed me niet echt veel, sure wat leuke CGI's maar maakte nou niet echt een sfeer ofzo
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 01-06-07 20:11  
bN
Rcon Supervisor
whoa, wist helemaal niet dat het zou komen.
posted: 01-06-07 22:41  
jeffy
Member
mwa, warhammer nooit echt een mooi spel gevonden, denk niet dat deze veel beter word
posted: 01-06-07 23:08  
-Kingbuff-
Member
Net ff aangemeld, maar wanneer start de beta dan?
Wil wel ff spelen nl
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 02-06-07 11:55  
Eunz0r
Member
Lief, leuk en aardig. Maar, waar moet je die DxDiag attachen dan?
posted: 02-06-07 12:25  
-Kingbuff-
Member
staat een upload balkje bij, bij de 'Browse' button
Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
posted: 02-06-07 13:01  
Eunz0r
Member
quote:
-Kingbuff- Wrote:
staat een upload balkje bij, bij de 'Browse' button

Kut Flash player, bij mij dus niet...
posted: 02-06-07 18:32  
-Kingbuff-
Member
quote:
-Kingbuff- Wrote:
Wil wel ff spelen nl

posted: 03-06-07 12:58  
Bleek
Member
quote:
-Kingbuff- Wrote:
Wil wel ff spelen nl

I dunno, nog geen info over gevonden.
posted: 20-06-07 09:02  
Real1ty
DevTeam
All you need is WoW?
posted: 20-06-07 11:09  
Bleek
Member
Waiting on Warhammer?
posted: 20-06-07 11:52  
RapidFire
Member
wat is er nou zo vet aan dit spel dat het zo'n hype oproept? Ik heb me ff ingelezen en screenies bekeken, maar ik kan nog niet echt ontdekken wat dit tot zo'n topspel moet maken. Iemand die me het wil/kan vertellen?
posted: 20-06-07 13:58  
Bleek
Member
WAR gebruikt niet het systeem van tank / healer / dps. Er is geen 100% healing class. Voorbeeldje: healing classes in WAR kunnen beter healen naarmate ze meer dmg doen.

Een realm gaat bestaan uit pvp en pve gebieden voor lage lvls en hogere. Je kan dmv te pvpen ook lvlen en elke pvp actie heeft invloed op de pve situatie op je realm. Et vice versa. Naarmate je lvl hoger wordt 'unlock' je nieuwe gebieden. Pvp heeft de overhand in hogere gebieden. Zo is ook de bedoeling dat je uiteindelijk de stad van de tegenstander kan veroveren. Dit reset natuurlijk naar een tijdje. Pvp in WAR zal vooral team-based zijn.

Als ik me nog wat leuks of interessants herinner zal je het zien verschijnen

posted: 20-06-07 14:18  
RapidFire
Member
omg dat klinkt wel extreem vet... beetje precies als waar ik altijd al op had gehoopt bij oude MMORPGs. Denk dat ik dit maar ns moet gaan spelen
posted: 21-06-07 00:28  
n0r
Rcon Supervisor
Lol, dit heb ik vroeger nog irl gedaan, geschildert enzo

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 23-06-07 13:05  
jeffy
Member
en hoe beslis je dan wie er wint enzo?
posted: 23-06-07 13:12  
n0r
Rcon Supervisor
In het echt, of in het spel?

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 23-06-07 17:40  
bN
Rcon Supervisor
quote:
jeffy Wrote:
en hoe beslis je dan wie er wint enzo?

Ik neem aan in het echte spel. Nou je begint met een gelijk aantal punten aan troepen. Elke unit heeft weer ander aantal waarde aan punten, dus je kan je leger helemaal customizen tot het limiet. Dan ga je om de beurt elkaar uit moorden, via een combat systeem met dobbels. (te veel om uit te leggen) Uiteindelijk heeft de een de ander uitgeschakeld door alle troepen te vernietigen. Daarnaast heb je ook nog een fight or flee check. Dat wordt gedaan op je Leadership score, als je die niet haalt dan rent je unit van het veld en ben je die kwijt.

Ik heb hier nog stapels Warhammer, Warhammer 40K en battlefleet gothic liggen. Iemand kopen ?
posted: 25-06-07 23:29edited: 25-06-2007 23:30, by bN  
Forum - Games - WAR is coming - 1  2  >
locked