| Forum - Music Board - Dominator - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Voor de meesten zal het te hard zijn,
voor anderen is het te wild. Maar dit jaar komt het Dominator festival naar Groningen, en ik ben er zeker bij! Wat toch al een zomer van eindeloos feesten moet worden, heeft er maar weer een extra feestje bij gekregen. Nog meer mensen die zeker van plan zijn te gaan? edit: De Line-Up: AREA 1. DOMINATOR STAGE Stunned Guys Dj Paul Placid K Outblast Predator Art of Fighters Catscan J.D.A. Day-Mar D-Saster Korsakoff Dj Promo -Live- Neophyte -Live- Angerfist -Live- Noize Suppressor MC Syco AREA 2. EARLY HARDCORE STAGE Scott Brown Panic Stanton Dj Rob Vince Digital Boy Bass-D & King Matthew Dr. Rude Weirdo Waxweazle -Live- Rotterdam Terror Corps -Live- G-Town Madness -Live- Masochist MC Da Mouth of Madness AREA 3. INDUSTRIAL STAGE Destroyer Manu le Malin Unexist Hellfish Randy Obscurity Dj Producer Negative-A D-Passion AREA 4. FREESTYLE STAGE Prophet Luna Deepack Isaac Ruthless Norman D-Block & S-te-fan Q-IC Dark-E AREA 5. HARDCORE STAGE Corepusher Re-Style Nico & Tetta Tomcat & Rudeboy T-Junction The Playah Sceletor Mercenary Re-Cype Stikko MC Apster AREA 6. HARDTECHNO STAGE Broken Rules Viper XXL Waldhaus & Weichentechnik Peaky Pounder Rude Awakening Bastet D-Rich AREA 7. BREAKCORE / TERROR STAGE Drokz Akira FFF Capslock Eye-D & Hidden Kingpin Venetian Snares Vexer Ronoctum Toxic R.D.Z. -Live- Supply Module -Live- Bonehead -Live- Irate -Live- Sickboy -Live- Mr. Courage |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 16-05-07 10:46edited: 16-05-2007 18:27, by Tjappie | ||||
|
^^ eigenlijk niet mijn stijl, gelukkig mag ik als oppas voor Tjappie mee | |||
| posted: 16-05-07 11:34 | ||||
|
Lekker raggen!!! hahah had wel leuk geweest, maar zit dan (helaas?) in Canada! |
|||
| posted: 16-05-07 13:01 | ||||
|
Zooo jammer dat het niet meer in Enschede gehouden word :( | |||
| posted: 16-05-07 19:22 | ||||
|
Lekkere line-up hoe duur is een kaartje dan? | |||
| Strangers are just people you haven't killed yet! | ||||
| posted: 16-05-07 19:25 | ||||
|
Prijs
Voorverkoop: € 45,- Kaarten Voorverkoop startte zaterdag 21 april 2007. |
|||
| posted: 16-05-07 19:26 | ||||
|
quote: dat mag je zeker zeggen |
|||
| posted: 16-05-07 19:30 | ||||
|
Niet (meer? (als het op oude hardcore lijkt)) mijn muziek. | |||
| posted: 16-05-07 20:06 | ||||
|
jezus wat een lineup... en dat voor nog geen vijf tientjes, geeft wel ongeveer aan hoe bagger zo'n DJ is dat hij zo weinig betaald krijgt |
|||
| posted: 16-05-07 22:25 | ||||
|
lijkt me idd erg vreed om heen te gaan
de line-up lijkt redelijk op die van MOH... wel iets groter volgends mij.. mja, groningen is weer beetje ver weg :( |
|||
|
||||
| posted: 20-05-07 11:48 | ||||
|
Het gaat gewoon keihard worden!
En daar gaan we voor. en daarna weer een weekje rust nemen |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 20-05-07 13:32 | ||||
|
kom zeker niet... beter chillen bij sunrise voor Manny... of zit misschien wel ergens anders... ga liftend op vakantie dit jaar... new adventure |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 20-05-07 14:24 | ||||
|
hmmmz best interesant, harde muziek live is altijd goed jammer dat het zo'n k eind weg is xD |
|||
|
"You can't bend strings on a piano"
- Paul Gilbert |
||||
| posted: 21-05-07 10:02 | ||||
|
true, woon helemaal in breda
waarom moeten ze zoiets nou weer in een gat als groningen doen? |
|||
|
||||
| posted: 21-05-07 16:46 | ||||
|
De gemeente Breda telt 170.491 inwoners (1 januari 2007, bron: CBS)
De stad wordt ook wel de "metropool van het Noorden" genoemd. De stad heeft 182.000 inwoners (2007) |
|||
| posted: 21-05-07 17:16 | ||||
|
Own3d. |
|||
| Hardstyle is the style. | ||||
| posted: 21-05-07 17:52 | ||||
|
Inderdaad 0wn3d! | |||
| posted: 21-05-07 18:23 | ||||
|
quote: |
|||
| posted: 21-05-07 18:36 | ||||
|
breda is wel mooie/leuke plek om te woonen, daar gaat het niet om
t is alleen dat dominator er zo ver vandaan is, dat is mijn punt |
|||
|
||||
| posted: 22-05-07 11:02 | ||||
|
Dan moet je niet zeggen dat Groningen een gat is..
Vind je het gek dat mensen dan niet begrijpen waar je op doelt? Ik ben er alleen maar blij mee dat het in Groningen gehouden wordt. Nu kan ik het tenminste combineren met nog een grandioos feest! |
|||
| posted: 22-05-07 13:21 | ||||
| Forum - Music Board - Dominator - 1 2 > | ||||
locked

hahah had wel leuk geweest, maar zit dan (helaas?) in Canada!