| Forum - Public Board - Welke games speel je naast CS? - 1 2 > | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Situatie
CS bestaat nu al zo'n tig jaar en om eerlijk te zijn heeft het z'n hoogtepunt wel gehad. Omdat wij als admins willen voorkomen dat de community op termijn steeds minder gezellig wordt, willen we op tijd veranderingen doorvoeren om dat tegen te gaan. Een mogelijke verandering is het hosten van één of meerdere games naast CS. (We blijven sowieso CS hosten, dus don't worry.) Over andere veranderingen praten we nog en het is zeker nog niet gezegd dat we naar meer games gaan, maar we willen de optie wel verkennen. De vraag Post hieronder welke games je speelt (of zou willen spelen) naast (of in plaats van) CS. Het moet gaan om multiplayer games waarbij een afzonderlijke server nodig is die wij kunnen hosten. Dus bijvoorbeeld geen WoW of C&C, want daarvoor kunnen wij geen servers hosten. Maar bijvoorbeeld wel ET. De regels
De uitslag Die komt in de post hieronder. Vragen? Stuur dan even een message naar mij toe en post die dus niet hier. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 09-05-07 14:22edited: 09-05-2007 15:27, by Lionh2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
De tussenstand
Verwerkt tot en met de post van Vermilion op 6 juli. Ter info: De poll lijkt een duidelijke richting aan te geven, dus we zijn aan het kijken naar mogelijkheden hieromtrent. Verwacht niks op de korte termijn! Maar we houden jullie op de hoogte. En mensen die nog niet gepost hebben: posten aub. |
| posted: 09-05-07 14:25edited: 06-07-2007 17:46, by Lionh2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 09-05-07 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Day of Defeat: Source | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 09-05-07 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Battlefield 2142 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 09-05-07 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Counter-Strike: Source.
HL2DM HLDM Battlefield 2 F.E.A.R. Dat waren ze zo wel een beetje.. (Lionh2: CS:S is imo gewoon CS dus die telt niet mee, maar bedankt voor het noemen.) |
| Strangers are just people you haven't killed yet! | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 09-05-07 15:02edited: 09-05-2007 19:01, by Lionh2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
unreal toernament 2004
(draait nog een clan server van op mijn naam) |
|
| posted: 09-05-07 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Speel nog wel eens Call of Duty: United Offense.
Verder blijft het bij dat en CS 1.6 |
| Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 09-05-07 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Battlefield 2
TrackMania Nations (misschien niet echt een game om te hosten) |
| posted: 09-05-07 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
naast CS en CSS
Speel ik Lineage 2, Day of Defeat Source |
|
| posted: 09-05-07 19:15edited: 10-05-2007 11:20, by Cobra | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dawn of War
Command and Conquer 3 Poker BF2142 (aanrader) overweeg: WoW weer te gaan doen EVE online |
| posted: 09-05-07 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
niet bedoelt als vervuiling,
zoals ik al zij draait er nog een clan server van mij voor ut 2k4.. het zou mogelijk kunnen zijn die met wat hulp van GP opnieuw echt leven in te blazen, het bespaard weer een server die anders ergens anders moet draaien. neem anders maar persoonlijk contact met me op als je hier op in wilt gaan
(Lionh2: We gaan eerst inventariseren en dan pas beslissingen nemen. Je aanbod zal daarin zeker worden meegenomen. Bedankt daarvoor. Mocht je sneller wat willen weten, neem dan contact op met Python via IRC of dit forum.) |
|
| posted: 09-05-07 19:26edited: 09-05-2007 20:40, by Lionh2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Battlefield 2
UT 2004 |
| posted: 09-05-07 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Battlefield 2142
Battlefield 2 Soldier of Fortune 2 |
| posted: 09-05-07 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Battlefield 2 ben ik ook wel voor | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 10-05-07 11:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ik heb BF2 gewoon hier thuis staan maar nooit echt gespeeld, alleen een klein beetje op lans. Lijkt mij zelf ook wel leuk om online te doen tbh, dus 1 vote from me. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 10-05-07 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Naast CS: Source doe ik af en toe nog wel eens een potje Battlefield 2.. verder heb ik alleen maar games op een iets minder legale manier verkregen dus |
| 'k vond dat ie het lang heeft volgehouden ^^ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 11-05-07 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
/me votes for UT2004 (of UTIII vanaf Oktober) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| posted: 12-05-07 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
BF 2142, duh |
|
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
|
| posted: 13-05-07 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ik heb hier nog een CDtje liggen van BF2142. Ik speel het eigenlijk nauwelijks. Ik speel het meeste Fifa07 en Transport Tycoon Deluxe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
| posted: 14-05-07 09:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Forum - Public Board - Welke games speel je naast CS? - 1 2 > | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
locked