LoginPassword
Forum - Tech Board - Raar :S - 1  2  >
bobsqaud
Rconner

Ik krijg soms dit als ik een topic open weet iemand toevallig waar dat aan ligt?
posted: 24-04-07 22:59  
KNz
Rconner
volgens mij is dan de pagina nog niet helemaal geladen.
posted: 24-04-07 23:00  
Python
System Administrator
idd.. gewoon even f5en
posted: 24-04-07 23:21  
bobsqaud
Rconner
zelfs na f5 drukken bleef die staan de hele tijd.
posted: 25-04-07 07:25  
Lionh2
Community Moderator
Dit heb ik ook wel eens inderdaad. Heel af en toe, maar het komt voor. F5 helpt in dat geval niet btw.
posted: 25-04-07 07:29  
KNz
Rconner
ctrl - f5 geprobeert ? ( bij ie dan )
posted: 25-04-07 10:31  
Cobra
Member
dat heb ik altijd als er op 1 pagina 2 posts staan
posted: 25-04-07 18:25  
Python
System Administrator
Frank face it..

Het ligt gewoon aan crappy IE en als iemand FF noemt dan is dat de beste oplossing voor het probleem

Ik begrijp dat jij niet toe wilt geven aan de kracht van FF, maar verwacht dan ook niet dat iedere bug die IE maakt, door ons opgelost kan worden. Als je geen/ weinig bugs wilt hebben tijdens het browsen van nette sites dan zul je er toch echt aan moeten geloven.
posted: 25-04-07 19:24  
Lionh2
Community Moderator
Romain,

het gaat er niet om of FF beter is. Maar dat is het enige dat mensen nog als suggestie posten. Post dan niet wat.
IEDEREEN weet inmiddels wel dat FF > IE, dus laat die reacties gewoon achterwege en help die jongen of zeg dat het een IE bug is die jullie niet gaan fixen. Beide is goed, maar dan is het tenminste duidelijk.
posted: 25-04-07 20:42  
Cobra
Member
hmm ik heb ff een vraagje zonder daarvoor een heel topic teopenen, hier komtie:

Ik heb voor ons hok een site gemaakt, zie hier, en als je nu in IE kijkt en dan bij links dan zie je dat het niet helemaal netjes georderd staat. Maar ga je nu kijken in FF dan staat het helemaal netjes onder elkaar iemand enig idee hoe dat kan.

Groeten Mark

ps: sorry voor de gebrekkige zins opbouw mijn nederlands is niet al tebest
posted: 25-04-07 20:50  
RapidFire
Member
quote:
Cobra Wrote:
hmm ik heb ff een vraagje zonder daarvoor een heel topic teopenen, hier komtie:

Ik heb voor ons hok een site gemaakt, zie hier, en als je nu in IE kijkt en dan bij links dan zie je dat het niet helemaal netjes georderd staat. Maar ga je nu kijken in FF dan staat het helemaal netjes onder elkaar iemand enig idee hoe dat kan.

Groeten Mark

ps: sorry voor de gebrekkige zins opbouw mijn nederlands is niet al tebest

Omg, hele reactie getikt, druk ik per ongeluk op backspace

Maargoed. Markie, sorry, maar ga eerst eens HTML leren. Ik heb in je source code gekeken, en het is 1 grote bende. Geen wonder dat er dingen fout gaan, want je programmeert niet eens volgens de W3C-standaard. Ik wil je wel helpen, maar het gaat me echt te lang duren om die source af te speuren.
posted: 25-04-07 21:04  
Lionh2
Community Moderator
Bij mij in IE staan de links gecentreerd en netjes onder elkaar. Wat is er niet goed dan?
posted: 25-04-07 22:51  
GreyFox
System Administrator
Dit is een IE renderbug die af en toe optreedt. Kun je niks aan doen behalve F5en.
posted: 26-04-07 00:27  
Python
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:
Romain,

het gaat er niet om of FF beter is. Maar dat is het enige dat mensen nog als suggestie posten. Post dan niet wat.
IEDEREEN weet inmiddels wel dat FF > IE, dus laat die reacties gewoon achterwege en help die jongen of zeg dat het een IE bug is die jullie niet gaan fixen. Beide is goed, maar dan is het tenminste duidelijk.

Mijn eerste reactie is de enige oplossing die bij IE werkt, vervolgens wordt er door iemand anders een oplossing gegeven waardoor het probleem niet meer voor zal komen.

Ik begrijp dat 9/10 problemen worden afgedaan met een "FF" reactie, maar dat is bij 7/10 ook echt de oplossing.
posted: 26-04-07 09:16  
Real1ty
DevTeam
Deze site (en de nieuwe) wordt gescript en vervolgens getest in FF. Als ik een pagina script en upload, check ik voor bugs. Als FF geen bugs showt ga ik naar de volgende pagina. Met andere woorden, de pagina's worden geoptimaliseerd voor FF in de meeste gevallen.

Nu is dit gewoon een bug in IE, dus kunnen wij er niks aan doen. Dat wij dan een alternatieve browser voorstellen omdat deze gewoonweg minder bugs bevat en de site er mee gecheckt word is alleen maar positief bedoelt.

* Nu gaat de belt, edit thuis wel*
posted: 26-04-07 12:15  
Python
System Administrator
Tijdens het opstellen van de CSS icm HTML moet je ook regelmatig in IE even kijken. Als je hem alleen optimaliseert voor FF dan krijg je een erg scheve pagina in IE. Eigenlijk wordt gewoon de gulde middenweg gekozen, zodat het in beide browsers acceptabel uit ziet.
posted: 26-04-07 13:20  
Real1ty
DevTeam
Sssh zo gaan die noeps nooit een fatsoenlijk browser gebruiken!
posted: 26-04-07 16:10  
KNz
Rconner
Dat doe je zelf ook niet
posted: 26-04-07 16:53  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
o god een opera user, jullie compenseren voor iets of niet?
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 27-04-07 08:15  
KNz
Rconner
nee wij hebben er verstand van
posted: 27-04-07 10:54  
Forum - Tech Board - Raar :S - 1  2  >
locked