LoginPassword
Forum - Sports Board - Eredivisie 2006/2007 - <  1  2  3  4  >  »
Lionh2
Community Moderator
quote:
KNz Wrote:
bovenaan, iig hoger dan psv. Nu de tranen eindelijk gedroogd zijn van de 1 - 5, en ajax weer eens een fout heeft gemaakt, staat het hele voetbal gebeuren weer volop in de aandacht. Hoevaak moet je die boeren vernederen voordat ze het snappen ?

Hier heeft hij dus wel een punt he...

En over Ten Cate: Van Gaal is 10x triester, dus dan zou je het AZ helemaal niet moeten gunnen. Wel eens gezien hoe Van Gaal reclame maakt voor de Europa cup wedstrijden?
posted: 11-04-07 22:09edited: 11-04-2007 22:11, by Lionh2  
Rayden
Member
quote:
KNz Wrote:
[..]

Ja maar wat hier gebeurt is ajax afzeiken, en ze uitmaken voor arrogant.

Wat ik van de meeste ajacieden altijd hoor is dat die arrogantie een van de sterke punten is: altijd ervan uitgaan dat je de beste bent ("wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is een veel gehoorde uitspraak). Ajax wordt ook niet afgezeken, het gaat Hans en Romain puur over Henk "Calimero" ten Cate waar bijna heel Nederland (inclusief vele Ajacieden) ondertussen behoorlijk moe van wordt.

quote:
Lionh2 Wrote:
[..]

Hier heeft hij dus wel een punt he...

Hij slaat hier de plank volledig mis, lees mijn vorige post nog maar een keer door. Daarnaast wil ik nog wel een kleine toevoeging doen. PSV heeft tot dit seizoen 13 jaar thuis niet verloren van Ajax en daar heb je mij nooit over gehoord. Ik hoef niet zonodig anderen te schoppen als ze al op de grond liggen, maar geniet liever van 'mijn eigen' cluppie. Ik open deze topic puur en alleen omdat de competitie voor de verandering tot op het einde spannend zal zijn en niet om naar eventuele slechte prestaties van AZ, Ajax, Feyenoord of wie dan ook te wijzen. Zoals eerder al gezegd wil ik gewoon lekker over voetbal praten.
posted: 11-04-07 22:59  
Lionh2
Community Moderator
Wil jij niet alles op jezelf betrekken Rayden? Hij heeft gewoon gelijk dat het doodstil bleef na de bewuste 5 - 1. Gaat niet alleen over jou.

Edit: En gezellig over voetbal praten is prima, daar hoor je mij niet over
posted: 12-04-07 07:04edited: 12-04-2007 07:05, by Lionh2  
RapidFire
Member
het enige wat ik erover kwijt wil is dat het geen ene fuck uit maakt hoe Ten Cate/Van Gaal zich gedraagt. Ze zijn daar om een team te coachen. Al het andere is bijzaak. Net alsof het ze ook maar iets interesseert hoe jij persoonlijk over hun denkt. Gaat er gewoon om dat die mensen onder best veel druk staan, en ze moeten op de een of andere manier daarmee omgaan in de media. Maar wie boeit het wat als ze dat niet kunnen, echter met hun ploeg wel kampioen worden?
posted: 12-04-07 09:05edited: 12-04-2007 09:06, by RapidFire  
Supergans
Rconner
quote:
Lionh2 Wrote:
Wil jij niet alles op jezelf betrekken Rayden? Hij heeft gewoon gelijk dat het doodstil bleef na de bewuste 5 - 1. Gaat niet alleen over jou.

Zal ik het dan ook nog maar een keer herhalen:
We willen een normale discussie en niet een kijk wij winnen met zoveel van die en die club topic. Er was hier ook geen topic toen psv in de arena won een half jaar geleden. De competitie is spannender dan ooit, er zijn nog 3 wedstrijden te gaan en DAAR gaat het allemaal om.

quote:
Rayden Wrote:
PSV heeft tot dit seizoen 13 jaar thuis niet verloren van Ajax en daar heb je mij nooit over gehoord.

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 12-04-07 09:39  
Bleek
Member
quote:
RapidFire Wrote:
het enige wat ik erover kwijt wil is dat het geen ene fuck uit maakt hoe Ten Cate/Van Gaal zich gedraagt. Ze zijn daar om een team te coachen. Al het andere is bijzaak. Net alsof het ze ook maar iets interesseert hoe jij persoonlijk over hun denkt. Gaat er gewoon om dat die mensen onder best veel druk staan, en ze moeten op de een of andere manier daarmee omgaan in de media. Maar wie boeit het wat als ze dat niet kunnen, echter met hun ploeg wel kampioen worden?

QFT, stom gezeik op coaches.

Resultaten tellen in voetbal, de rest is niet boeiend. Zie de populariteit van schwalbes.
CLICK MY NAME TO WATCH ASIAN SEX MOVIES!
posted: 12-04-07 10:34  
Dr. Squizy
Community Moderator
Het was misschien een arrogante uitspraak van Ten Cate, maar hij heeft zojuist zijn titel verspeeld op een baggerveld. Natuurlijk weet hij dat zijn ploeg gefaald heeft maar dat neemt niet weg dat hij als laatste nog iets over het veld mag zeggen toch? Die degradatiecoach van RKC begon wel heel mans te doen met z'n 2-2 trouwens.....

quote:
RapidFire Wrote:

spijker op z'n kop idd.
Denk je dat er nog IEMAND zal praten over de arrogantie van onze Calimero als ajax (ondanks het afgelopen gelijkspel) alsnog de landstitel pakt? Denk je dat er nog IEMAND over de persoonlijkheid van Van Gaal zal zeuren als hij gewoon ff de landstitel pakt (mogelijk de beker, EN het nog eens ver schopt in de UEFA-cup?). Een slechte verliezer hier en daar misschien maar dat is dan ook alles.

1 AZ
2 PSV
3 Ajax
ehmm nog Rotterdam aanhangers hier?

Feestje in Alkmaar, slapen bij mij mannen?
posted: 12-04-07 11:30  
n0r
Rcon Supervisor
quote:
Dr. Squizy Wrote:

Feestje in Alkmaar, slapen bij mij mannen?

daar staan de meesten altijd wel voor open denk ik

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 12-04-07 12:08  
Rayden
Member
quote:
n0r Wrote:
[..]

daar staan de meesten altijd wel voor open denk ik

Ik pas hoor. Wel zijn jullie allemaal uitgenodigd om het PSV kampioensfeest te komen vieren als PSV kampioen wordt.
posted: 12-04-07 15:04  
Ronzz
Member
Ik kan ook niet achterblijven;

Óok jullie zijn uitgenodigd als FC Twente kampioen word.
posted: 12-04-07 18:55  
KNz
Rconner
quote:
xaSer Wrote:

ik koop mn treinkaartje alvast
posted: 12-04-07 20:10  
RapidFire
Member
quote:
xaSer Wrote:

ownage maar dit soort posts horen meer in humor++
posted: 13-04-07 12:52  
Lionh2
Community Moderator
Nou feestje in Alkmaar wordt het voorlopig niet na gisteren.
posted: 13-04-07 13:46  
Rayden
Member
Ach, je weet nooit hoe een ploeg reageert op zo'n nederlaag. Misschien zijn ze helemaal wakker geschud en vegen ze zondag Vitesse met 5-0 van het veld.
posted: 13-04-07 16:31  
n0r
Rcon Supervisor
Helaas speelt DOSL nog niet in de eredivisie, anders waren jullie allemaal uitgenodigd!

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 13-04-07 16:51  
Real1ty
DevTeam
2-0, Ajax nu 32-69 en eerste in de eredivisie maar met 1 wedstrijd meer gespeeld. ff hopen dat PSV weggeveegd wordt door FC Twente!
posted: 13-04-07 22:49  
Rayden
Member
Ajax deed gewoon wat ze moesten doen en dat was ook wel te verwachten thuis tegen NAC. Nu maar hopen dat PSV ook doet wat ze moeten doen.
posted: 14-04-07 15:06  
bobsqaud
Rconner
Ja ma ik denk dat PSV verliest iig dat hoop ik. Heb wel weer zin om feest te vieren in amsterdam
posted: 14-04-07 16:06  
RapidFire
Member
lijkt erop dat t toch PSV gaat worden...
posted: 14-04-07 19:58  
Supergans
Rconner
quote:
bobsqaud Wrote:
Ja ma ik denk dat PSV verliest iig dat hoop ik. Heb wel weer zin om feest te vieren in amsterdam

De laatste keer dat ajax kampioen werd lag jij nog in de wieg, dus laat die weer maar zitten
En psv heeft met 2-0 gewonnen, dus hebben een zeer grote stap naar deprolongatie van de titel gezet!

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 14-04-07 21:31  
Forum - Sports Board - Eredivisie 2006/2007 - <  1  2  3  4  >  »
locked