| Forum - Development - Skinnen van een mes? | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Iemand hier heel veel ervaring mee? ik wil eigenlijk kunnen skinnen zegmaar.. maar hoe ik et ook doe, et ziet er altijd net-niet uit
Iemand die onwijs veel zin heeft dit mes te skinnen en em later ingame te zien als model replacement in cs?
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
| posted: 29-03-07 17:35 | ||||
|
model replacement mag niet meer. Sinds een hele lange tijd. | |||
| posted: 29-03-07 17:58edited: 29-03-2007 17:58, by bN | ||||
|
ik gebruik atm geen modelreplacement. Maar volgens mij kan et gewoon + dat vac er niet moeilijk over doet. Uiterraard zou je op lan en compo's wel de originele models moeten gebruiken.
Maar dit geef een speler geen voordeel t.o.v. andere spelers. Daarnaast doet valve zelf aan "model replacement" met de condition zero models (waarvoor je eerst weer de oude modelpack moet downloaden anders kom je een hoop warservers niet op die idd custom models verbieden). Ik vind dit mes gewoon grappig, leuk om je naam op te zetten en voor video's maken (waarin een vette knifekill zit bijv, en dan je eigen mes met naam erop in beeld). |
|||
||||
| posted: 29-03-07 19:42 | ||||
|
quote: Want??? |
|||
|
||||
| posted: 29-03-07 21:19 | ||||
|
quote: wordt beschouwd als cheats. Meeste servers accepteren het ook niet. |
|||
| posted: 30-03-07 05:15 | ||||
|
quote: ooh oke |
|||
|
||||
| posted: 30-03-07 09:14 | ||||
|
ja cobra dan moet je denken aan bijvoorbeeld 'glow in the dark' models, of dat je door dingen heen kan kijken ofzo (lijkt me)
overigens, ik wil ook graag leren skinnen ben nu noodgedwongen zelf wat 3D modellen aan het maken voor mn upcoming game (je hebt eyecandy nodig om anderen aan te trekken ) en het modelleren lukt nog wel, maar dat skinnen :( ik ben zoooooo niet-creatief... |
|||
| posted: 30-03-07 11:02 | ||||
|
Ben ik heel flauw als ik zeg: "Als je wilt skinnen, moet je gaan WoW-en" |
|||
| posted: 30-03-07 12:55 | ||||
|
quote: JA en dat weet je |
|||
| rustig aan he.... | ||||
| posted: 30-03-07 13:06 | ||||
|
Models bouwen is een kunst, skinnen een hele andere. Goeie textures maken is een vak apart. | |||
| posted: 30-03-07 13:24 | ||||
|
quote: nou flauw niet, maar addict wel |
|||
| posted: 30-03-07 14:48 | ||||
|
Ik heb al heel lang verschillende models, de bom is bijvoorbeeld een pinguin met een granaat op zijn rug en de weaponskins hebben de skin van source wapens. | |||
| Strangers are just people you haven't killed yet! | ||||
| posted: 30-03-07 16:45 | ||||
|
@ GreyFox, ik denk dat het moeilijkste aan modelen het gevoel voor verhoudingen is. Veel modelers doen maar wat. Die kunnen redelijk 'box-modelen' knallen een pistool inelkaar (rechthoekige models zijn erg geschikt voor box modeling) en komen dan niet uit met de knopjes. Bleek dat de slede over het frame heen moest vallen enz enz. Of maken een loop, attachen em aan de andere onderdelen en gaan dan boolean gebruiken voor gaten :S:S:S:S:S
Bestudeer eerst het object wat je modelleerd en volg de lijnen, zie de hoogte verschillen in de slede, grip en frame, liggen triggers en release buttons dieper in het frame of niet? ect ect. EN GEBRUIK EEN FOTO OP EEN PLANE ALS ACHTERGROND. Zo krijg je de perfecte verhoudingen. Wat ook erg helpt is als je vaak schiet met echte wapens (ik train nog weleens op een schietbaan) en sloop je vuurwapen uit elkaar, dan weet je hoe de meeste pistolen en geweren onderhuids opereren. Voor characters is het weer een ander verhaal, begin a.u.b. eens niet met een blokje en dan maar extruden, begin met een been bijv. En doe dan eens een cylinder met meerdere segmenten, die ga je dan draaien, vervormen, maak je vouwen van voor een baggy broek bijv. En zo hun naar boven. Ennewieweejs iedereen ontwikkelt toch zn eigen manier van modelen. Maar soms kan je echt aan een model zien dat de persoon niet erg lang erover nagedacht heeft hoe hij het moet aanpakken. http://67.15.36.49/team/Tutorials/benmathis/benmathis_1.asp |
|||
||||
| posted: 31-03-07 09:19 | ||||
|
quote: Volgens mij ben ik niet goed overgekomen. Ik bedoelde te zeggen dat zowel modellen als texturen gewoon verschillende disciplines zijn. |
|||
| posted: 31-03-07 17:55 | ||||
|
WF tnx voor de tips, maar dat zijn nou juist dingen die ik al eerder had gehoord (niet minder waar daardoor natuurlijk) |
|||
| posted: 01-04-07 13:00 | ||||
|
quote: gief |
|||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 01-04-07 13:03 | ||||
|
nog een beetje aan het model gesluiteld |
|||
||||
| posted: 22-04-07 22:38edited: 22-04-2007 23:25, by WarFrog | ||||
|
nettie's heur ! | |||
| Siofok 2008 | ||||
| posted: 23-04-07 17:49 | ||||
|
quote: idd echt super strak |
|||
|
||||
| posted: 23-04-07 19:54 | ||||
|
http://www.fpsbanana.com/models/93
veel plezier ermee als je em zelf wilt skinnen (is al unwrapped) er zijn al 2 model replcaments gemaakt voor cs:source et dit model, maar door echte ras-noobs met vletse skins ect. Dus denk je dat jij et beter kan? probeer dan maar wat
Zelf laat ik em skinnen door 1 van mn buddies bij PoE dus die wordt wel killer van wat ik tot nutoe gezien heb |
|||
||||
| posted: 04-06-07 15:43 | ||||
| Forum - Development - Skinnen van een mes? | ||||
locked

) en het modelleren lukt nog wel, maar dat skinnen :( ik ben zoooooo niet-creatief...