LoginPassword
Forum - Development - nu we het toch over verven hebben..
Python
System Administrator
posted: 22-03-07 09:22  
Stoeipoes
Member
Wie zegt dat kinderen op die leeftijd nog geen details kunnen zien. En het dan ook nog kunnen verven, damn.
What the faq?
posted: 22-03-07 10:30  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
hmm, kind zal wel een tikkeltje autistisch zijn maar verder lijkt ie me prima in orde voor een 3 jaar oude. Zwaar begaaft dus, denk dat dat kind een mooie toekomst tegemoet gaat
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 22-03-07 10:36  
ProB
Rconner
quote:
Vogeltje.nl Wrote:
hmm, kind zal wel een tikkeltje autistisch zijn maar verder lijkt ie me prima in orde voor een 3 jaar oude. Zwaar begaaft dus, denk dat dat kind een mooie toekomst tegemoet gaat

Naja of juist niet natuurlijk
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 22-03-07 11:19  
manny
Member
nooooouuuwww...

supervet...

rustig aan he....
posted: 22-03-07 12:32  
Supergans
Rconner
2006 playmates

Maar inderdaad nice!

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
posted: 22-03-07 12:37  
RapidFire
Member
wat een talent

en echt autistisch komt ie (gelukkig) niet op me over hoor Vogel, maarja ik ben ook geen expert ofzo.
posted: 22-03-07 12:39  
bobsqaud
Rconner
Echt goed!
posted: 22-03-07 12:39  
Vogeltje.nl
Rcon Supervisor
quote:
RapidFire Wrote:
wat een talent

en echt autistisch komt ie (gelukkig) niet op me over hoor Vogel, maarja ik ben ook geen expert ofzo.

Ja daar doelde ik ook op, hij komt niet autistisch over maar er zijn heel veel mensen die licht autistisch zijn en daardoor dit soort dingen kunnen doen. Ik had op men 3de echt niet zon tekening kunnen maken, nog niet eens iets wat er op lijkt
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker
- Friedrich Wilhelm Nietzsche
posted: 22-03-07 12:42  
ProB
Rconner
Ik dee niks anders 20 jaar geleden dan tekenen...
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 22-03-07 15:12  
Lionh2
Community Moderator
Omfg zelfs die vader is volgens mij verrast
Eunage kind.

Heeft imo overigens niks met autisme te maken maar dat terzijde.

"Ninja Turtles!"

Edit:

"For any trusting souls, know that this is fake - it's marketing for the TMNT movie. At the end of the clip, notice the copyright notice. Not the smartest idea to include that on your stealth marketing campaign, but the big corporations just can't help but protect their assets. "
posted: 22-03-07 19:24edited: 22-03-2007 19:25, by Lionh2  
Python
System Administrator
quote:
Lionh2 Wrote:
"For any trusting souls, know that this is fake - it's marketing for the TMNT movie. At the end of the clip, notice the copyright notice. Not the smartest idea to include that on your stealth marketing campaign, but the big corporations just can't help but protect their assets. "

Wilt niks zeggen.. wordt een of andere gast gezegd maar niet door de uploader.
posted: 22-03-07 20:29  
Real1ty
DevTeam
Kewl, zeker vet dat hij op zo'n leeftijd al zoiets in elkaar draait
posted: 22-03-07 20:41  
KNz
Rconner
ja is het nou nep ofniet ?
posted: 23-03-07 12:07  
Real1ty
DevTeam
Zo ziet het er iig niet uit imo.
posted: 23-03-07 17:26  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Real1ty Wrote:
Zo ziet het er iig niet uit imo.

Nou hij slaat ineens een heel stuk over, dan lijkt het plotseling veel gelikter.

Maar dat kan ook gewoon het editen van de film zijn hoor. Ik ben niet paranoide ofzo wat dat betreft. Misschien is dat kind gewoon echt handig.
posted: 23-03-07 17:33  
Real1ty
DevTeam
True, maar als ik het me goed herrinner zag zijn eerste stuk er ook al best goed uit. Het feit dat ze wat dingen geknipt hebben om het filmpje niet 40 minuten te laten duren is voor mij geen directe indicatie dat het filmpje nep is.
posted: 23-03-07 17:35  
n0r
Rcon Supervisor
Wow, geflipt. ziet er netjes uit.

Geert Wilders is net Bob Ross. Veel haar, maar een beetje fatsoenlijk verven, ho maar.
posted: 24-03-07 12:14  
Forum - Development - nu we het toch over verven hebben..
locked