| Forum - Games - Nieuwe C&C demo - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Vreemd dat ik nog niemand over gehoord heb, maargoed er is dus een nieuw Command & Conquer deel in ontwikkeling (voor degenen die willen vragen wat C&C dan wel is, ik zou het niet doen )
Demo is hier te verkrijgen. Het lijkt mij erg vet, en ik heb na 5 minuten al 50% van de 1,1 gieg binnen, dus ik zal nog wel ff laten weten hoe het bevalt
Screenshots staan ook bij de gegeven link trouwens. |
|||
| posted: 01-03-07 16:15 | ||||
|
ik speel al een paar weken de opvolger van... TOTAL ANNIHALATION
supreme commander, owns hard
kheb C&C niet gespeeld, maar supcom wordt een geduchte concurrent voor ze |
|||
| posted: 01-03-07 16:20 | ||||
|
specs? | |||
| “Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House | ||||
| posted: 01-03-07 16:21 | ||||
|
Hij is mij erg goed bevallen. Kleine demo, 2 missies en een kleine skirmish map waar je alleen als GDI kan tegen de NOD.
Leek erg oud en vertrouwd, besturing is hetzelfde gebleven, mooie cast voor de filmpjes ed. 1 van de units die mij nieuw voorkwamen was de Juggernaut, een tank op 2 benen met een soort 'schokgolf' tegen gebouwen. En een erg mooie verdedigend gebouw vind ik die sonic blast toren, tegen voertuigen. Zal wel weer massaal gespeeld gaan worden, veel mensen keken er al naar uit. (Zat zelf al vanaf september te wachten ^^ ) |
|||
| Marsellus: I'm prepared to scout the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass. | ||||
| posted: 01-03-07 16:23 | ||||
|
quote: staat er wel ergens bij. kga het niet voor je opzoeken want dat kan je net zo snel top of my head 2 Ghz proc en 512 ram (1024 aanbevolen, schijnt echter niet nodig), directx9c dus een leuke videokaart zal ook geen overbodige luxe zijn, alhoewel ik ook wel heb gehoord dat het op verouderde pcs nog goed te doen is. |
|||
| posted: 01-03-07 16:42 | ||||
|
Ik ga 'm 100% zeker kopen. Vanaf het eerste deel ben ik al mega fan, dus deze ga ik absoluut spelen. | |||
| posted: 01-03-07 16:53 | ||||
|
quote: Ik heb die demo ook gedownload, maar tbh, ik vond hem echt kut. Die mannetjes reageerden zo wazig & en bouwen ging zo sloom etc. Meestal oordeel ik te snel over games, maar ik heb echt geprobeerd het een beetje te begrijpen, en het vanuit de juiste optiek te zien, maar het was gewoon niet mijn spel. Ik heb C&C Generals (+Zero Hour) wel vele uren gespeeld, dus ik ga deze demo zeker checken!!! |
|||
| posted: 01-03-07 18:08 | ||||
|
EA is zeker goed bezig op het gebied van games... | |||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 01-03-07 18:25 | ||||
|
C&C is de beste game ooit imo. | |||
| posted: 01-03-07 19:49 | ||||
|
C&C FTW. Is deze demo nog een beetje uitgebreid?
Die hele Red Alert 1 reeks vond ik echt vet, waren zowat mn eerste echte games waar ik een tijd verslaafd aan was geraakt (nog voordat ik CS kende, wheheh) Later nog wel RA2 gespeeld, was ook een prima spel. Tiberian Sun wat minder, beetje te science-fictionachtig, niet mijn ding.. wat SF betreft vind ik dit dan nog wel meevallen. Toch wel zin om weer eens te gaan spelen.. |
|||
| posted: 01-03-07 19:52 | ||||
|
Nog steeds vind ik de c&c games beter toen Westwood niet was opgekocht door EA. | |||
| posted: 01-03-07 20:06 | ||||
|
mm, van wat ik aan screenies heb gezien lijkt het me een beetje een mengelmoesje van generals en starwars in een nieuw jasje. Eens even de demo downloaden |
|||
| posted: 01-03-07 20:43 | ||||
|
quote: QFT |
|||
| posted: 01-03-07 22:16 | ||||
|
WTF met 512 MB ram moet het al lopen? Nais hoor. | |||
| posted: 01-03-07 22:18 | ||||
|
quote: Het loopt hier ook echt uber smooth (wel 2 GB maar toch ). Het lijkt sterk op Generals, maar dan 10x mooier, en nog onrealistischer. Maar het is zeker wel vet! |
|||
| posted: 01-03-07 22:26 | ||||
|
Ik ben hem ff aan het downloaden en ga zeker ff spelen straks |
|||
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. |
||||
| posted: 01-03-07 22:44 | ||||
|
quote:Generals was echt wel realistisch hoor |
|||
| What the faq? | ||||
| posted: 01-03-07 22:53 | ||||
|
quote: superweapon general en aurora bomber ftw !!! |
|||
| posted: 02-03-07 05:15 | ||||
|
quote: dan doe je het verkeerd
http://www.youtube.com/watch?v=etOMBEBGbW4&feature=PlayList&p=83BFF42FD2F8A13D&index=1 |
|||
| posted: 02-03-07 09:08 | ||||
|
Who cares about realisme in games? Daar gaat het toch helemaal niet om?
Tenminste niet n.m.m. |
|||
| posted: 02-03-07 09:11 | ||||
| Forum - Games - Nieuwe C&C demo - 1 2 > | ||||
locked

)